Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése TESZT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése TESZT."— Előadás másolata:

1 A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése TESZT

2 1. A marketing a)Vevőközpontú szemléletmód b)Minden értékkel bíró jószág cseréje c)Magában foglalja a 4P-t d)Mindhárom válasz igaz

3 2. A marketing a)Piackutatást jelent b)A kereslet és kínálat árszabályozó szerepét jelenti c)Az angol „to market” piacra vinni szóból ered d)Egyik sem a fentiek közül

4 3. A marketing eszközök a)A 4P b)Piacbefolyásolási eszközök c)Amelyekkel a vállalat a fogyasztókra hatást gyakorol d)Mindhárom válasz helyes

5 4. A marketing-mix a)Tartalmazza a kommunikációs mixet b)A marketingeszközök kombinációja c)A 4P kombinációja d)Mindhárom válasz helyes

6 5. A termékpolitika azt jelenti, hogy a)A vállalat kialakítja a termékválasztékát b)A vállalat csak egyfajta terméket gyárt c)Mindenkinek fekete színű kocsit ajánlanak d)Mindegyik válasz helyes

7 6. Az árpolitika azt jelenti, hogy a)A vállalat évről évre növeli az árakat b)A vállalat kialakítja az árait c)A kormány mikor emeli az árakat d)Csak a verseny társak árait veszi figyelembe a vállalat az árképzésnél

8 7. Az értékesítési utak politikája magában foglalja a)Az értékesítési osztály munkáját b)A termékek reklámozását a fogyasztónak c)A termékeknek a fogyasztóhoz való eljuttatásának útját és módját d)A termékek tulajdonságainak kifejlesztését

9 8. A marketingcsatorna azt jelenti a)A vállalat melyik TV-csatornán reklámozza termékeit b)A marketingosztály milyen kommunikációt folytat c)Az az út, ahogy a termék ötlete eljut a vezérigazgatóhoz d)Az az út, ahogy a termék eljut a végső felhasználóhoz

10 9. A kommunikációs politika a)A marketing-mix 4. eleme b)Célja kiváló minőségű termékek előállítása és folyamatos tökéletesítése c)Régen piackutatásnak nevezték d)Az információáramlás módjait meghatározó rendszer

11 10. A piacközpontúság azt jelenti, hogy a)A vállalat csak egy piacon értékesít b)A vállalat minden vevőjének az igényét ki kell elégítenie c)A vállalatnak meg kell ismernie a piacot d)Egyik válasz sem helyes Készítette: Schmidt Réka Fülöp Szabina


Letölteni ppt "A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése TESZT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések