Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketinggyakorlat Marketingkutatás. Marketing információs rendszer a szervezet információs alrendszere támogatja a marketingdöntések meghozatalát szervezi.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketinggyakorlat Marketingkutatás. Marketing információs rendszer a szervezet információs alrendszere támogatja a marketingdöntések meghozatalát szervezi."— Előadás másolata:

1 Marketinggyakorlat Marketingkutatás

2 Marketing információs rendszer a szervezet információs alrendszere támogatja a marketingdöntések meghozatalát szervezi és rendszerezi a marketinginformációk  gyűjtését  tárolását  elemzését  disztribúcióját 2Marketinggyakorlat 4.ea

3 3 Az egyszerű kutatási folyamatséma Marketinggyakorlat 4.ea

4 4 Információtípusok Marketinggyakorlat 4.ea

5 Kutatási módszerek Cél szerint: feltáró, leíró, magyarázó Gyakoriság szerint: ad hoc, panel, omnibusz, monitoring 5Marketinggyakorlat 4.ea

6 Szekunder adatok 6Marketinggyakorlat 4.ea

7 Primer adatfelvételi módszerek 7 Marketinggyakorlat 4.ea

8 Primer kutatás lehetőségei 8Marketinggyakorlat 4.ea 1. Kvalitatív technikák - Mélyinterjú - Szakértői mélyinterjú - Tartalomelemzés - Esettanulmány - Fókuszcsoport - Pszichodráma 2. Kvantitatív technikák - Postai önkitöltős kérdőív - Személyes megkérdezés (face- to-face) - CAPI - CATI - CAWI - PAPI

9 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! 9Marketinggyakorlat 4.ea


Letölteni ppt "Marketinggyakorlat Marketingkutatás. Marketing információs rendszer a szervezet információs alrendszere támogatja a marketingdöntések meghozatalát szervezi."

Hasonló előadás


Google Hirdetések