Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 A vezetői döntéseket támogató mutatószám rendszer projekt záró jelentése 2005. December 16.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 A vezetői döntéseket támogató mutatószám rendszer projekt záró jelentése 2005. December 16."— Előadás másolata:

1 1 A vezetői döntéseket támogató mutatószám rendszer projekt záró jelentése December 16

2 2 Projekt célja és megvalósulása A kidolgozott egységes, objektív, ágazati döntéseket támogató intézményfinanszírozási szempontrendszer megújítása –A pilot projektek, valamint –az intézmények 2003-as és a 2004-es beszámolói alapján A projekt főbb lépései –A beszámoló tábla fejlesztése –Az új output tábla kitöltése –K11 adatok egyezőségének biztosítása –Kiegészítő adatok megadása

3 3 A projekt célja és megvalósulása – Státusz riport 2005 dec. 18-án Nem készítették el: –Dunaújvárosi Főiskola –Magyar táncművészeti Főiskola Nem jól készítette el: –Kaposvári Egyetem (A rossz sablon megfelelő adatait használtuk fel)

4 4 Az adatgyűjtést alapvetően változatlan szerkezetben végeztük Ugyanakkor helyt adtunk a főigazgatók minőség javító és munkát racionalizáló javaslatainak

5 5 Az output tábla általános szerkezete nem változott A vonatkozási év: 2004 A tábla összesen adatai azonosak a K11 összesen adataival. Sorai tartalmazzák –a bevételeket az OM által előírt új bevételi csoportok szerint, –a kiadásokat az OM által előírt új kiadási csoportok szerint, –OM mérleg adatokat, –a kiegészítő adatokat az OM által előírt bontásban és –az alapadatokból számolt fajlagosokat. Oszlopai tartalmazzák a felsőoktatási intézmények kari bontású adatait

6 6 A bevételek Költségvetési támogatások Oktatási és kutatási tevékenység Állami támogatások az ellátási feladatok végrehajtására Hallgatói juttatások fedezete Támogatott pályázatok Felhalmozási támogatások Intézményi működési saját bevételek Költségtérítéses tevékenység Kollégium, szabad fér ő helyhasznosítás Bérleti díjak, lízing bevételek Alaptev. és alaptev.-vel összefügg ő bevételek Vállalkozói szféra megrendelése Átvett pénzeszközök Pályázatok Egyéb átvett pénzeszközök Egyéb saját bevételek Belső elszámolások Előző évi tartalékok (maradvány összesen) Itt voltak változás ok A változások a feldolgozás eredményeit javították, az összehasonlítás minőségét nem rontották.

7 7 A kiadások Államilag finanszí- rozott képzés Élőmunkaköltség jellegű kiadások Belső oktatói/kutatói élőmunka kiadások Külső oktatói élőmunka kiadások Támogató személyzet élőmunka kiadásai Nem élőmunkaköltség jellegű kiadások Dologi Kiadások Hallgatói juttatások Átadott pénzeszközök Felhalmozási és felújítási kiadások Egyedi felhalmozási kiadások Költségtéríté- ses képzés és egyéb saját bevételek Élőmunkaköltség jellegű kiadások Belső oktatói/kutatói élőmunka kiadások Külső oktatói élőmunka kiadások Támogató személyzet élőmunka kiadásai Nem élőmunkaköltség jellegű kiadások Dologi Kiadások Hallgatói juttatások Átadott pénzeszközök Felhalmozási és felújítási kiadások Egyedi felhalmozási kiadások Pályázatok Élőmunkaköltség jellegű kiadások Belső oktatói/kutatói élőmunka kiadások Külső oktatói élőmunka kiadások Támogató személyzet élőmunka kiadásai Nem élőmunkaköltség jellegű kiadások Dologi Kiadások Hallgatói juttatások Átadott pénzeszközök Felhalmozási és felújítási kiadások Egyedi felhalmozási kiadások

8 8 Elemzések – I: 2004-ben a felsőoktatás egészének bevétel-kiadás egyenlege pozitív, míg az államilag finanszírozott képzésé negatív

9 9 Ez az eredmény jobb a 2003-as felvétel eredményénél 2003-ban a szektor egyenlege negatív volt. Az ábrát a 2004 januári prezentáció anyagából idéztük

10 10 Elemzések – II: 2004-ben az intézmények közötti szórás adott kategórián belül kisebb volt

11 11 A 2003-as eredmény Az átlagtól eltérítő egyedi támogatások hatása 2004-ben kisebb volt.

