Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az eg é szs é gturizmus a Magyar Turizmus Zrt. tev é kenys é g é ben Szűcs Bal á zs marketingigazgat ó, Magyar Turizmus Zrt.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az eg é szs é gturizmus a Magyar Turizmus Zrt. tev é kenys é g é ben Szűcs Bal á zs marketingigazgat ó, Magyar Turizmus Zrt."— Előadás másolata:

1 Az eg é szs é gturizmus a Magyar Turizmus Zrt. tev é kenys é g é ben Szűcs Bal á zs marketingigazgat ó, Magyar Turizmus Zrt.

2 A Magyar Turizmus Zrt. küldetése  A magyarországi turisztikai kínálat piacra vitele  A belföldi és beutazó turizmusból származó bevételek növelése  Munkahelyek létrehozása  GDP növelése

3 Marketingtevékenységünk alapkövei Nemzeti turizmusfejlesztési stratégia középpontban az életminőség Turisztikai marketingstratégia Turisztikai marketingterv 2010 Kiemelt termékek

4 Stratégiai feladataink  Magyarország mint turisztikai úti cél imázsának építése, a Magyarország-márka kialakítása,  A magyar turisztikai kínálat piacra jutásának segítése,  A turisztikai iparágon belüli és kívüli együttműködések támogatása,  Turisztikai információ biztosítása,  A lakosság és a szolgáltatók vendégbarát attitűdjének ösztönzése.

5 Kiemelt termékeink a belföldi kommunikációban Egészségturizmus ( gyógy- és wellness- turizmus ) Témaévek Természetes vizeink Eseményturizmus

6 Kiemelt termékeink a külföldi kommunikációban Budapest és környéke, városlátogatások – történelmi fürdők Hivatásturizmus (C&I) Egészségturizmus (gyógy- és wellnessturizmus) Balaton

7 Vízben (is) jók vagyunk! Érveink az egészségturizmus mellett:  Máshol ilyet nem talál - egyedülálló természetes gyógytényezők!  Hagyományok  Orvosi szakértelem  Csúcsminőséget garantálunk  A wellness több, mint máshol  Jó ár-érték arány  Történelmi-építészeti értékek

8 Üzeneteink Gyógyturizmus  évszázados tapasztalatok, orvosaink szakértelme  folyamatosan fejlődő infrastruktúra  kedvező ár-érték arány. Wellness-turizmus  kellemes éghajlat, szép természeti környezet  termálvízre épülő termékek, korszerű eljárások  változatos kiegészítő termékek (bor/gasztronómia, aktív és kulturális turizmus stb.)  gyorsan fejlődő infrastruktúra  kedvező ár-érték arány. Egészségügyi turizmus  jó adottságok (nemzetközileg elismert orvostudomány)  alacsony ár – magas szakmai/technológiai színvonal  tartós, kiszámíthatóan fejlődő piac.

9 Egészségturisztikai marketingtevékenységünk főbb elemei

10 Honlap új „köntösben”  Megújult arculat  Google térkép kialakítása a weboldalon További terveink :  Ajánlatkérő funkció  Betegségtípusok szerinti kereső  Orvosi menüpont  Online AdWords kampánnyal támogatva

11 Kézzel fogható bizonyíték… A belföldi – elsősorban wellness – célcsoportnak:  Egészségére! című őszi-téli ajánlatokat tartalmazó kiadvány … külföldre is  ‘’Quelle der Gesundheit in Ungarn’’  ‘’Wegry kraj Spa&Wellness’’  ‘’Hungary – A garden of well- being’’  Orosz és szlovák nyelvű kiadványok

12 Egészségturisztikai akciók ben határon innen…  Strandok éjszakája (Budapest és környéke)  „Vizeskeddj!” – kedvezményes ajánlatok; „Szüreti- fesztiválok és termálfürdőzés” study túra (Észak- Magyarország)  „Gyógyító régió” kampány; Gyógy- és wellness üdülések kiadvány (Észak-Alföld)  Egészségturisztikai ajánlati katalógus (Dél-Alföld)  Gyerekbarát szálláshelyek” elektronikus kampány (Nyugat-Dunántúl)  Egészségturisztikai kiadvány (Dél-Dunántúl)  „Ajándékozzon egészséget családjának” (Közép-Dunántúl)  Microsite létrehozása (Tisza-tó)

13  Road show-k (környező országok, Oroszország, Olaszország)  Workshop (Moszkva – V4)  Study túrák (román és osztrák újságírók; gyógyturisztikai és fogorvosi tanulmányutak)  Nemzetközi média megjelenések (The Sunday Times, TripAdvisor)  Online és offline kampányok hazai gyógyfürdőkkel és orvosi szolgáltatókkal együttműködve, Vitality show-n való megjelenés (Egyesült Királyság)  Egészségturisztikai kiadvány és ajánlati katalógus (Oroszország, Szlovákia) …… és határon túl a teljesség igénye nélkül:

