Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A reklámtervezés folyamata 5 M Mission A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés Emlékeztetés.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A reklámtervezés folyamata 5 M Mission A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés Emlékeztetés."— Előadás másolata:

1 A reklámtervezés folyamata 5 M Mission A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés Emlékeztetés

2 A reklámtervezés folyamata 5 M Money A reklámköltségek meghatározása pl árbevétel százalékában A költségvetést meghatározza a termék piaci életgörbéje és a versenyhelyzet

3 A reklámtervezés folyamata 5 M Message A reklámüzenet Racionális - észérvek a fogyasztók meggyőzésére Emocionális – érzelmekre ható üzenetek Morális – pl társadalmi célú reklámok

4 5 M A reklámtervezés folyamata Media A reklámeszköz kiválasztása információkat továbbító kommunikációs csatornák alapeszközök kiegészítő eszközök

5 A reklámtervezés folyamata 5 M Measurement A reklámhatékonyság mérése előtesztelés – várható fogadtatás utótesztelés forgalmi hatáskutatás

6 Reklámkampány A hirdetési eszközök időben koncentrált, ütemezett és nagyméretű alkalmazása Globális reklámozás Adaptáció Burkolt reklámn


Letölteni ppt "A reklámtervezés folyamata 5 M Mission A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés Emlékeztetés."

Hasonló előadás


Google Hirdetések