Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Korszerű irodai ügymenet komplex dokumentum- kezelési megoldásokkal. Laczkó Kristóf Stratégiai igazgató ELO Digital Office Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Korszerű irodai ügymenet komplex dokumentum- kezelési megoldásokkal. Laczkó Kristóf Stratégiai igazgató ELO Digital Office Kft."— Előadás másolata:

1 Korszerű irodai ügymenet komplex dokumentum- kezelési megoldásokkal. Laczkó Kristóf Stratégiai igazgató ELO Digital Office Kft.

2 2 Cégünkről Bemutatkozik az ELO Az ELOenterprise bemutatása 2004 Az ELOprofessional bemutatása 1998 Az ELO Digital Office GmbH alapítása 1996 Az első elektronikus Leitz dokumentumkezelő (ELOoffice) 1995 Louis Leitz megalapítja első vállalatát 1871 Megalakult a magyar leányvállalat 2008 ELOoffice ELOprofessional és ELOenterprise

3 3 Cégünkről Bemutatkozik az ELO

4 4 Cégünkről Számok, adatok, tények  280 munkatárs  400 Partner világszerte  produktív, használatban lévő licensz  megvalósított projekt (ELOprofessional, ELOenterprise)  Folyamatos és jelentős fejlődés, növekedés  Értékesített licencek Magyarországon: 4934 írási joggal rendelkező licenc és hozzávetőleg 2300 olvasói licenc  Átlag felhasználó szám ügyfelenként: 115  Értékesítő Partnereink száma Magyarországon: 15

5 5 Cégünkről Stratégiai partnereink

6 6 Ügyfeleink Áttekintés

7 7 Visszakereshetőség, adatbiztonság, munkafolyamat támogatás, költséghatékonyság! Probléma az információ rendelkezésre állási szintje:  Vezetői munka támogatásának hiánya  Szekvenciális adatfeldolgozás  Egymásra várunk?!  Másolatok  Melyik az eredeti?  Rendelkezésre állás  Kinél is lehet az anyag?  Tárolás költségei  Mennyi idő alatt hozzák be az irattározó partnertől?  Folyamatok, határidők  Mennyibe is kerül a határidő be nem tartása?  pl.: kötbér, elbukott üzletek értéke Elektronikus dokumentumkezelés – miért?

8 8 Termékeink Piaci elhelyezkedés Kis cégek és magánvállalkozók KözépvállalatokNagyvállalatok

9 9 ELO 2011 bővebben

10 10 ELO 2011 bővebben  Egységes menüszalag („Ribbon”)  Gyakori műveletek kiemelése: kevesebb egérmozgás, gyorsabb kezelés  Saját script-ek beillesztése, vagy saját menüszalagok létrehozása  Gyorsmenü  Utoljára használt dokumentumok  Windows, Java, Web kliensekben

11 11 Adhoc feladatokiPhone kliens Folyamat automatizálás ELO-val

12 12 Megoldásaink Áttekintés Bejövő számla kezelés Bejövő levél kezelés Szerződés Management Iratkezelés Management Munkafolya- mat modellezés

13 Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "Korszerű irodai ügymenet komplex dokumentum- kezelési megoldásokkal. Laczkó Kristóf Stratégiai igazgató ELO Digital Office Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések