Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK PR, a bizalomépítés művészete „ Dolgozz jól és beszélj róla!”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK PR, a bizalomépítés művészete „ Dolgozz jól és beszélj róla!”"— Előadás másolata:

1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK PR, a bizalomépítés művészete „ Dolgozz jól és beszélj róla!” Konczosné dr. Szombathelyi Márta

2 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK 1 Tananyagbeosztás ^1.Public Relations, a szervezeti kommunikáció része ^2.PR-elméletek ^3.A PR szakma története ^4.A PR tevékenység tervezése, folyamata, értékelése ^5.A PR tevékenység eszközei ^6. A PR tevékenység részterületei ^7.Belső kommunikáció, (Internal PR) és külső PR tevékenység (CSR) ^8.Hírnév, imázs ^9.Sajtókapcsolatok (Media Relations) ^10.Public Affairs, Goverment affairs és a lobbi ^11.A PR szerepe a válságkezelésben (kríziskommunikáció) ^12. Eseményszervezés, támogatás (szponzoráció,adományozás) ^13.A PR szakma etikai előírásai és jogi szabályozása ^14. A házi dolgozatok értékelése

3 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK 2 6. A PR tevékenység részterületei ^Tanácsadás ^Kommunikáció ^Kutatás ^Belső kommunikáció ^Személyes kapcsolatok ^Külső kapcsolatok ^Nonprofit PR ^Profit PR ^Corporate PR ^Marketing PR ^Ágazati kapcsolatok ^Szakmai kapcsolatok ^Pénzügyi kapcsolatok ^Támogatás ^Társadalmi ügyek kezelése ^Kormányzati és közösségi kapcsolatok ^Médiakapcsolatok

4 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK 3 Tanácsadás, kommunikáció ^Tanácsadás (Counselling) vA szervezetek vezetői tevékenységének segítése a döntésekben vVéleményezés, javaslattétel ^Kommunikáció (Communication) vInformációk cseréje ^Kutatás (Research) vInformációgyűjtő és elemző tevékenység, amelynek célja a szervezet belső és külső viszonyainak megismerése ^Belső kommunikáció (Internal communications, Employee Relations) vA szervezet vezetőinek, csoportjainak és munkatársainak egymás közti információcseréje

5 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK 4 Személyes kapcsolatok, külső kapcsolatok ^Személyes kapcsolatok (Human Relations) vAz egyének közötti kommunikáció alakítása ^Külső kapcsolatok (External Reations) vA szervezet teljes külső kapcsolatával kialakított kommunikációs kapcsolatok szervezése, a további kategóriák gyűjtőneve) w Nonprofit, profit, corporate, marketing PR w ágazati, szakmai, pénzügyi kapcsolatok w támogatás, társadalmi ügyek kezelése w kisebbségi, kormányzati, közösségi és médiakapcsolatok

6 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK 5 Nonprofit PR, Profit PR, Corporate PR, Marketing PR ^Nonprofit PR vA nem profitorientált szervezetek PR tevékenységének szervezése ^Profit PR vA profitorientált szervezetek PR tevékenységének szervezése ^Corporate PR vA szervezeti imázs gondozása ^Marketing PR (Consumer Relations) vÉrtékesítés-centrikus információcsere, a marketing kommunikáció egyéb elemeihez kapcsolódik

7 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK 6 Ágazati, szakmai, pénzügyi kapcsolatok ^Ágazati kapcsolatok (Indrusty Relations) vA partnerekkel és versenytársakkal kapcsolatos kommunikációs kapcsolatok ^Szakmai kapcsolatok (Professional Relations) vA szakterülethez kapcsolódó tudományos, oktatási, szakmai, érdek-képviseleti szervekkel való kommunikáció szervezése ^Pénzügyi kapcsolatok (Financial Relations) vBefektetői kapcsolatok vRészvényes kapcsolatok vPénzügyi-szervezeti kapcsolatok

8 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK 7 Támogatás, társadalmi ügyek kezelése ^Támogatás vCél: a szervezet kedvező megítélésének elősegítése, más szervezet vagy egyén presztízsének felhasználásával w Szponzorálás (sponsorship) (ellentételezett támogatás) w Mecenatúra (donation) (ellentételezés nélküli támogatás) ^Társadalmi ügyek kezelése (Issue Management) va társadalom egészét vagy csoportjait foglalkoztató, a szervezetet érintő kérdések kezelése

9 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK 8 Kisebbségi, kormányzati és közösségi kapcsolatok, médiakapcsolatok ^Kisebbségi kapcsolatok (Minority Relations) vKisebbségi csoportokkal kapcsolatos kommunikáció szervezése ^Kormányzati és közösségi kapcsolatok (Public Affairs) vLobbizás vKormányzati kapcsolatok vÖnkormányzati kapcsolatok vÉrdek-képviseleti kapcsolatok ^Médiakapcsolatok (Media Relations) vA nyomtatott és elektronikus sajtó intézményeivel fenntartott kapcsolatok szervezése a szervezet publicitása érdekében (szerkesztőségi, újságírói kapcsolatok)

10 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK 9 Public Relations Corporate PR Belső PRKülső PR Vezetői inf. rendszer MARKETING PRMÉDIA KAPCSOLATOK PUBLIC AFFAIRS PÉNZÜGYI KAPCSOLATOK A szervezet irányítása Ágazati kapcsolatok Kiadói és szerkesztői kapcsolatok Kormányzati kapcsolatok Befektetői kapcsolatok Alkalmazott tájékoztatás Kisebbségi kapcsolatok Újságírói kapcsolatok LobbizásRészvényesi kapcsolatok ÉrdekképviseletSzakmai kapcsolatok Issue management Önkormányzati kapcsolatok Pénzügyi szervezeti kapcsolatok Menedzsment tanácsadás Érdekképviseleti kapcsolatok Támogatás Civil szféraSzponzorálás Mecenatúra Válságkezelés


Letölteni ppt "SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK PR, a bizalomépítés művészete „ Dolgozz jól és beszélj róla!”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések