Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr"— Előadás másolata:

1 Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr. Szabó Kristóf Budapest – április 12. 1

2 Mindenki másképp csinálja …

3 Tézis I. Az értékesítési módozatok fióki illetve alternatív értékesítésként való elkülönült kezelése napjainkban már nem értelmezhető.

4 A multi-opcionális ügyfélkiszolgálás átalakítja a
Tézis II. A multi-opcionális ügyfélkiszolgálás átalakítja a pénzintézetek értékesítését: az ügyfelek az egyszerű pénzügyi termékeket egyértelműen szolgáltatásokként kezelik. A termékek/szolgáltatások attraktivitása és kényelme mellett a pénzintézet által képviselt stabilitás értéke (brand) egyre csökkenő fontosságúvá válik. Ily módon az ügyféllojalitás fokozatosan csökken.

5 Tézis III. Az értékesítés hatékony fejlesztése, a sokcsatornás kiszolgálás megvalósítása a bankokat korábban jellemző, szigetrendszerekre épülő számítástechnikai architektúrák mellett kivitelezhetetlen. Az ügyfélkezelés fejlődésének minőségileg újabb szintjét a kompetencia (tudás) alapú, rétegelt struktúrájú IT rendszerek megjelenése alapozza meg.

6 Tézis IV. Az értékesítési rendszerek biztonsági megoldásai az ügyfelek számára alapvetően érdektelenek és nem befolyásolják a szolgáltatás igénybe vételi szintjét.

7 Tézis V. A sokcsatornás értékesítés bevezetése az ügyfelek számára eljuttatott információk szervezésének, irányításának új szervezeti modelljét kényszerítik ki - a tartalom és CRM menedzsment kialakítását.

8 Tézis VI. Az ügyfélkiszolgálás központi támogatásának kialakulása az ügyfél-hovatartozás szükséges újra definiálásához vezet.

9 Tézis VII. Az ügyfélkapcsolatban felhasznált intelligencia emberi alapokról gépi rendszerekbe történő áthelyezése a jövő kiszolgálási/értékesítési kultúrájának meghatározó részévé válik. Az üzleti intelligencia beépülése a kiszolgáló rendszerek működésébe, a szervezet működéséhez szükséges tudás-allokáció megváltozásával jár együtt.

10 Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr"

Hasonló előadás


Google Hirdetések