Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR."— Előadás másolata:

1 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR

2 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember „Any phenomenon about which a report is distributed becomes news, when distribution is made to the mass of the population, it becomes mass news!”

3 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Okok, miért ne költsünk PR-ra Túl kicsik vagyunk, nincs hozzáértő munkatársunk Elég nagyok vagyunk, megoldjuk belső erőforrásból Hallgatni amúgy is arany A média csak a rossz hírre vevő ↓ Úri huncutság, ami sok pénzbe kerül

4 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Az információt inkább mi szállítsuk, mielőtt mások elkezdenének spekulálni!

5 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember A tudatos PR tevékenységet folytató cégeket 2 típusba sorolhatjuk: Azért kommunikálok, mert sokat van szó rólam a médiában és azt kontrollálni akarom Nem vett észre a média, szeretném vizibilitásomat növelni

6 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember F ő kommunikációs irányok: Funkcionális/gazdasági (vevő, szállító, hatósági, stb.) A bizalom építést szolgálja. Szakmai (szövetségek, egyesületek, kutatási és oktatási intézmények, stb.) A vállalat „minősítését” befolyásolja. Társadalmi (helyi környezet társadalmi érdekcsoportok) A működés közvetlen környezetének befolyásolása. Külföldi, nemzetközi kapcsolatok Tömegkommunikációs kapcsolatok

7 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Mi is tulajdonképpen a PR? Jó értelemben vett magamutogatás, amely arra szolgál, hogy saját érdekeket és speciális ismereteket információkon keresztül bemutathassunk.

8 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Mi az újságírás? Bemutatás, amely arra szolgál, hogy a közérdeket és az általános ismereteket feltárja a közvélemény számára.

9 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Három ember egy csónakban Cég PR ügynökség Média Még az egymásra mutogatás fázisában járunk.

10 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember PR tevékenység kontrollálja a médiát! Német kutatások szerint a sajtóban megjelenő anyagok kétharmada sajtóközlemények és sajtótájékoztatók következménye. Ez az arány Magyarországon sem nézhet nagyon másképp ki, de az üzleti életről szóló anyagokban csak megkötésekkel alkalmazható ez a formula.

11 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Miért nem szeretik a magyar újságírók a céges témákat? Kevés adat, információ Nem elég transzparens Reklámízű kommunikáció Ad hoc jellegű kapcsolatfelvétel A cégek azonnal cikket akarnak Forrás: Eurolex kutatás

12 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Miért nem szeretik a cégek az újságírókat?..

13 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember ROSSZ PRJÓ PR INKOMPETENSKOMPETENS ESETIFOLYAMATOS PRESSZIONÁLÓPARTNERI ÁLTALÁNOSSPECIFIKUS ÚTHENGER (MENNYISÉGI)SZISZTEMATIKUS (MINŐSÉGI) ÖNCÉLÚ ÉRTÉKESÍTÉS, MARKETING Milyen legyen a PR?

14 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember PR a túláradó információ korában! Act/react Tartsd magadnál a kezdeményezést!

15 X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember YOUR BEST COMMUNICATION PARTNER


Letölteni ppt "X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR."

Hasonló előadás


Google Hirdetések