Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Üzleti közösségekhez tartozás Üzleti klubok, találkozók, mint a személyes, bizalmi üzleti kapcsolatok színtere Mészáros György Magyar Vállalkozók Üzleti.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Üzleti közösségekhez tartozás Üzleti klubok, találkozók, mint a személyes, bizalmi üzleti kapcsolatok színtere Mészáros György Magyar Vállalkozók Üzleti."— Előadás másolata:

1 Üzleti közösségekhez tartozás Üzleti klubok, találkozók, mint a személyes, bizalmi üzleti kapcsolatok színtere Mészáros György Magyar Vállalkozók Üzleti Köre

2 Tartalom  Személyes bemutatkozás  Üzleti kapcsolatépítés = életforma?...  Hogyan? – „Szemüveg váltogatás módszere” – előnyök kihasználása  Üzleti bemutatkozás többféle módon  Milyen típusú üzleti találkozóra menjünk? – Üzleti klubok

3 Bemutatkozás

4 Életforma… Mi Szomszéd Sógor „Nagy cég”

5 Hogyan?  „Szemüveg váltogatás” Hogyan NE?... Hogyan NEM működik?... „valahol egy másik galaxisban…” 1. „Szarahelyzet” 2. „A Zorbán hüje”

6 Én Mi is a lényeg?… Cégvezető társam Potenciális üzleti lehetőségek Stratégiai partnerek Új ügyfelek Megbízható beszerzési források Egyéb hasznos kapcsolatok Üzleti probléma megoldása

7 „Szemüveg váltogatás” Főtevékenység 1. Megbízható beszerzési források Cégműködés  Irodabútor, - eszközök  Számítógép, - rendszer  Munkaerő  Ügyvéd, adótanácsadó, munkaügyi tanácsadó  Iroda felújítás  Szóróanyag, marketing  Pénzügyek Magán jellegű beszerzés  Gépkocsi  Telefon  Iskola  „Szerelő”  Orvos, …

8 „Szemüveg váltogatás” 5. Ügyfélszerző 1. Megbízható beszerzési források 2. Stratégiai partnerek 3. Egyéb hasznos kapcsolatok 4. Üzleti probléma megoldása

9 7+-2 Bemutatkozás

10 Bemutatkozási alapelvek Ne információkat közvetítsünk, hanem tanítsunk! Lelkesedjünk! Célja: üzleti kapcsolatépítés magalapozása + A jövőről, üzleti terveinkről szóljon!

11 Bemutatkozás 1. – kicsit másképp… Alaptézis: a vevőt, a másikat nem érdekli a céged… Legnagyobb hiba = ha magunkról beszélünk!  A cégbemutatónak valójában egy VEVŐ-bemutatónak kellene lennie! A 3 lépéses módszer: (Hogyan érjük ezt el?):  Mindig kezdj egy kérdéssel! (A vevő problémájáról!) (Pl. rendezvényszervező cég: „Ki az, akinek gondot okoz (az itt ülők közül) olykor- olykor a dolgozók motiválása? Ki az, aki úgy érzi, hogy hiába ad egyszer-egyszer a dolgozóinak + 20 ezer forintot, az nem igazán motiválja őket?)  Mindig beszélj a vevő problémájáról  Zárd a vevő választási lehetőségeivel (a megoldásokkal), ahol a legjobb választás TE vagy

12  Név, cégnév  Legfőbb tevékenység, erősségeink  Milyen típusú cégekkel dolgoztunk eddig? (Hova tudok segíteni bejutni másoknak?)  Kihez (konkrétan), illetve általában milyen típusú cégekhez keresek kapcsolatot?  Konkrét cég  Iparág, típus, jellegzetesség  Hiányosság, rendellenesség (élethelyzet)  Én miben tudok segíteni másoknak?  Név, cégnév Bemutatkozás 2.

13 Milyen típusú üzleti találkozóra menjünk? 1. Üzleti reggeli 2. Komplex üzleti szolgáltatások Lebonyolítás, menetrend:  Időtartam  Levezető személye  Bemutatkozás  Tagok szerzése  Plusz szolgáltatások  Számítógépes háttérrendszer

14 Köszönöm a figyelmet! Mészáros György 30/


Letölteni ppt "Üzleti közösségekhez tartozás Üzleti klubok, találkozók, mint a személyes, bizalmi üzleti kapcsolatok színtere Mészáros György Magyar Vállalkozók Üzleti."

Hasonló előadás


Google Hirdetések