Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Coca-Cola. „A Coca-Cola hazánkban igazi LoveMark. Vagyis olyan márka, amelyhez a magyarok annyira kötődnek érzelmileg, hogy még a nehezebb pénzügyi helyzetben.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Coca-Cola. „A Coca-Cola hazánkban igazi LoveMark. Vagyis olyan márka, amelyhez a magyarok annyira kötődnek érzelmileg, hogy még a nehezebb pénzügyi helyzetben."— Előadás másolata:

1 Coca-Cola

2 „A Coca-Cola hazánkban igazi LoveMark. Vagyis olyan márka, amelyhez a magyarok annyira kötődnek érzelmileg, hogy még a nehezebb pénzügyi helyzetben sem mondanak le róla"

3 A reklámszlogenek is azt hirdetik, hogy a Coca-Cola egyéni és utánozhatatlan, mégis mindenki számára elérhetô, hiszen bárhol szomjazik meg a világon az ember, mindenhol, mindig van a közelben egy pohár jéghideg Coca-Cola. Bárhol; hisz a sikertermék nem sokkal századik születésnapja előtt, 1985-ben egy űrhajó fedélzetén még a világűrbe is kijutott!

4 Szinte már nem is lehet karácsonyi reklámblokk a Coca Cola kamionok nélkül, "holidays are coming" és pirospozsgás Mikulás nélkül. Egy időben a jegesmedvék segítettek vagy éppen csak csodálkoztak az égre, most egy hullócsillag varázsolja el az embereket.holidays are coming

5 Válságkampányt indított a Coca-Cola A Coca-Cola új marketingkampányában egy 102 éves dédnagypapa beszélt arról, hogy a válságban még fontosabb a boldogság és az optimizmus.

6 Napjainkban a Télapó/Mikulás alakja kialakításában nagy szerepet tölt be a cég. Ez a tény a reklám főüzenetének megértéséhez nélkülözhetetlen. A Mikulás legendája már hazánkban is egyre ismertebbé válik, s valljuk be ki ne találná szimpatikusnak a piros ruhás, telt arcú szakállas öregurat. Olyan ez, mintha a Coca-cola részben azonosulna a Mikulással, s így közvetve a karácsony ünnepével. Azt sugallja: coca Cola nélkül nincsen karácsony! Új szlogenje a „Welcome to the Coke side of life” – az élet coke oldalán”, a régi „Always” helyett.


Letölteni ppt "Coca-Cola. „A Coca-Cola hazánkban igazi LoveMark. Vagyis olyan márka, amelyhez a magyarok annyira kötődnek érzelmileg, hogy még a nehezebb pénzügyi helyzetben."

Hasonló előadás


Google Hirdetések