Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ IX. Országos Konferencia Babocsay Ádám BMB Focus Marketingkutató és Tanácsadó Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: ",,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ IX. Országos Konferencia Babocsay Ádám BMB Focus Marketingkutató és Tanácsadó Kft."— Előadás másolata:

1 ,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ IX. Országos Konferencia Babocsay Ádám BMB Focus Marketingkutató és Tanácsadó Kft.

2 Planning cycle Miért tartunk itt? Merre léphetünk tovább? Hogyan léphetünk tovább? Hol tartunk most?

3 Üzenet A kommunikációs üzenetnek a központi márkaértéket és a releváns ügyféligényt kell közös nevez ő re hoznia. márka érték igény fogyasztó üzenet Példa: nem kell gazdagnak lenni ahhoz, hogy lakáshoz juss!

4 A gratifikációk, a médiatípusok és a demográfiai változók Nem: a ‘+’ a n ő kre, ‘-’ a férfiakra jellemz ő Életkor: ‘+’ az id ő sebbekre, ‘-’ a fiatalabbakra jellemz ő Iskolai végzettség: ‘+’ a magasabb, ‘-’ az alacsonyabb végzettség ű ekre jellemz ő

5 Theory of Sensation Seeking (Marvin Zuckerman) Sensation seeking is a trait defined by the need for varied, novel and complex sensations And experiences and the willingness to take physical and social risks for the sake of such experience’

6 N=273; mean=14,33; SD=6,15; lowest score=2; highest score=34 –Younger –Man –Living in larger cities –Higher education level ̶Elder ̶Woman ̶Living in smaller cities ̶Lower education level Positive correlation with SsNegative correlation with Ss Ss high (42)Ss middle (178)Ss low (53) Ss scores208 SD Sensation Seeking and Demographics Number of cases

7 TAS TotalES TotalDis TotalBS TotalSSS Total Pearson Correlation Sig. (2- tailed) Pearson Correlation Sig. (2- tailed) Pearson Correlation Sig. (2- tailed) Pearson Correlation Sig. (2- tailed) Pearson Correlation Sig. (2- tailed) Video 0,110,06-0,020,710,060,300,050,400,090,14 Cinema 0,220,00**0,080,150,120,04*0,110,05*0,190,00** Book 0,110,060,160,01**-0,030,62-0,100,090,060,30 Television -0,170,00**-0,200,00**-0,030,66-0,040,48-0,150,02* Radio -0,040,49-0,140,01**-0,110,07-0,020,69-0,120,06 Daily -0,010,86-0,060,30-0,070,22-0,100,09-0,100,10 Weekly paper -0,020,76-0,160,01**-0,050,45-0,100,09-0,120,05* Monthly paper, magazine 0,090,12-0,030,600,130,03*-0,050,450,070,23 Telephone -0,030,65-0,110,06-0,090,12-0,060,31-0,110,07 Mobile 0,130,02*0,030,650,110,070,140,02*0,160,01** Computer (without Internet) 0,210,00**0,190,00**0,120,04*0,030,570,210,00** Internet 0,220,00**0,260,00**0,170,00**0,100,080,280,00** *p=0.05 **p=0.01 Sensation Seeking and Media Preferences

8 Ss high (42)Ss middle (178)Ss low (53) Ss scores208 SD 234 Number of cases –Books: love, romance –Dailies: weather, cross words, horoscope –Radio: news, children’s program, ‘whish’ programs –Cinema: love, romance –Mobile: SMS –Books: spy, horror, thriller, sci-fi, sex –Dailies: economic news, sport –radio: jazz –cinema: sci-fi, thriller, crime, horror –mobile: initiating calls, , alarm clock, WAP, games –Internet: information gathering p  0.05 Sensation Seeking and Content Preferences Positive correlation with SsNegative correlation with Ss 20

9 Sensation Seeking and Media dependency


Letölteni ppt ",,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ IX. Országos Konferencia Babocsay Ádám BMB Focus Marketingkutató és Tanácsadó Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések