Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A reklámköltések alakulása Magyarországon 1991-2001 Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A reklámköltések alakulása Magyarországon 1991-2001 Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban."— Előadás másolata:

1 A reklámköltések alakulása Magyarországon 1991-2001 Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban

2 Mediagnózis - médiaköltés tarifaáron 2000 Összes költés: 224 Mrd Ft Forrás: Mediagnózis Médiaköltés - 2000 MRSZ és MaKSz becslés a 2000. évi reklámköltésekről (nettó költés) Összes költés: 111.6 Mrd Ft

3 Mediagnózis - médiaköltés tarifaáron 2001 Összes költés: 267 Mrd Ft Forrás: Mediagnózis Összes költés: 119.7 Mrd Ft MRSZ becslés a 2001. évi reklámköltésekről (nettó költés) Médiaköltés - 2001

4 MRSZ és MaKSz becslés a 2000. évi reklámköltésekről (nettó költés) Televízió:45 Mrd Sajtó:45 Mrd Közterület:11 Mrd Rádió:9 Mrd Mozi:0.8 Mrd Internet:0.85 Mrd 111.65 Mrd Televízió:131 Mrd Sajtó:64 Mrd Közterület:16 Mrd Rádió:12 Mrd Mozi:1 Mrd Internet:n.a. 224 Mrd Mediagnózis - médiaköltés tarifaáron 2000

5 MRSZ becslés a 2001. évi reklámköltésekről (nettó költés) Televízió:47.5 Mrd Sajtó:51 Mrd Közterület:12 Mrd Rádió:7.2 Mrd Mozi:0.8 Mrd Internet:1.2 Mrd 119.7 Mrd Televízió:159 Mrd Sajtó:73 Mrd Közterület:19 Mrd Rádió:13 Mrd Mozi:1 Mrd Internet:n.a. 267 Mrd Mediagnózis - médiaköltés tarifaáron 2001


Letölteni ppt "A reklámköltések alakulása Magyarországon 1991-2001 Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban."

Hasonló előadás


Google Hirdetések