Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán. Mozireklám: Több évtizeden keresztül a legfontosabb, legnagyobb publicitást biztosító eszközök közé tartozott. Népszerűsége.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán. Mozireklám: Több évtizeden keresztül a legfontosabb, legnagyobb publicitást biztosító eszközök közé tartozott. Népszerűsége."— Előadás másolata:

1 Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán

2 Mozireklám: Több évtizeden keresztül a legfontosabb, legnagyobb publicitást biztosító eszközök közé tartozott. Népszerűsége a televíziózás, majd később a házi videók és DVD-lejátszók széles körű elterjedésével nagymértékben csökkent. A filmgyártók és filmforgalmazók mindent elkövetnek annak érdekében, hogy a mozik látogatottsága ne csökkenjen. A mozi a médiamixben kiegészítő elemként jelenik meg.

3 A mozi jellemzői: A mozi publicitása rendkívül változó lehet, döntően függ attól, hogy a vetített reklámfilmek milyen mozifilmek kísérőjeként kerülnek sugárzásra, de általánosságban nem nagy a publicitása. A mozi presztízsértéke nem túl magas. A látogatók könnyed kikapcsolódásra vágynak, amely hozzáállás a reklámokkal kapcsolatban is megjelenik. A befogadói szituációban a néző kiszolgáltatottsága nagy, ami alatt azt értjük, hogy a néző a moziban nem kapcsolhat át más csatornára, mint a tévénél, nem lapozhatja át a reklámokat, mint a sajtótermékeknél, nem zárhatja le a készüléket, mint rádióreklámoknál. Másrészt a moziban a hirdetések sok zavaró körülmény közepette igyekeznek kifejteni hatásukat: az emberek jönnek-mennek, mások beszélgetnek, vagy helyet adnak a későn jövőknek, a reklámfilmek alatt még nem kapcsoljál le a világítást.

4 A mozi területi irányíthatósága kitűnő, hiszem mód van megyénként, városonként, akár mozinként eldönteni, hogy hol vetítsék a cég reklámfilmjeit. A rétegek szerinti irányíthatóság már csekélyebb: főleg fiatalabb korosztályok érhetők el, hiszen ők azok, akik a társasági let egyik elemeként használják a mozit. A médiumok közül a mozi rendelkezik a leghatásosabb kifejezőeszközökkel: a hatalmas vetítővászon, a térhatású hang rendkívül jó lehetőséget biztosítanak a reklámfilmeknek is. A moziban való vetítés nem túlságosan költséges, ugyanakkor egy fő elérési költsége viszonylag magas. Minden mozinak saját hirdetési ára van, melyet másodpercre határoznak meg, s ez a film hosszával arányosan változik. A televízióban és a mozikban futó filmek többnyire megegyeznek, vagy ugyanazt az anyagot különbözőképpen vágják meg.

5 Mozik csoportosítása: Hagyományos mozik: egy moziterem, amelyben általában nincs légkondicionáló, szűk és sokszor kényelmetlen ülések, mono hanghatás, általában hetenként történő műsorváltás, Multiplex mozik: több légkondicionált, elegánsan berendezet moziterem, különleges, jó minőségű, speciális vásznak, térhatású digitális hang Dolby SR Digital és DTS hangrendszerrel, külön erre a célra tervezet, fejtámlás, üdítőital-tartós fotelülések, páros páholyok szerelmeseknek, változatos filmkínálat, naponta több mint 50, havonta több mint 1600 előadás pénteken és szombaton éjszakai vetítések, szombaton és vasárnap dlelőtt matinéműsorok, kiváló tömeg- és autós közlekedés mozibüfé: kukorica, kóla és csoki minden mennyiségben, a mozitermek rendezvény céljára bérelhetőek. Művészmozik: műsorán jelentős filmalkotások szerepelnek, céljuk a kuturális igények kielégítése. Készítette:Kovács Zoltán


Letölteni ppt "Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán. Mozireklám: Több évtizeden keresztül a legfontosabb, legnagyobb publicitást biztosító eszközök közé tartozott. Népszerűsége."

Hasonló előadás


Google Hirdetések