Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A direkt marketing jól használható eszközei Pataki Andrea Ügyvezető igazgató Kontaktia - Az ügyfélkapcsolatok szakértője.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A direkt marketing jól használható eszközei Pataki Andrea Ügyvezető igazgató Kontaktia - Az ügyfélkapcsolatok szakértője."— Előadás másolata:

1 A direkt marketing jól használható eszközei Pataki Andrea Ügyvezető igazgató Kontaktia - Az ügyfélkapcsolatok szakértője

2 Szereti a megkeresést Nem szereti a megkeresést Használt már dm eszközöket Nem használt még dm eszközöket Szegmentálás

3 AZ ÉN VÁLLALKOZÁSOM Meglévő vevőim Potenciális vevőim

4 AZ ÉN VÁLLALKOZÁSOM Meglévő vevőim Potenciális vevőim

5 Meglévő ügyfelek CÉLOK -Megtartani -Újra vásároltatni -Információt kapni tőle -Segítséget kapni tőle új ügyfelek megtalálásában ESZKÖZÖK Magas ügyfél kiszolgálási színvonal, kontaktus fenntartása Adatbázis rendszerezés és használat Kutatás Ajánlási-ösztönzési rendszer

6 Új ügyfelek felkutatása -Meglévő ügyfelektől kapott információk segítségével -Meglévő ügyfelek továbbajánlásával -Teljesen „hideg” próbálkozással Profilozás, kutatás Ösztönzési program Direkt/indirekt kommunikáció Üzleti-intézményi Magán

7 Telefonos: kimenő hívás, bejövő hívás, mobiltelefonon sms, mms, alkalmazások (helymeghatározás, blue tooth) Direkt marketing eszközök Internetes: hideg e-dm, elektronikus hírlevél, webchat, ajánlás (pl. bookline), közösségi oldalakon közvetlen ajánlat Nyomtatott: postai címzett, postai címzetlen, személyes átadással is! Személyes: bolti dm, door-to-door dm Fax MyTV: közvetlen ajánlatok COLLABORATIVE FILTERING

8 Perszonalizálható, személyessé tehető Amiben a direkt marketing erős Interaktív(vá tehető) Multifunkcionális Mérhető Korrigálható Finom hangolható a pénztárcánkhoz Új kihívásokra gyorsan reagál

9 Mi mindent kell átgondolnom, ha kampányt tervezek? Kiket szeretnék elérni? Ők milyen dm csatornán érhetőek el legkönnyebben? Mi a célom a kampánnyal? Hogyan fog illeszkedni és együttműködni a többi marketing eszközzel? Hogyan nézzen ki a folyamat? Hogyan, mit, mikor mérek/ellenőrzök? Van-e hozzá jó adatbázisom? Mikorra időzítsem? Ki fogja elvégezni? Az üzenetem mennyire tükrözi a valóságot?

10 Ami elromolhat, azt el is rontjuk (Murphy után szabadon) „Tudja, mi az a marketing?” „Fuss husky, fuss!” Mai ajánlatunk cégeknek, TÁV kategóriában Budapesti kertészet akciós fenyőt kínál a fővárosban házhozszállítással És még:

11 „Ne azt számold, hogy hány embert érsz el - azokat érd el, akik számítanak.” (Ogilvy)

12 Kérdezzen most vagy akár később! Pataki Andrea Skype: pataki.andrea.kontaktia Facebook: Tel:


Letölteni ppt "A direkt marketing jól használható eszközei Pataki Andrea Ügyvezető igazgató Kontaktia - Az ügyfélkapcsolatok szakértője."

Hasonló előadás


Google Hirdetések