Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában Móri Árpádné közoktatási szakértő

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában Móri Árpádné közoktatási szakértő"— Előadás másolata:

1 Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában Móri Árpádné közoktatási szakértő

2 A bevezetés várható hatásai BIZALMATLANSÁG KIHÍVÁS KIVÁRÁS

3 Kulcsszerepben az igazgató pozitív attitűd kialakítása információ nyújtása támogató környezet biztosítása

4 Információhordozó felhalmozott információk átadása pl. mérési eredmények szakmai életút ismerete helyi sajátosságok ismerete korábbi minősítések IMIP

5 Aktív részvétel tagja a minősítőbizottságnak együttműködik a szaktanácsadóval munkáltatói jogkör gyakorlója presztízsnövekedés

6 Projektmunka Lehetőség: ismerős közegbe helyezés – csapatmunka – időterv – feladatterv – adatgyűjtés – produktum – nyilvánosság – dokumentálás

7 tájékozódás szakmai életúthoz tartozó dokumentumok pedagógiai dokumentumok A pedagógus előkészítő tevékenysége

8 Minőségszabályozás szaktanácsadó munkaközösség- vezető tanuló szülő igazgató pedagógus

9 „A jelen az a pont, amelyben a múlt és jövő összetalálkozik, határállomás az időben, de minőségileg nem más, mint az a két terület, melyeket összeköt.” Erich Fromm Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában Móri Árpádné közoktatási szakértő"

Hasonló előadás


Google Hirdetések