Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök"— Előadás másolata:

1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
Készítette: Mikó Barbara Sportszerv., Lev., III. évf.

2 Egy barátságos és igényes Fitness Center Pécelen
Köszöntés, mottó Egy barátságos és igényes Fitness Center Pécelen

3 Tartalom Általános jellemzés Megjelenési formák Jelek, jelzések
Nyomtatott anyagok Elektronikus anyagok Egyéb 7. SWOT analízis

4 1. Általános jellemzés Malini üzletház

5 Az intézmény tevékenysége
A Best Life (magyarul: legjobb élet) Fitness Center, amely 550 négyzetméteren várja mindazokat, akik mozogni, kikapcsolódni, szépülni szeretnének az egészség jegyében, mindezt ízléses, barátságos, hangulatos környezetben. A minden igényt kielégítő konditeremben mód van arra, hogy a férfiak és nők igény szerint külön edzhessenek, de a párok természetesen együtt is maradhatnak. Csoportos foglalkozások is vannak,mint pl. aerobik, társas tánc.

6 Célközönség 14 év felettiek (kondicionáló terem)
14 év alattiak (táncstúdió) kismamák 45 év feletti korosztály diákok élvonalbeli sportolók elfoglalt üzletemberek, üzletasszonyok

7 2. Megjelenési formák

8 A cég helye a településen
Kép az épületről

9 Közvetlen küllem bemutatása
Kondi terem : női férfi Aerobik terem

10 Általános megjelenés Recepció Szolárium Szauna

11 3. Jelek és jelzések Szórólap akció

12 3.3. Logó Modern formák olvasható betűtípus
Faktúra: élénk, színsávos, élet szín Utal a cég tevékenységére

13 Nincsen szlogenje, a neve magáért beszél

14 4. Nyomtatott anyagok Szórólap

15 4.2. Névjegykártya Személyi edzők

16 5. Elektronikus médiumok
weboldal

17 5.5.Weboldal elemzése Weboldal címe: www.bestlifefitness.hu
Menü: rólunk szolgáltatások galéria kapcsolat órarend árlista személyi edző akció

18 A látogatók igényeinek való megfelelés
A honlapon fenn van minden fontosabb adat: a cím, aerobik órarend, személyi edzők, képek, aktuális akciók, nyitva tartás, elérhetőségek, egyszóval minden ami fontos. A látogatók igényeinek abszolút megfelel

19 Tájékozódás és navigáció
Nagyon egyszerű a honlapon a menü rendszer, mindent meg lehet találni egy klikkeléssel, maximum 2-vel. Egyértelmű hogy melyik menü pont alatt mi található.

20 A külső megjelenés esztétikuma
Abszolút illik a weboldal stílusa a konditeremhez, nagyon esztétikusan van megcsinálva. A logó színei itt is megjelennek. Modern ,esztétikus stílus

21 Használhatóság és működőképesség
Nemrég lett megújítva a honlap, most már teljes mértékben használható Egyszerű menürendszer Minden megtalálható

22 6. Egyéb Képek a teremről

23 Aerobik terem

24 Férfi részleg

25 Női részleg

26 7. SWOT analízis erősségek gyengeségek lehetőségek veszélyek

27 Erősségek Széles körű szolgáltatások Szakképzett oktatók
Már meglévő tapasztalat Kiemelkedő technikai háttér Konkurencia megfelelő ismerete Az egészsége életmód fontosságának felismerése A sportolási lehetőségek fejlesztésére irányuló célkitűzések

28 Gyengeségek Nyelvismeret hiánya Oktatók leterheltsége
A tömegsportot koordináló szervezet hiánya Időszakos látogatottság Nehéz megközelíthetőség (nem a fő úton van) Nemzetközi tapasztalat hiánya

29 Lehetőségek Szakmédiában van megjelenés Nemzetközi elismertség
Szolgáltatások bővítése További bővítések (területi növekedés, géppark bővítése) További fejlesztések (gyermekmegőrző, gépek cseréje) Médiakapcsolatok erősítése .

30 Veszélyek Növekvő konkurencia
A szolgáltatások iránti kereslet csökkenése illetve stagnálása Minőségi követelmények lassú ütemű fejlődése A szolgáltatásszervezés ütemének kínálathoz viszonyított lemaradása Szponzorok (anyagi háttér) csökkenése Demográfiai csökkenés Átfogó marketingtevékenység szükséges mértékű fejlődésének hiányosságai

31 Vége Készítette: Mikó Barbara (sportszerv. , lev., 3.évf.)
Elérhetőségek :


Letölteni ppt "Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök"

Hasonló előadás


Google Hirdetések