Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó."— Előadás másolata:

1 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Budapest – április 12.

2 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Mindenki másképp csinálja …

3 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Tézis I. Az értékesítési módozatok fióki illetve alternatív értékesítésként való elkülönült kezelése napjainkban már nem értelmezhető.

4 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Tézis II. A multi-opcionális ügyfélkiszolgálás átalakítja a pénzintézetek értékesítését: az ügyfelek az egyszerű pénzügyi termékeket egyértelműen szolgáltatásokként kezelik. A termékek/szolgáltatások attraktivitása és kényelme mellett a pénzintézet által képviselt stabilitás értéke (brand) egyre csökkenő fontosságúvá válik. Ily módon az ügyféllojalitás fokozatosan csökken.

5 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Tézis III. Az értékesítés hatékony fejlesztése, a sokcsatornás kiszolgálás megvalósítása a bankokat korábban jellemző, szigetrendszerekre épülő számítástechnikai architektúrák mellett kivitelezhetetlen. Az ügyfélkezelés fejlődésének minőségileg újabb szintjét a kompetencia (tudás) alapú, rétegelt struktúrájú IT rendszerek megjelenése alapozza meg.

6 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Tézis IV. Az értékesítési rendszerek biztonsági megoldásai az ügyfelek számára alapvetően érdektelenek és nem befolyásolják a szolgáltatás igénybe vételi szintjét.

7 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Tézis V. A sokcsatornás értékesítés bevezetése az ügyfelek számára eljuttatott információk szervezésének, irányításának új szervezeti modelljét kényszerítik ki - a tartalom és CRM menedzsment kialakítását.

8 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Tézis VI. Az ügyfélkiszolgálás központi támogatásának kialakulása az ügyfél-hovatartozás szükséges újra definiálásához vezet.

9 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Tézis VII. Az ügyfélkapcsolatban felhasznált intelligencia emberi alapokról gépi rendszerekbe történő áthelyezése a jövő kiszolgálási/értékesítési kultúrájának meghatározó részévé válik. Az üzleti intelligencia beépülése a kiszolgáló rendszerek működésébe, a szervezet működéséhez szükséges tudás-allokáció megváltozásával jár együtt.

10 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó."

Hasonló előadás


Google Hirdetések