Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

6. TÉTEL ÚJ ÜZLETÉT SZERETNÉ REKLÁMOZNI! MONDJA EL, HOGY MILYEN MÓDON ÉS ESZKÖZÖKKEL TENNÉ! MIRE FIGYELNE ODA A REKLÁMÜZENET MEGFOGALMAZÁSAKOR! Reklámcélok,A.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "6. TÉTEL ÚJ ÜZLETÉT SZERETNÉ REKLÁMOZNI! MONDJA EL, HOGY MILYEN MÓDON ÉS ESZKÖZÖKKEL TENNÉ! MIRE FIGYELNE ODA A REKLÁMÜZENET MEGFOGALMAZÁSAKOR! Reklámcélok,A."— Előadás másolata:

1 6. TÉTEL ÚJ ÜZLETÉT SZERETNÉ REKLÁMOZNI! MONDJA EL, HOGY MILYEN MÓDON ÉS ESZKÖZÖKKEL TENNÉ! MIRE FIGYELNE ODA A REKLÁMÜZENET MEGFOGALMAZÁSAKOR! Reklámcélok,A reklámterv alapelvei (5M) Reklámüzenet,Reklámeszközök,Az eredmények mérése

2 A reklámterv alapelvei (5M)  Reklámcélok- MISSION  Költségvetés -MONEY  Reklámüzenet -MESSAGE  Reklámeszközök -MEDIA  Az eredmények mérése - MEASUREMENTS

3 Reklámcélok- mission  Tájékoztató reklám: általában új termék bevezetésénél, amikor a keresletet akarjuk megteremteni  Meggyőző reklám: márkapreferencia kialakítása a cél, bátorítás a vállalat márkájára való áttérésre  Emlékeztető reklám: a már jól bevezetett termékeknél, hogy emlékeztesse a fogyasztókat a termék megvásárlására

4 Ktsg (money): Mennyibe kerülhet?  A vállalatnak az a célja, hogy csak annyit fordítson reklámra,amennyivel a célforgalmat el tudja érni.  Túl kevés pénznincs hatás  Túl sok pénzfelesleges pazarlás, nem érte meg Amikor a vállalat megtervezi a reklámköltségvetését figyelembe kell vennie:  a termék életciklusát  a piacrészesedést  és elemezni kell a fogyasztói bázist, a versenyt a piacon.  milyen legyen a reklám gyakorisága, hogy a piacon lévő zűrzavarból kitűnjék.

5 Üzenet - message: Mi legyen a továbbítandó üzenet? 1-2 Üzenetek megalkotása Értékelés, kiválasztás, 3 Kivitelezés 4 az üzenet felülvizsgálata a társadalmi felelősség szempontjából.

6 A jó reklámüzenet tartalmi elemei:  Egyéni stílus  Humoros  Rímes szavak  Grafikailag kidolgozott  Közvetlen hangvételű

7 Reklámeszközök- -média A legfontosabb médiumok a következők:  napilapok,  televízió,  direct mail,  Rádió,  képeslapok,  közterületi reklám (óriásplakát, city light stb.)  internet (ezen belül is, hírlevelek, bannerek stb.)

8 A reklámeszközök kiválasztásának szempontjai:  A területi lefedettség  Ráfordítható tőke  Mennyi médiumot szeretnénk bevetni  Az egyes médiumok bevethetősége  A célcsoport médiafogyasztása

9 Mérés – measurement Milyen módon értékeljük az eredményeket?  Cél: felmérni mennyire volt hatékony a reklám, és esetleg mit lehetne változtatni a még nagyobb hatás elérése érdekében.  Eszközei:  forgalomszámlálás  Statisztikai módszerek  Márkaismertség kutatás

10 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!!


Letölteni ppt "6. TÉTEL ÚJ ÜZLETÉT SZERETNÉ REKLÁMOZNI! MONDJA EL, HOGY MILYEN MÓDON ÉS ESZKÖZÖKKEL TENNÉ! MIRE FIGYELNE ODA A REKLÁMÜZENET MEGFOGALMAZÁSAKOR! Reklámcélok,A."

Hasonló előadás


Google Hirdetések