Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Versenytársból partner Budapest, 2006. szeptember 27.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Versenytársból partner Budapest, 2006. szeptember 27."— Előadás másolata:

1 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Versenytársból partner Budapest, szeptember 27.

2 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. „Mindig oda korcsolyázom, ahol a korong lesz, és nem oda, ahol van” Wayne Gretzky

3 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Intervet Állategészségügyi piac Vakcinák, gyógyszerek, hormonok Hobby állatok, gazdasági haszonállatok Világ: #3, Európa: #1, Magyarország: #2 Forgalom Magyarországon: 2 milliárd Ft Termékek száma: ~150 Alkalmazottak: 20 fő

4 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. A magyar piac Csökkenő állatlétszám Alacsony felvásárlói árak Stagnáló piac Alacsony árú, generikus termékek Állami támogatások csökkenése Koncentrálódó termelés

5 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. 1. paradigma váltás Nem kell mindig kaviár

6 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Nem kell mindig kaviár Állatorvos ügyvezető Állatorvos képviselő 200 termék +20 forgalmazó Saját raktár Üzleti szemléletű ü.v. Kereskedő képviselő 150 termék 10 forgalmazó Bérelt raktár

7 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft.

8 Piac és Intervet növekedése

9 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Állandó kihívások „lyukas” kisállat portfolio –20%-os éves növekedés –Vakcinák 40%, gyógyszerek 60% Kritikus tömeg hiánya a kisállat szektorban Alacsony marketing költségvetés

10 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. 2. paradigma váltás Vetélytársból partner

11 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Partneri együttműködés INTERVET (kisállat) 300 millió Ft forgalom Vakcinák 4+2 képviselő BAYER (kisállat) 200 millió Ft forgalom Gyógyszerek 4+1képviselő

12 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Partneri együttműködés 500 millió Ft forgalom teljes kínálat 11 képviselő közös hűség program közös rendezvények csökkenő marketing kiadások növekvő forgalom

13 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Intervet piaci részesedés

14 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. „Nem a legerősebb vagy a leginteligensebb fog fennmaradni, hanem az amely a leginkább képes a változásra” Charles Darwin

15 Németh Konrád, Intervet Hungária Kft.


Letölteni ppt "Németh Konrád, Intervet Hungária Kft. Versenytársból partner Budapest, 2006. szeptember 27."

Hasonló előadás


Google Hirdetések