Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk….

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk…."— Előadás másolata:

1 CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk….

2 23.07.2014 A CRM lényege Meghatározása:  CRM egy olyan felhasználási területektől mentes üzleti stratégia, amely egy rendszerbe foglalt tartós és gyümölcsöző vevőkapcsolatok kialakítását és kezelését célozza meg  Megfelelő technikai háttérrel támogatott vevőközpontú, hatékony folyamatszervezés (Forrás: SIG CRM, bw.connected)

3 23.07.2014 A CRM lényege CRM Határtalan Üzleti stratégia Rendszerezés Vevőkapcsolatok felépítése és kezelése Tartós és gyümölcsöző vevőkapcsolatok Folyamatszervezés Megfelelő technikai háttér

4 23.07.2014 A CRM célja  A „megfelelő” vevők megtalálása és megtartása  Forgalom növekedés elérése a szisztematikusan tervezett és célzott Kapcsolat-management segítségével  Költség megtakarítás a vevői kapcsolatok ápolásában a megfelelő eszköz segítségével  A kapcsolattartás és kiszolgálás minőségének növelése  A vállalkozás gazdasági mutatóinak növelése

5 23.07.2014 Alapítás1986 ProfilCRM rendszerek középvállalatoknak Alkalmazottak115 fő a CAS-nál ( >500 fő a leányvállatoknál) Forgalom> 22,5 M € Nyereség> 1,1 M € Növekedés> 25% évente, az elmúlt 3 évben, a CRM-licenszekből CAS többségi tulajdonos, ill. legnagyobb részvényes az alábbi cégekben (a teljesség igénye nélkül) : CAS Software AG – a készítő

6 23.07.2014 CAS Software AG elismerései 1.CAS – egy innovatív vállalkozás  Top 100 lista tagja Németországban 3 éve szerepel a Top10-ben a leginnovatívabb német középvállalatok között  EU-s IT-díj a genesisWorld CRM-megoldásáért  Második éve sorozatban: CRM best practice Award aranyérmes a CRM-felhasználók szavazatai alapján  ………

7 23.07.2014 Mit kínál a CAS genesisWorld?  Vállalatszintű adatszolgáltatás:  Vevőkről  Érdeklődőkről  Együttműködő partnerekről  Szállítókról  Álláskeresőkről  Kereskedőkről ...  Támogatja a napi irodai munkát:  Tárgyalási időpontok egyeztetése  Projektek, feladatok, események  Címkezelés  Ajánlatok, (kör)-levelek, e- mailek, szerződések,...  telefonbeszélgetések  Értékesítési lehetőségek  …

8 23.07.2014  Központi adattárolás (Oracle, MS SQL)  Strukturált cím, időpont, feladat, dokumentum,e-mail, számla…stb. kezelés és információk  Minden felhasználó gyorsan eléri a munkájához szükséges adatokat  Csatolások segítségével komplex információszolgáltatás  Nagyon felhasználóbarát  Rugalmas beállítási lehetőségek  Standard és rugalmas megoldások a folyamatok kezelésére Mit kínál a CAS genesisWorld?

9 23.07.2014 CAS genesisWorld  Ismertetés  CAS genesisWorld egy vállalatszintű vevői információs rendszer középvállalkozások számára  Rugalmas, könnyen hozzáilleszthető más rendszerekhez  A vállalattal és igényeivel együtt növekszik  Kedvező ár és szolgáltatás  Ajánlott felhasználószám 10-500 fő

10 23.07.2014 Miben segít a genesisWorld?  A kiemelt vevőket megismerni és a lehető legjobban kiszolgálni (CVM)  Azonnali, helytálló információt szolgáltat  Vevői elégedettséggel nagyobb forgalmat elérni, és mellette időt és pénzt megtakarítani  Még több új vevőt szerezni  Az folyamatban lévő üzletkötések aktuális állapotát megtekinteni  Projektek áttekintésében  A vállalaton belüli csoportmunkák összehangolásában

11 23.07.2014 CAS teamWorks  Ismertetés:  Intranet alapú információs – és kommunikációs platform  Testre szabható felület  Egyszerű kezelés, telepítés és paraméterezés  Kedvező ár és szolgáltatás  Ajánlott felhasználószám 10 fő felett

12 23.07.2014 Miben segít a teamWorks?  A belső vállalati folyamatok hatékony lebonyolításában (pl.:szabadságtervek, anyagbeszerzések)  A költségek és ráfordítások minimalizásában a megosztott információk segítségével  A vállalati információk gyors elérésében minden alkalmazott számára  A vállalati tudás biztosításában  Az alkalmazottak motiválásában

13 23.07.2014 genesisWorld és teamWorks kapcsolat Intranet-Groupware/Portál Belső folyamatok és információk portálja CAS teamWorks Jogosultságok Telefonlisták Résztvevők Folyamatok Képességek Faliújság CRM: Projektek, kampányok, üzleti folyamatok ábrázolása. Rugalmas illeszthetőség és integrálhatóság Események Értékesítési lehetőségek Replikációk ERP-adatok Jelentések Másodpéldányok Projekt Szabadság Címek Naptár Feladatok Dokumentumok E-Mail Telefonok Keresések CAS Genesis World


Letölteni ppt "CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk…."

Hasonló előadás


Google Hirdetések