Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Pedagógiai személyiségmodellek avagy hol „érint meg” a nevelés, hol fejlődünk?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Pedagógiai személyiségmodellek avagy hol „érint meg” a nevelés, hol fejlődünk?"— Előadás másolata:

1 Pedagógiai személyiségmodellek avagy hol „érint meg” a nevelés, hol fejlődünk?

2 A személyiség komplex rendszer! A rendszerszerűség azt jelenti, hogy bármely elemét éri a változtatás szándéka, az egész (az egész személyiség, az emberegész) változik.

3 Karácsony Sándor: „Húsból, lélekből és velőből való ember” Szomatikus-affektív-kognitív „szférák” egysége

4 Bábosik István: A személyiség „reguláló apparátusa” A személyiség „végrehajtó” apparátusa

5 Nagy József: Kompetenciák rendszere Szociális kompetenciák Személyes kompetenciák Én- kompetenciák Speciális kompetenciák Kognitív kompetenciák

6 Gáspár László „szentlőrinci modell” „Az ember tevékenységeinek összessége” Termelés,gazdálkodás (értékteremtő munka) Tanulás-művelődés (értékfelhalmozás) Közéleti-politikai tevékenység (kommunikáció) „Szabadidős tevékenység”

7 Mihály Ottó „korrigált” modellje (Pécsi Nevelési Központ) Termelés,gazdálkodás (értékteremtő munka) Tanulás-művelődés (értékfelhalmozás) Közéleti-politikai tevékenység (kommunikáció) Egészséges életmódot szolgáló tevékenység (higiéné, mentálhigiéné)


Letölteni ppt "Pedagógiai személyiségmodellek avagy hol „érint meg” a nevelés, hol fejlődünk?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések