Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre"— Előadás másolata:

1 Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Üzleti klubok, találkozók, mint a személyes, bizalmi üzleti kapcsolatok színtere Mészáros György Magyar Vállalkozók Üzleti Köre

2 Tartalom Személyes bemutatkozás Üzleti kapcsolatépítés = életforma?...
Hogyan? – „Szemüveg váltogatás módszere” – előnyök kihasználása Üzleti bemutatkozás többféle módon Milyen típusú üzleti találkozóra menjünk? – Üzleti klubok

3 Bemutatkozás

4 Életforma… Mi Szomszéd Sógor „Nagy cég”

5 1. „Szarahelyzet” 2. „A Zorbán hüje”
Hogyan?  „Szemüveg váltogatás” Hogyan NE?... Hogyan NEM működik?... „valahol egy másik galaxisban…”  1. „Szarahelyzet” 2. „A Zorbán hüje”

6 Cégvezető társam Én Potenciális üzleti lehetőségek
Mi is a lényeg?… Cégvezető társam Én Potenciális üzleti lehetőségek Stratégiai partnerek Megbízható beszerzési források Új ügyfelek Üzleti probléma megoldása Egyéb hasznos kapcsolatok

7 „Szemüveg váltogatás” 1. Megbízható beszerzési források
Cégműködés Irodabútor, - eszközök Számítógép, - rendszer Munkaerő Ügyvéd, adótanácsadó, munkaügyi tanácsadó Iroda felújítás Szóróanyag, marketing Pénzügyek Főtevékenység 1. Megbízható beszerzési források Magán jellegű beszerzés Gépkocsi Telefon Iskola „Szerelő” Orvos, …

8 „Szemüveg váltogatás”
2. Stratégiai partnerek 3. Egyéb hasznos kapcsolatok 1. Megbízható beszerzési források 5. Ügyfélszerző Nagyon sok tagunk sem használja ki a lehetőségeket!!! 4. Üzleti probléma megoldása

9 Bemutatkozás 7+-2

10 Lelkesedjünk!  + A jövőről, üzleti terveinkről szóljon!
Bemutatkozási alapelvek Célja: üzleti kapcsolatépítés magalapozása Ne információkat közvetítsünk, hanem tanítsunk! Lelkesedjünk!  + A jövőről, üzleti terveinkről szóljon!

11 Bemutatkozás 1. – kicsit másképp…
Alaptézis: a vevőt, a másikat nem érdekli a céged… Legnagyobb hiba = ha magunkról beszélünk! A cégbemutatónak valójában egy VEVŐ-bemutatónak kellene lennie! A 3 lépéses módszer: (Hogyan érjük ezt el?): Mindig kezdj egy kérdéssel! (A vevő problémájáról!) (Pl. rendezvényszervező cég: „Ki az, akinek gondot okoz (az itt ülők közül) olykor-olykor a dolgozók motiválása? Ki az, aki úgy érzi, hogy hiába ad egyszer-egyszer a dolgozóinak + 20 ezer forintot, az nem igazán motiválja őket?) Mindig beszélj a vevő problémájáról Zárd a vevő választási lehetőségeivel (a megoldásokkal), ahol a legjobb választás TE vagy

12 Iparág, típus, jellegzetesség Hiányosság, rendellenesség (élethelyzet)
Bemutatkozás 2. Név, cégnév Legfőbb tevékenység, erősségeink Milyen típusú cégekkel dolgoztunk eddig? (Hova tudok segíteni bejutni másoknak?) Kihez (konkrétan), illetve általában milyen típusú cégekhez keresek kapcsolatot? Konkrét cég Iparág, típus, jellegzetesség Hiányosság, rendellenesség (élethelyzet) Én miben tudok segíteni másoknak?

13 Lebonyolítás, menetrend:
Milyen típusú üzleti találkozóra menjünk? 1. Üzleti reggeli 2. Komplex üzleti szolgáltatások Lebonyolítás, menetrend: Időtartam Levezető személye Bemutatkozás Tagok szerzése Plusz szolgáltatások Számítógépes háttérrendszer

14 Köszönöm a figyelmet! Mészáros György 30/


Letölteni ppt "Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre"

Hasonló előadás


Google Hirdetések