Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások."— Előadás másolata:

1

2 Bevezetés

3 FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing
Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások tapasztalata Brand Image ORVOSLÁTOGATÁS Beteg Saját tapasztalat Konferencia Szabályozás Protokoll Internet Nyomtatott hirdetések

4 SZÁMOLJUNK MEGÉR(O)I? 1.100.000.000 HUF
HUF / LÁTOGATÁS / 100 LÁTOGATÓ / 5 LÁTOGATÁS / NAP BÉRKÖLTSÉGEK ÁTADOTT ANYAGOK MUNKAESZKÖZÖK REGISZTRÁCIÓS DÍJ KIVÁLASZTÁS TOBORZÁS

5 SZÁMOLJUNK MÁSHOGY

6 ORVOSLÁTOGATÓ MILYEN INFO ALAPJÁN VÁLASZT?
SZAKMAI RENDEZVÉNYEK, KONGRESSZUSOK KOLLÉGÁK TAPASZTALATA SZAKMAI FOLYÓIRATOK HIRDETÉSEI SZAKMAI CIKKEK SZERINT INTERNET SAJÁT TAPASZTALAT CHOOSE

7 A jelenlegi állapotot értékelik?
TÚK, VAGY TYOJÁS? A jelenlegi állapotot értékelik? Egy belső, abszolút szükségletet fejeznek ki? USA≈ 8 REP/ ORVOS HUN≈ 16 REP /ORVOS INTERNET ORVOSLÁTOGATÓ

8 ! INTERNET JELENLEG E-MAIL = SPAM NEM INTERAKTÍV, SZEMÉLYTELEN
NEM UP-TO-DATE INFORMÁCIÓK NAGY A „ZAJ” ORVOSLÁTOGATÓN KERESZTÜL ISMERT, MÁR NEM RELEVÁNS IDŐIGÉNYES, AKTIVITÁST IGÉNYEL AZ ORVOSTÓL TÚL DIREKT ÜZENETEK ! ORVOSI PORTÁLOK FELKERESÉSE: 52% HETENTE 1X 12% NAPONTA 16% SOHA

9 LÁTOGATÓ JELENLEG INTERAKTÍV = LEHET UGRANI ÉS CÉLZOTTAN KÉRDEZNI
GYORS SZEMÉLYES STÍLUSHOZ IGAZODIK RÖVID IDŐKÉNYSZER = RENDELÉSI IDŐBEN FESZÜLTSÉG NEM FELKÉSZÜLT REP NEM MEGFELELŐ SZEMÉLYISÉGŰ REP

10 E-detailing

11 E-DETAILING E-DETAILING Portálon keresztül Strukturált látogatás
Virtuális élő kapcsolat paradigmaváltás bevezetésre külön stratégia választási opciók beleegyezési rendszer időhöz kötetlenség hangsúlyozása kutatáson alapuló tervezés absztrakt-teljes anyag rendszer dedikált személy irányításával szakirány-indikáció-hatóanyag-brand struktúra megfelelő incentívek meghatározása

12 E-DETAILING

13 E-DETAILING

14 E-DETAILING

15 Mire számítanak az orvosok a jövőben?

16 ORVOS ÉS LÁTOGATÓ KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI
a személyes kontaktus ritkul, a látogatókkal is Interneten kommunikálnak majd az orvoslátogatók képzettsége változik, több nem orvos végzettségű lesz a jobban megszűrik az látogatandó orvosokat a változások nem fognak csökkenést előidézni sem az információ mennyiségében, sem minőségében az eddig kialakult bizalmi kapcsolatok hígulni fognak

17 ORVOS ÉS BETEG KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI
az orvoslátogatás elmaradásával több időt tudnak a betegekre fordítani több készítményt ismerhetnek meg több készítmény ismeretében, javulhat a terápia hatékonysága a szakorvosokkal történő kommunikáció egyszerűsödhet a betegekkel való kommunikáció egy része is áttevődhet erre a csatornára

18

19


Letölteni ppt "Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások."

Hasonló előadás


Google Hirdetések