Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketinggyakorlat Marketingkutatás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketinggyakorlat Marketingkutatás."— Előadás másolata:

1 Marketinggyakorlat Marketingkutatás

2 Marketing információs rendszer
a szervezet információs alrendszere támogatja a marketingdöntések meghozatalát szervezi és rendszerezi a marketinginformációk gyűjtését tárolását elemzését disztribúcióját Marketinggyakorlat 4.ea

3 Az egyszerű kutatási folyamatséma
Marketinggyakorlat 4.ea

4 Marketinggyakorlat 4.ea
Információtípusok Marketinggyakorlat 4.ea

5 Marketinggyakorlat 4.ea
Kutatási módszerek Cél szerint: feltáró, leíró, magyarázó Gyakoriság szerint: ad hoc, panel, omnibusz, monitoring Marketinggyakorlat 4.ea

6 Marketinggyakorlat 4.ea
Szekunder adatok Marketinggyakorlat 4.ea

7 Primer adatfelvételi módszerek
Marketinggyakorlat 4.ea

8 Primer kutatás lehetőségei
2. Kvantitatív technikák Postai önkitöltős kérdőív Személyes megkérdezés (face-to-face) CAPI CATI CAWI PAPI 1. Kvalitatív technikák Mélyinterjú Szakértői mélyinterjú Tartalomelemzés Esettanulmány Fókuszcsoport Pszichodráma Marketinggyakorlat 4.ea

9 Marketinggyakorlat 4.ea
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Marketinggyakorlat 4.ea


Letölteni ppt "Marketinggyakorlat Marketingkutatás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések