Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Beitl Attila informatikai főosztályvezető Veszprém Megyei Kormányhivatal 20/256-56-74 Veszprém Megyei Államigazgatási Kollégium Ügyviteli-,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Beitl Attila informatikai főosztályvezető Veszprém Megyei Kormányhivatal 20/256-56-74 Veszprém Megyei Államigazgatási Kollégium Ügyviteli-,"— Előadás másolata:

1 Beitl Attila informatikai főosztályvezető Veszprém Megyei Kormányhivatal 20/ Veszprém Megyei Államigazgatási Kollégium Ügyviteli-, informatikai és szervezetfejlesztési munkacsoport évi tevékenységének bemutatása

2 2011. december2011. december - a Bizottság alakuló ülése; - elfogadásra került a Bizottság ügyrendje; évre kitűzendő feladatok átbeszélése; - HelpDesk rendszer fejlesztési lehetőségeinek ismertetése - a rendszerrel szemben támasztott hardver és szoftveres feltételek ismertetése Ügyviteli-, informatikai és szervezetfejlesztési bizottság ülései

3 2012. május2012. május - az eddig elkészült rendszer bemutatása, a rendszer működésének ismertetése; - további fejlesztési lehetőségek ismertetése; évi munkaterv előkészítése Ügyviteli-, informatikai és szervezetfejlesztési bizottság ülései

4 Veszprém Megyei Kormányhivatalnál kifejlesztett Help Desk rendszer működésének bemutatása

5 A Kormányhivatalok létrejöttével, a szakigazgatási szervek funkcionális informatikai működtetését újra kell szervezni; Nem minden szakigazgatási szervnél van informatikus; Az informatikai főosztályra érkező feladatok hatékonyabb feldolgozása vált szükségessé; Informatikai vezetői rendszer szükségessége (dolgozók szakmai ellenőrzése, szükség esetén beavatkozás) Előzmény:

6 03/2011. számú szakmai ajánlás A Kormányablak funkcionális jellegű szolgáltatástámogatását a KEKKH szakmai irányítása mellett a Kormányhivatal Informatikai Főosztálya látja el; A Kormányhivatal Informatikai Főosztálya látja el a kormányablak informatikai szolgáltatásainak funkcionális jellegű I. szintű HelpDesk feladatait. Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

7 05/2011. számú szakmai ajánlás A kormányhivatal egységes kialakítását és működését célzó informatikai alapinfrastruktúra kialakításának biztosítása és működtetése érdekében az informatikai erőforrásaira alapozva szervezze meg az informatikai funkcionális szolgáltatás támogatását; I. szintű „Help Desk”A kormányhivatalok az informatikai funkcionális és szakmai szolgáltatásaikat a területi I. szintű „Help Desk” egységes keretein belül hozzák létre. A funkcionális feladatokat a KEK KH szakmai irányítása mellett, míg a szakmai feladatokat a központi szakigazgatási szervekkel egyeztetett szolgáltatási szinteknek megfelelően kell biztosítani. Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

8 I.-II.-III. szintű Help Desk rendszerek összeköttetései

9 HD - belépés

10 HD – vezetői információk

11 HD – vezetői hibajegy státusz

12 HD – adminisztrátori felület

13 HD – funkcionális ek

14 HD – felhasználói nézet

15 Hibajegyek száma 2012 február 1 - április 30

16 Szakigazgatási szervek HelpDesk rendszereinek összehangolása KH HelpDesk rendszerével. (pk.: Munkaügyi Központ, Földhivatal) A rendszer tovább paraméterezhető (Wiki, SLA rendszerek, számítógépek javításainak karton nyilvántartásai); Jelen gazdasági helyzetben új IT irány az OpenSource rendszerek használata. A licencelt rendszerekkel szemben nagyságrendekkel olcsóbb. Összegzés

17 HD – fejlesztési lehetőségek

18 Jelen HelpDesk rendszer kialakítását elsőként a Kormányhivatalok közül, a Veszprém Megyei Kormányhivatal vezette be. A rendszer használatára és az elért eredményekre a KEK KH és a többi Kormányhivatal is felfigyelt, a tapasztalatok átadására nagy igény mutatkozik. Elismerés a VPMKH-nak

19 Köszönöm a figyelmüket! Beitl Attila


Letölteni ppt "Beitl Attila informatikai főosztályvezető Veszprém Megyei Kormányhivatal 20/256-56-74 Veszprém Megyei Államigazgatási Kollégium Ügyviteli-,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések