Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ATL - mit hirdessünk és hol?. Minek hirdetni? Bizonytalan a hatása; Az orvosnál/gyógyszerésznél dől el minden; A látogatók rendszeres kapcsolatai.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ATL - mit hirdessünk és hol?. Minek hirdetni? Bizonytalan a hatása; Az orvosnál/gyógyszerésznél dől el minden; A látogatók rendszeres kapcsolatai."— Előadás másolata:

1 ATL - mit hirdessünk és hol?

2

3

4 Minek hirdetni? Bizonytalan a hatása; Az orvosnál/gyógyszerésznél dől el minden; A látogatók rendszeres kapcsolatai megoldják a kérdést; Sok pénzbe kerül; Hogyan lesz értékelhető márkaismertség? Mindig az vásárol akinek szüksége van rá? … és ha nem tudja, hogy szüksége lenne rá?

5 mert megfelelő tömegre van szükség; mert a célcsoport nem érhető el az egyéb felületeken; mert nem tudják, hogy van segítség; mert a hiedelmek erősek; mert aktív figyelemre tart igényt az üzenet; …… mert a versenytárs már használja; Miért kell az ATL?

6

7 eléri a célcsoportot figyelemfelkeltő vásárlásra késztet megfelelő médiaválasztás hatékony felülethasználat releváns üzenet Mitől lesz jó egy kampány?

8 Milyen csatornát válasszak? I. Forrás: IPSOS NMA GyártásMédia költség Elérés Televízió Rádió- -+/- Közterület+++ Sajtó-+/-++ Internet-++/-

9 Milyen csatornát válasszak? II. Forrás: IPSOS NMA

10 Médiapiaci trendek

11 Piacvezető online médiumok látogatottsága Forrás: Webaudit, hétköznapi egyedi látogatók

12 Ha nem nálunk van egy hír először, így járunk

13 A legtöbb nézőt vonzó műsorok nézettségének alakulása Forrás: AGB Nielsen Arrianna, Peak AMR%

14 Napilapok olvasottságának alakulása Forrás: IPSOS NMA

15 Millió Ft (listaár) A válság ellenére is folyamatos hirdetésnövekedés tapasztalható a gyógyászati szektorban 2005 és 2009 között Forrás: TNS MI, ADEX Spot 2009

16 ezer Ft (listaár) A gyógyászat, gyógyhatású készítmények szektor médiaszerkezetét a TV uralja Forrás: TNS MI, ADEX Spot 2009

17 A fogyasztók egyre növekvő része nem néz televíziót; A reklámelutasítás a televízióban a legmagasabb; A reklámzaj, versenytársi megjelenés valószínűsége magas; A tematikus megjelenés lehetősége minimális; Az aktív figyelmet csak a dömping-sugárzással lehet ellensúlyozni; Csak a legnagyobb márkáknak ad ez esélyt; Helyénvaló az ennyire egyoldalú eszközválasztás?

18 RCH% A célcsoport 5,7%-a elérhetetlen az újságokban való megjelenés nélkül A Blikk bevonásával 2 nappal korábban teljesül ugyanaz a RCH%, mint kizárólag televíziós kampány esetében így 65,1 GRP-t lehet megtakarítani 4. nap: 1 db 1/3 a Blikkben listaár: Ft 9. nap: 1 db 1/3 a Blikkben listaár: Ft Egy átlagos kampány alakulása Forrás: AGB Nielsen Arianna, (célcsoport) 3+

19 Innovatív hirdetési felület használat

20

21

22

23 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "ATL - mit hirdessünk és hol?. Minek hirdetni? Bizonytalan a hatása; Az orvosnál/gyógyszerésznél dől el minden; A látogatók rendszeres kapcsolatai."

Hasonló előadás


Google Hirdetések