12 12 A kari adatokat a következő fejlécű táblában mutatjuk be Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – fejléc Felsőok- tatási intézmény KarKiadások Hall- gatói lét- szám ÁF Hall- gatók szá- ma KT Hall- gatók szá- ma Hall- gatói lét- szám ÁF Hall- gatók szá- ma KT Hall- gatók szá- ma Egy hallgatóra jutó kiadás Rangsor

13 13 Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – I BCEÁllamigazgatási Kar BCEÉlelmiszertudományi Kar BCE Gazdálkodástudományi Kar BCEKertészettudományi Kar BCE Közgazdaság tudományi Kar BCETájépítészeti Kar BCE Társadalomtudományi Kar BDFBTFK BDFTMFK BDFTTFK BGFKKFK BGFKVIK BGFPSZF BMEÉpítészmérnöki Kar BMEÉpítőmérnöki Kar

14 BMEGazdaságtudományi Kar BMEGépészmérnöki Kar BMEKözlekedésmérnöki Kar BMETermészettudományi Kar BMEVegyészmérnöki Kar BMEVIK BMFBDGFK BMFKKGFK BMFKKVFK BMFNJIMFK BMFRSKMFK DEÁOK DEÁJK DEAVK DEBTK Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – II.

15 DEEFK DEFK DEGYTK DEHPFK DEIKn.a n.a n.a.1 213n.a.32 DEKonzervatórium DEKTK DEMFK DEMK DETTK EJEötvös József Főiskola EKFBTFKn.a n.a n.a.362n.a.107 EKFGTFKn.a n.a n.a.339n.a.108 EKF Rendszerből kivett egységekn.a n.a n.a.494n.a.89 EKFTTFKn.a n.a n.a.367n.a.106 Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – III.

16 16 Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – IV ELTEÁJK ELTEBTK ELTEGyFK ELTEIK ELTEPPK ELTE Társadalomtudományi Kar ELTETÓFK ELTETTK KEÁTK KECsVMPFK KFGAMF KFKFK KFTFK KRFKároly Róbert Főiskola LFZEBTI

17 17 Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – V LFZE LFZE Rendszerből kivett egységekn.a n.a n.a.1 040n.a.44 MEÁJK MEAKKIn.a n.a n.a.714n.a.62 MEBBZI MEBTK MEETIn.a n.a n.a.916n.a.50 MEGÉK MEGTK MEMAK MEMFK METovábbképzési központn.a n.a. 820 n.a.3 612n.a.4 MIEIparművészeti Egyetem MKE n.a n.a n.a.2 561n.a.8 NYFBMFK

18 18 Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – VI NYFGTK ,52555, NYFMMFK NYFTFK , , NYMEACsJTFK NYMEBEPFK NYMEEMK NYMEFMK NYMEGFK NYMEKTK NYMEMÉK PTEÁJK PTEÁOK PTEBTK PTEEFK PTEIGYFK

19 19 Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – VII PTEKTK PTEMK PTEPMMFK PTETTK RTF SOTEÁOKn.a n.a n.a.1 505n.a.20 SOTEEFKn.a n.a n.a.375n.a.104 SOTEEgyéb működési helyekn.a n.a n.a.9 268n.a.1 SOTEFTKn.a n.a n.a.1 411n.a.22 SOTEGYTKn.a n.a n.a.824n.a.54 SOTETSKn.a n.a n.a.174n.a.116 SZF SZFE SZIEESZIn.a n.a n.a.401n.a.100 SZIEJGKn.a n.a n.a.426n.a.98

20 20 Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – VIII SZIEMTKn.a n.a n.a.488n.a.91 SZIEZIn.a n.a n.a.1 200n.a.33 SZTEÁJTK SZTEÁOK SZTEBTK SZTEEFK SZTEGTK SZTEGYTK SZTEJGYFK SZTEMFK SZTESZÉFK SZTETTK SZTEZFK TSFEIn.a n.a n.a.583n.a.77 TSFGFK

21 21 Kari ragsor az egy hallgatóra jutó kiadás függvényében – VIII TSFMFK TSFMVKFK TSFPFK VEGMK VEGTK VEMIK VEMK VETK ZMNE


Letölteni ppt "1 A vezetői döntéseket támogató mutatószám rendszer projekt záró jelentése 2005. December 16."

Hasonló előadás


Google Hirdetések