Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Budapest Turizmus Stratégia 2012/2013-2017 alapján Készítette: Nagy Márton Géza.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Budapest Turizmus Stratégia 2012/2013-2017 alapján Készítette: Nagy Márton Géza."— Előadás másolata:

1 A Budapest Turizmus Stratégia 2012/ alapján Készítette: Nagy Márton Géza

2 Az öt vezérlő elv  Márkaépítés és márkagondozás  Integrált, összehangolt kommunikáció  Reális célkitűzések  Összefüggő értéklánc  Innovatív, új, és hatékony marketing

3 Helyzetelemzés  Turisztikai kereslet alakulása  Szálláshelyek  Küldő országok  Szezonalitás  Légi közlekedés  Kongresszusi turizmus  Nemzetgazdasági szempontok

4 SWOT-analízis

5 Versenytárselemzés  Bécs  Prága  Varsó  Pozsony  Krakkó  Ljubljana  Stockholm

6 Vonzerőleltár  Látnivalók  Tevékenységek  Elérhetőség  Szálláslehetőség  Kényelmi és kiegészítő szolgáltatások

7 Stratégiai fő célok  Fejlődés alapja  Népszerűsítés  Egyensúly megteremtése  Versenyképes vonzerő  Legfrissebb trendek követése  Összehangolt kommunikációs munkamegosztás  Turizmus jelentőségének kimutatása

8 Brand és pozicionálás  Egyszerűsítés  Ötletesség  Színhasználat  Sztori  Továbbgondolhatóság  Kreativitás  Szerethetőség

9 Termékfejlesztés  Attrakciók élménnyé alakítása  Kínálat kapcsolódási pontjainak létrehozása  TDM megjelenése  Hungarikumok  Turistafogadás feltételrendszere  Fő motivációs vonalak erősítése  Közterületek és közlekedésfejlesztés

10 Marketing és kommunikáció  Brand-célok  Célcsoportok  Szakmai együttműködés  Attrakciótípusok meghatározása és összekapcsolása  Online kommunikáció  Budapestinfo és táblarendszer  Támogatás

11 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "A Budapest Turizmus Stratégia 2012/2013-2017 alapján Készítette: Nagy Márton Géza."

Hasonló előadás


Google Hirdetések