Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bevezetés Cég Image Saját tapasztalat Brand Image KOL Protokoll Ár Szakirodalom Mások tapasztalata ORVOSLÁTOGATÁS DM E-marketing Kutatási eredmények.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bevezetés Cég Image Saját tapasztalat Brand Image KOL Protokoll Ár Szakirodalom Mások tapasztalata ORVOSLÁTOGATÁS DM E-marketing Kutatási eredmények."— Előadás másolata:

1

2 Bevezetés

3 Cég Image Saját tapasztalat Brand Image KOL Protokoll Ár Szakirodalom Mások tapasztalata ORVOSLÁTOGATÁS DM E-marketing Kutatási eredmények Konferencia Szabályozás Beteg FELÍRÁS Nyomtatott hirdetések Internet Termék tulajdonságai UNIVERZUMUNK

4 TOBORZÁS KIVÁLASZTÁS REGISZTRÁCIÓS DÍJ MUNKAESZKÖZÖK ÁTADOTT ANYAGOK BÉRKÖLTSÉGEK HUF MEGÉR(O)I? HUF / LÁTOGATÁS / 100 LÁTOGATÓ / 5 LÁTOGATÁS / NAP SZÁMOLJUNK

5 SZÁMOLJUNK MÁSHOGY

6 ORVOSLÁTOGATÓ SZAKMAI RENDEZVÉNYEK, KONGRESSZUSOK KOLLÉGÁK TAPASZTALATA SZAKMAI FOLYÓIRATOK HIRDETÉSEI SZAKMAI CIKKEK SZERINT INTERNET SAJÁT TAPASZTALAT CHOOSE MILYEN INFO ALAPJÁN VÁLASZT?

7 A jelenlegi állapotot értékelik? Egy belső, abszolút szükségletet fejeznek ki? INTERNET ORVOSLÁTOGATÓ USA≈ 8 REP/ ORVOS HUN≈ 16 REP /ORVOS TÚK, VAGY TYOJÁS?

8 = SPAM NEM INTERAKTÍV, SZEMÉLYTELEN NEM UP-TO-DATE INFORMÁCIÓK NAGY A „ZAJ” ORVOSLÁTOGATÓN KERESZTÜL ISMERT, MÁR NEM RELEVÁNS IDŐIGÉNYES, AKTIVITÁST IGÉNYEL AZ ORVOSTÓL TÚL DIREKT ÜZENETEK ORVOSI PORTÁLOK FELKERESÉSE: 52% HETENTE 1X 12% NAPONTA 16% SOHA ! INTERNET JELENLEG

9 INTERAKTÍV = LEHET UGRANI ÉS CÉLZOTTAN KÉRDEZNI GYORS SZEMÉLYES STÍLUSHOZ IGAZODIK RÖVID IDŐKÉNYSZER = RENDELÉSI IDŐBEN FESZÜLTSÉG NEM FELKÉSZÜLT REP NEM MEGFELELŐ SZEMÉLYISÉGŰ REP LÁTOGATÓ JELENLEG

10 E-detailing

11 E-DETAILING 1.Portálon keresztül 2.Strukturált látogatás 3.Virtuális élő kapcsolat  paradigmaváltás  bevezetésre külön stratégia  választási opciók  beleegyezési rendszer  időhöz kötetlenség hangsúlyozása  kutatáson alapuló tervezés  absztrakt-teljes anyag rendszer  dedikált személy irányításával  szakirány-indikáció-hatóanyag-brand struktúra  megfelelő incentívek meghatározása E-DETAILING

12 E-DETAILING

13 E- DETAILING

14

15 Mire számítanak az orvosok a jövőben?

16 ORVOS ÉS LÁTOGATÓ KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI  a személyes kontaktus ritkul,  a látogatókkal is Interneten kommunikálnak majd  az orvoslátogatók képzettsége változik, több nem orvos végzettségű lesz  a jobban megszűrik az látogatandó orvosokat  a változások nem fognak csökkenést előidézni sem az információ mennyiségében, sem minőségében  az eddig kialakult bizalmi kapcsolatok hígulni fognak

17  az orvoslátogatás elmaradásával több időt tudnak a betegekre fordítani  több készítményt ismerhetnek meg  több készítmény ismeretében, javulhat a terápia hatékonysága  a szakorvosokkal történő kommunikáció egyszerűsödhet  a betegekkel való kommunikáció egy része is áttevődhet erre a csatornára ORVOS ÉS BETEG KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI

18

19


Letölteni ppt "Bevezetés Cég Image Saját tapasztalat Brand Image KOL Protokoll Ár Szakirodalom Mások tapasztalata ORVOSLÁTOGATÁS DM E-marketing Kutatási eredmények."

Hasonló előadás


Google Hirdetések