Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A direkt marketing jól használható eszközei

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A direkt marketing jól használható eszközei"— Előadás másolata:

1 A direkt marketing jól használható eszközei
Pataki Andrea Ügyvezető igazgató Kontaktia - Az ügyfélkapcsolatok szakértője

2 Szereti a megkeresést Nem szereti a megkeresést Használt már dm eszközöket Nem használt még dm eszközöket Szegmentálás

3 AZ ÉN VÁLLALKOZÁSOM Potenciális vevőim Meglévő vevőim

4 AZ ÉN VÁLLALKOZÁSOM Meglévő vevőim Potenciális vevőim

5 Meglévő ügyfelek ESZKÖZÖK Magas ügyfél kiszolgálási színvonal, kontaktus fenntartása Adatbázis rendszerezés és használat Kutatás Ajánlási-ösztönzési rendszer CÉLOK Megtartani Újra vásároltatni Információt kapni tőle Segítséget kapni tőle új ügyfelek megtalálásában

6 Új ügyfelek felkutatása
Meglévő ügyfelektől kapott információk segítségével Meglévő ügyfelek továbbajánlásával Teljesen „hideg” próbálkozással Profilozás, kutatás Ösztönzési program Direkt/indirekt kommunikáció Üzleti-intézményi Magán

7 Direkt marketing eszközök
Telefonos: kimenő hívás, bejövő hívás, mobiltelefonon sms, mms, alkalmazások (helymeghatározás, blue tooth) Internetes: hideg e-dm, elektronikus hírlevél, webchat, ajánlás (pl. bookline), közösségi oldalakon közvetlen ajánlat Nyomtatott: postai címzett, postai címzetlen, személyes átadással is! Személyes: bolti dm, door-to-door dm Fax MyTV: közvetlen ajánlatok COLLABORATIVE FILTERING

8 Amiben a direkt marketing erős
Perszonalizálható, személyessé tehető Interaktív(vá tehető) Multifunkcionális Mérhető Korrigálható Finom hangolható a pénztárcánkhoz Új kihívásokra gyorsan reagál

9 Mi mindent kell átgondolnom, ha kampányt tervezek?
Mi a célom a kampánnyal? Kiket szeretnék elérni? Ők milyen dm csatornán érhetőek el legkönnyebben? Hogyan fog illeszkedni és együttműködni a többi marketing eszközzel? Hogyan nézzen ki a folyamat? Hogyan, mit, mikor mérek/ellenőrzök? Van-e hozzá jó adatbázisom? Mikorra időzítsem? Ki fogja elvégezni? Az üzenetem mennyire tükrözi a valóságot?

10 Ami elromolhat, azt el is rontjuk (Murphy után szabadon)
„Tudja, mi az a marketing?” „Fuss husky, fuss!” Mai ajánlatunk cégeknek, TÁV kategóriában Budapesti kertészet akciós fenyőt kínál a fővárosban házhozszállítással És még:

11 „Ne azt számold, hogy hány embert érsz el - azokat érd el, akik számítanak.” (Ogilvy)

12 Kérdezzen most vagy akár később!
Pataki Andrea Skype: pataki.andrea.kontaktia Facebook: Tel:


Letölteni ppt "A direkt marketing jól használható eszközei"

Hasonló előadás


Google Hirdetések