Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 A kiállítások és várásárok olyan különleges rendezvények, amelyek a személyes eladás, a PR, a vásárlásösztönzés, az eladáshelyi reklám és a direkt marketing.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " A kiállítások és várásárok olyan különleges rendezvények, amelyek a személyes eladás, a PR, a vásárlásösztönzés, az eladáshelyi reklám és a direkt marketing."— Előadás másolata:

1

2  A kiállítások és várásárok olyan különleges rendezvények, amelyek a személyes eladás, a PR, a vásárlásösztönzés, az eladáshelyi reklám és a direkt marketing eszköztárait is felvonultatják.  A kiállítás olyan meghatározott ideig tartó rendezvény, amelyen több kiállító egy vagy több gazdaság ágazat reprezentatívkínálatát mutatja be és az értékesítés ösztönzése céljából információt szolgátat ezekről.  A vásár a kiállítók azon célját szolgáló rendezvénye, hogy:  Az adott üzletágról a látogatónak információt szolgáltassanak,  Tapasztalatcserét folytassanak az egyes termékcsoportok kereskedelméről,  Minta után vagy közvetlenül értékesítést realizáljanak.

3 MegnevezésKiállításokVásárok TermékTermelési eszköz, fogyasztási cikk Fogyasztási cikk KiállítókTermelők, importőrökKereskedők LátogatókÜzletemberek, szakemberek,viszontf elhasználók Fogyasztók, nagyközönség Adásvétel jellegeÜzletkötésÁrusítás Termékfajták választéka Kevés árucsoportSokféle árucsoport Termékek minőségeMagas színvonalVáltozó minőség PéldaUtazás kiállításBudapesti Nemzetközi Vásár

4 A kiállítások, vásárok funkciói:  Információszolgáltatás  Érdeklődéskeltés  Eladás növelésének támogatása  Kapcsolattartás régi vásárlókkal  Kapcsolatfelvétel potenciális vevőkkel  Vállalat ismertségének növelése (image)  Piackutatás végzése (versenytársak, beszállítók, vásárlók körében)  Új ötletek szerzése

5 A vásárok és kiállítások fajtái: Helyi vagy regionális rendezvények: vonzáskörzete nem nagyobb 100 km- nél. Például Hoventa Regionál (Keszthely, Debrecen, Balatonfüred) Nemzeti kiállításokat az adott országok külföldön rendezik meg, ahol bemutathatják az ország történetét, gazdaságát, kultúráját, gasztronómiáját és hagyományait is. Világkiállítás: a több hónapig tartó rendezvények az országok közötti kapcsolatok fejlesztéséhez járulnak hozzá. Az első világkiállítást 1851-ben rendezték meg Londonban.

6 Megnevezés Kiállítás-, vásárfajták Vonzáskörzet szerintRegionális (100 km)Országos ( km) Globális (1000 km felett ) Kiállítók földrajzi helyzete szerint NemzetiNemzetközi vásárVilágkiállítás Szakosodás szerint Általános vásár:minden termelési ágazat kínálata, pl. BNV Szakvásár: egy-egy ágazat kínálata, pl. Konstruma - Célcsoport szerintPublikumvásárokSzakvásárok Szakorientált publikumvásár a nagyközönség mellett szakmai súlypontokkal, pl. Utazás Kiállítás Termékek szerintTermelőeszközökFogyasztási cikkekSzolgáltatások Szektorok szerintIpariMezőgazdasági Szakmai kiállítások és vásárok Lebonyolítás rendszeressége Egyszeri Rendszertelenül megrendezett Rendszeresen megrendezett Helyszín alapjánÁllandó helyszínűVándor jellegű-

7  Készítette: Ladányi Brigi és Kókai Kitti VÉGE


Letölteni ppt " A kiállítások és várásárok olyan különleges rendezvények, amelyek a személyes eladás, a PR, a vásárlásösztönzés, az eladáshelyi reklám és a direkt marketing."

Hasonló előadás


Google Hirdetések