Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A hatékony vállalati HR eszköze - PIRAMIS™ humán szakértői rendszer Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A hatékony vállalati HR eszköze - PIRAMIS™ humán szakértői rendszer Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes."— Előadás másolata:

1 A hatékony vállalati HR eszköze - PIRAMIS™ humán szakértői rendszer Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes

2 Alapítás: 1992 Tevékenységünk: humáninformatika Compfair Vásárdíj: 1998 Székhelyünk, a fejlesztés bázisa: Nyíregyháza Telephelyeink: Budapest, Téglás Termékünk: PIRAMIS™ humán szakértői rendszer Az L-SOFT Kft.

3 BorsodChem ZRt – Kazincbarcika fő FrieslandCampina Hungária ZRt – Debrecen, Budapest fő Groupama Garancia Biztosító ZRt - Budapest fő HAJDU vállalatcsoport – Téglás fő HUNGERIT ZRt. – Szentes fő IQSYS ZRT - RÁBA vállalatcsoport – Győr fő Michelin Kft – Nyíregyháza, Budapest fő TESCO-GLOBAL Áruházak ZRt – Budaörs fő TEVA Gyógyszergyár ZRt – Debrecen, Gödöllő fő Waberer's International ZRt – Budapest fő PIRAMIS™ - Referencia ügyfelek (nem teljes körű) :

4 V E R S E N Y K É P E S H R

5 Személyügyi informatika A HR információs rendszer gyűjti, tárolja, elemzi az emberekre, munkájukra, a személyzeti költségekre vonatkozó információkat, melyekről jelentést is készít. Hatékonysága a bemenő adatok minőségétől függ! Felhasználó Adatbázis, hálózat Adat Információ

6 Vezetői elvárások A professzionális HR adminisztráció működtetése „láthatatlan” üzemmódot követel meg. Vállalatvezetés elvárása: munkajogilag megfelelő, pontos, gyors, hatékony feladatvégzés. A gördülékenység előfeltétele a megfelelően definiált működési keretek, validált háttérfolyamatok, jól szervezett, logikus ügyvitel. A fentiek teljesülése után, illetve ezek megvalósulását támogatva lehet teret adni a személyügyi informatikának.

7 Ügyfél által támasztott elvárások: Felkészült szakemberek Naprakész jogszabálykövetés Felkészült, gyors Helpdesk Minőségbiztosítás, minőségirányítás Nemzetközi standardok támogatása

8 PIRAMIS™ humán szakértői(?) rendszer

9 Sokszor kérdezik, miért szakértő? Tulajdonságai túlmutatnak egy egyszerű bérszámfejtő programon… Közel 20 éves fejlesztői munka eredménye – egységes üzleti logika alapján felépülő rendszer A továbbfejlesztéseknél nagyvállalati ügyfeleink összetett igényrendszerét is figyelembe kell vennünk Eredmény: naprakész, minden igényt kielégítő funkcionalitás Egyedi, a gyakorlatban kiválóan megfelelt projektgyakorlat a bevezetéseknél Jogszabályi előírások – naprakész Beépített helyzetérzékeny automatizmusok – pl. Munka Törvénykönyve szerinti ellenőrzések és figyelmeztetések PIRAMIS™ humán szakértői(?) rendszer

10 Adatkapcsolatok – Integráció és interfész

11 „Egy gombnyomás, és…” HRIS (Piramis TM ) Adat- bevitel Adat- strukturálás Adat- feldolgozás Adatelemzés Eredmény Analitika Hisztorika Paraméterezhető- ség

12 Integrált moduláris alrendszer működés PIRAMISTM humán szakértői rendszer INTEGRÁLT munkaidő-kezelés, tervezés INTEGRÁLT bérügyvitel, HR INTEGRÁLT vezetői információs rendszer INTEGRÁLT vállalkozói elszámolások /INTERFÉSZEK a beléptető, VIR, főkönyvi rendszerekhez

13 Adatbetöltés beléptető rendszerből, VIR-ből, ERP-ből VEZETŐI INFORMÁCIÓKMUNKAIDŐ-KEZELÉS

14 Integráció a kompenzációt érintő adatok esetében

15 PIRAMIS TM általános ismérvei Adat-, ezáltal információ történeti követés Beépített törvényi automatizmusok Munkafolyamat támogatás Széleskörű funkcionalitás, paraméterezhetőség Multidimenziós felületek, lekérdezések Felhasználó által, felület oldalon, definiálható listák Összesített adatok analítikus lekérdezése Kinyert adatok exportálási lehetősége más irodai alkalmazásokba (word, xls, html)

16 Technológiai és szakmai jellemzők Hatékonyság, adatbiztonság, nyílt architektúra, menedzselhetőség, egységes felhasználói felület, rugalmasság, integráltság Finoman szabályozható jogosultsági rendszer Felhasználói tevékenységek monitorozása

17

18

19 Technológiai és szakmai jellemzők II. Egyedi munkafolyamatokhoz kialakítható menürendszer Vállalati sajátosságoknak megfelelően átnevezhető fogalmak Elektronikusan tárolt dokumentumok becsatolása Bizonylati elv alkalmazása Dokumentumformátumok, sablonok kezelése

20

21

22 Általános jellemzők Nincs adatduplikáció Időbélyeg, történetiség (pl. adatrögzítés időben előre) Adatok analitikus lekérdezése Adatbetöltés külső rendszerből

23

24

25

26 Általános jellemzők II. Munkafolyamat támogatottság Széles körű funkcionalitás A nagyszámú beépített, széles körűen paraméterezhető lekérdezések mellett a felhasználó tetszőleges adattartamú, szabad formátumú listákat is létrehozhat

27

28

29 Általános jellemzők III. Multidimenziós felületek, lekérdezések Beépített automatizmusok (pl. MT figyelés - Munkaidő rögzítés) Csoportmunka támogatás - az időigényes tevékenységek csoportos végrehajtásának támogatására általánosan alkalmazott a folyamatvezérlési technológia A rendszerben tárolt adatok kinyerése más irodai alkalmazásoknak megfelelő formátumokban

30

31

32

33 33 Kérdések - Válaszok

34 Köszönöm a figyelmüket! Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes További cég és termékismertető:


Letölteni ppt "A hatékony vállalati HR eszköze - PIRAMIS™ humán szakértői rendszer Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes."

Hasonló előadás


Google Hirdetések