Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Közösségi portálok ajánlott használata Készítette: Györke Zsófia Felkészítette: Beszeda Beáta Iskola: BÉKSZI Zwack József Kereskedelmi és Vendéglátóipari.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Közösségi portálok ajánlott használata Készítette: Györke Zsófia Felkészítette: Beszeda Beáta Iskola: BÉKSZI Zwack József Kereskedelmi és Vendéglátóipari."— Előadás másolata:

1 Közösségi portálok ajánlott használata Készítette: Györke Zsófia Felkészítette: Beszeda Beáta Iskola: BÉKSZI Zwack József Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagiskolája 5600 Békéscsaba, Gyulai út 32.

2 Közösségi portálok Ezeket az oldalakat általában ismerkedésre, reklámozásra, információ gyűjtésre és kapcsolattartásra használják. Egy ilyen oldalon az emberek közösséget alkotnak – amely többféle lehet, pl. léteznek kisebb, bizonyos közösség számára készült portálok is, és nagyobb, tömegeket átfogó, sok helyen ismert, „egyszerű” portálok is. Rengeteg fajta létezik a világon, rengeteg lehetőséggel, de veszéllyel is. Ezért jól meg kell gondolnunk hová regelünk (regisztrálunk).

3 saját profilt hozhatunk létre képeket tehetünk közzé információkat közölhetünk és szerezhetünk videókat oszthatunk meg ismerősöket gyűjthetünk reklámozhatunk A portálok általános jellemzői:

4 IWIW, Az IWIW egy magyar készítmény. Sok érv született az oldal mellett vagy éppen ellene. Hallani lehet, hogy elkezdett hasonlítani a Facebookra és ez egyeseknek tetszik, egyeseknek nem. Vélemények szerint minőségileg gyengébb, de meglepő módon még mindig az IWIW a vezető közösségi portál Magyarországon. a magyar közösségi portál

5 Facebook A Facebook hirtelen vált nagyon híressé. Az elmúlt időben több millióan vették igénybe. Ez persze köszönhető volt számos előnyének. Ezen kívül millió aprónyi dologgal foglalkozik és így rengeteg embert le tud foglalni – talán túlságosan is. Az IWIW-el ellentétben engedi cégek regisztrálását és reklámozását, ezért az online kommunikációban és internetmarketingben nagyon hasznos, költséghatékony módszer. Közvélemény kutatás szerint sokan szeretik a nemzetközi chat-et, amivel könnyen tarthatjuk a kapcsolatot külföldi ismerőseinkkel.

6 Twitter Ez az oldal még nem olyan híres hazánkban. Hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, mint a Facebook. Kicsit egyszerűbb, viszont ezáltal sokkal pörgősebb, gyorsabban lehet hasznos információkhoz jutni és persze pletykálni is.

7 MySpace A myspace-t többnyire zene és videómegosztásra használják.Főleg együttesek alakítanak ki kisebb honlapokat, rajongói közösségeket az oldalon.

8 Veszélyek: Személyes adatok hamisítása és a velük való visszaélés: ezt legkönnyebben úgy lehet elkerülni, hogy nem adunk meg magunkról semmilyen komolyabb információt, elérhetőségeket Kéretlen reklámokat: Spam-ok (körlevelek) küldését viszont el lehet kerülni – általában az oldalon van egy letiltó lehetőség. Zaklatás, vagy egyéb sértés érhet minket: Ilyenkor jobb nem belekeveredni a vitákba és egyéb konfliktusokba. Semmit nem tudunk a másikról… Még ha úgy is hisszük hazugság lehet, amit mondott nekünk.

9 „A Facebook olyan, mint egy börtön. Csak üldögélsz, vesztegeted az időd, lesz egy profilképed, írogatsz a falra, és közben megböködnek olyan fickók, akiket nem is ismersz igazán.”

10 Forrás: Közösségi portálok: team.hu/kozossegi-portal-szotar.htmlhttp://www.standard- team.hu/kozossegi-portal-szotar.html Képek:


Letölteni ppt "Közösségi portálok ajánlott használata Készítette: Györke Zsófia Felkészítette: Beszeda Beáta Iskola: BÉKSZI Zwack József Kereskedelmi és Vendéglátóipari."

Hasonló előadás


Google Hirdetések