14 Idei évi terveink…. …marketingtervünk alapján  Időszakos, egészségturisztikai csomagajánlatokat tartalmazó kiadványok  Belföldi és nemzetközi tanulmányutak – újságíróknak, orvosoknak  Együttműködés Spa&Wellness – Egészség, Turizmus és Életmód Kiállítás szervezőivel  Wellness.itthon.hu weboldal tartalmi fejlesztése  Szakmai konferenciák szervezésében együttműködés  Szakmai hírlevél  Felkészülés a 2011-es Egészségturizmus Éve kampányévre

15 A Magyar Turizmus Zrt. folytatja a témaéveket  A Vizek Éve 2008 eredményeképpen a magyar lakosság körében ismertebbé váltak a hazai egészségturisztikai központok, gyógy- és termálfürdők és a természetes vízpartok.  A témaévek egyre sikeresebbnek bizonyulnak.  Az érintett külföldi piacokra is kiterjesztjük a témaéveket.  Egyre szorosabb együttműködés partnereinkkel.

16  Az egészségturizmus átfogó termék,  Az egészséges életmód divat,  Az egészségturizmust hosszabb átlagos tartózkodási idő, magasabb költés, kisebb szezonalitás jellemzi,  Magyarország jó adottságokkal rendelkezik, nagy múltú a fürdőkultúránk,  Országos lefedettség,  Egészségturisztikai kínálatunk nemzetközi viszonylatban nagyon jó ár-érték aránnyal rendelkezik,  Fontos küldőpiacainkon is jól kommunikálható – Az Egészségturizmus Éve

17 Az Egészségturizmus Éve pillérei Wellness, medical wellness Gyógyturizmus Klimatikus gyógyhelyek, gyógybarlangok Selfness Wellness, medical wellness Gyógyturizmus Klimatikus gyógyhelyek, gyógybarlangok Selfness Gyógyturizmus  Gyógyfürdők és egyéb természeti gyógytényezőkhöz kapcsolódó turizmusformák  Egészségügyi turizmus  Medical wellness Wellness Történelmi fürdők Gyógyturizmus  Gyógyfürdők és egyéb természeti gyógytényezőkhöz kapcsolódó turizmusformák  Egészségügyi turizmus  Medical wellness Wellness Történelmi fürdők BelföldönKülföldön

18 Fesztiválok Éve 2010 Széleskörű együttműködésben Egészségturisztikai Csoport Regionális Marketing Igazgatóságok Tourinform-hálózat ÖM TSZÁT / ÖM - MT Zrt. Egészségturisztikai szakmai szervezetek Más nagyközönségi csatornák Külképviseleteink Turisztikai szolgáltatók Egészségturisztikai szolgáltatók Média

19 Együttműködési lehetőségek - kölcsönös előnyökkel

20 A fürdők és rendezvényeik népszerűsítése  Megjelenés a Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai kiadványaiban  Gyógyturisztikai csomagajánlatokat tartalmazó kiadvány  Wellness csomagajánlatokat tartalmazó kiadvány  Belföldi és nemzetközi tanulmányutak résztvevői számára fürdőben történő forgatás, ingyenes belépés biztosítása – megjelenési lehetőség PR cikkekben  Megjelenés a wellness.itthon.hu weboldalon  Megjelenés a Spa&Wellness Kiállításon

21 Megjelenés a Magyar Turizmus Zrt. rendelkezésére álló médiafelületeken - kiemelten az események, rendezvények esetében  Strandok éjszakája, Fürdők éjszakája, Cinetrip, Magyar Fürdőkultúra Napja stb. Regionális marketing igazgatóságaink akcióihoz való csatlakozás:  „Ajándékozzon egészséget és kikapcsolódást családjának” kampány (Közép-Dunántúl)  „Gyógyító régió” kampány az Észak-Alföldi Termál Klaszterrel együttműködve (Észak-Alföld) Közös fotótár kialakítása A fürdők és rendezvényeik népszerűsítése

22 Szakmai kapcsolataink erősítése  A Magyar Fürdőszövetségen keresztül részvétel a 2011-es Egészségturizmus Éve előkészítésében  Orvosi dokumentációk megosztása a turisztikai szakmával  Kutatásokban és a KSH statisztikai felmérésében való részvétel  Szakmai konferenciákon való részvétel

23 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Az eg é szs é gturizmus a Magyar Turizmus Zrt. tev é kenys é g é ben Szűcs Bal á zs marketingigazgat ó, Magyar Turizmus Zrt."

Hasonló előadás


Google Hirdetések