Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/12 -2012-0001 A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest 2013. február.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/12 -2012-0001 A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest 2013. február."— Előadás másolata:

1 „P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február 27.

2 „P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az Új Budai Alma Mater Általános Iskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény és Óvoda küldetésnyilatkozata : Alapvető célkitűzésünk, hogy változó világunkban nyitott, szeretetteljes környezetben olyan útravalót adjunk a gyermekeknek, melynek birtokában tudásuk és képességeik maximumát tudják nyújtani a mindennapokban. Szándékunk, hogy értelmezésre, tisztánlátásra alkalmas, harmonikus személyiségű, boldog embereket neveljünk.

3 „P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/

4 Célok: A pedagógus integrálása Praktikus tudások átadása Elméleti tudások bővítése Hiányosságok felmérése és pótlása Szakmai célok megfogalmazása

5 „P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Tájékoztató beszélgetések Kiemelt területek: 1.Tehetséggondozás 2.Fejlesztés, differenciálás 3.Szülőkkel való kommunikáció 4.Módszertani, tantárgyi felkészültség 5.Értékelés 6.Mindennapi szokások

6 „P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” munkája Hospitálás Konzultáció Óravázlatok Pedagógiai helyzetek Továbbképzés Kommunikáció


Letölteni ppt "„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/12 -2012-0001 A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest 2013. február."

Hasonló előadás


Google Hirdetések