Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bauer András – Berács József Bevezetés a marketingbe KOTK 1998.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bauer András – Berács József Bevezetés a marketingbe KOTK 1998."— Előadás másolata:

1 Bauer András – Berács József Bevezetés a marketingbe KOTK 1998.

2 Theodore Lewitt A marketing a mindennapok piaci problémáinak megoldását helyezi a középpontba. A marketing az értékesítési tevékenység újszerű értelmezéséből fejlődött ki.

3 Turisztikai vállalatok a piacon Minden vállalat, mely piacra termel, tevékenységének eredményességét az alapján ítéli meg, hogy sikerült-e vevőt találnia a termékeinek.

4 Fogyasztó = látogató (kiránduló + turista) A marketing központi eleme a FOGYASZTÓ. A marketing igyekszik a fogyasztó megértésére, eszközöket nyújt figyelmének felkeltésére és megnyerésére.

5 Marketingszakember feladata Tudja mit és hogyan kellene ELADNI.


Letölteni ppt "Bauer András – Berács József Bevezetés a marketingbe KOTK 1998."

Hasonló előadás


Google Hirdetések