Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök Készítette: Mikó Barbara Sportszerv., Lev., III. évf.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök Készítette: Mikó Barbara Sportszerv., Lev., III. évf."— Előadás másolata:

1 1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök Készítette: Mikó Barbara Sportszerv., Lev., III. évf.

2 2 Köszöntés, mottó Egy barátságos és igényes Fitness Center Pécelen

3 3 Tartalom 1.Általános jellemzés 2.Megjelenési formák 3.Jelek, jelzések 4.Nyomtatott anyagok 5.Elektronikus anyagok 6.Egyéb 7. SWOT analízis

4 4 1. Általános jellemzés Malini üzletház

5 5 Az intézmény tevékenysége A Best Life (magyarul: legjobb élet) Fitness Center, amely 550 négyzetméteren várja mindazokat, akik mozogni, kikapcsolódni, szépülni szeretnének az egészség jegyében, mindezt ízléses, barátságos, hangulatos környezetben. A minden igényt kielégítő konditeremben mód van arra, hogy a férfiak és nők igény szerint külön edzhessenek, de a párok természetesen együtt is maradhatnak. Csoportos foglalkozások is vannak,mint pl. aerobik, társas tánc.

6 6 Célközönség 14 év felettiek (kondicionáló terem) 14 év alattiak (táncstúdió) kismamák 45 év feletti korosztály diákok élvonalbeli sportolók elfoglalt üzletemberek, üzletasszonyok

7 7 2. Megjelenési formák

8 8 A cég helye a településen Kép az épületről

9 9 Közvetlen küllem bemutatása Kondi terem : női Kondi terem : női férfi férfi Aerobik terem Aerobik terem

10 10 Általános megjelenés RecepcióSzoláriumSzauna

11 11 3. Jelek és jelzések Szórólap Szórólap akció akció

12 Logó Modern formák olvasható betűtípus olvasható betűtípus Faktúra: élénk, színsávos, élet szín Utal a cég tevékenységére

13 Szlogen Nincsen szlogenje, a neve magáért beszél

14 14 4. Nyomtatott anyagok Szórólap

15 Névjegykártya Személyi edzők

16 16 5. Elektronikus médiumok weboldal weboldal

17 Weboldal elemzése Weboldal címe: Menü: rólunk szolgáltatások szolgáltatások galéria galéria kapcsolat kapcsolat órarend órarend árlista árlista személyi edző személyi edző akció akció

18 18 A látogatók igényeinek való megfelelés A honlapon fenn van minden fontosabb adat: a cím, aerobik órarend, személyi edzők, képek, aktuális akciók, nyitva tartás, elérhetőségek, egyszóval minden ami fontos. A látogatók igényeinek abszolút megfelel

19 19 Tájékozódás és navigáció Nagyon egyszerű a honlapon a menü rendszer, mindent meg lehet találni egy klikkeléssel, maximum 2-vel. Egyértelmű hogy melyik menü pont alatt mi található.

20 20 A külső megjelenés esztétikuma A külső megjelenés esztétikuma Abszolút illik a weboldal stílusa a konditeremhez, nagyon esztétikusan van megcsinálva. A logó színei itt is megjelennek. Modern,esztétikus stílus

21 21 Használhatóság és működőképesség Nemrég lett megújítva a honlap, most már teljes mértékben használható Egyszerű menürendszer Minden megtalálható

22 22 6. Egyéb Képek a teremről

23 23 Aerobik terem

24 24 Férfi részleg

25 25 Női részleg

26 26 7. SWOT analízis Swot analízis:

27 27 Erősségek Széles körű szolgáltatások Szakképzett oktatók Már meglévő tapasztalat Kiemelkedő technikai háttér Konkurencia megfelelő ismerete Az egészsége életmód fontosságának felismerése A sportolási lehetőségek fejlesztésére irányuló célkitűzések

28 28 Gyengeségek Nyelvismeret hiánya Oktatók leterheltsége A tömegsportot koordináló szervezet hiánya Időszakos látogatottság Nehéz megközelíthetőség (nem a fő úton van) Nemzetközi tapasztalat hiánya

29 29 Lehetőségek. Szakmédiában van megjelenés Nemzetközi elismertség Szolgáltatások bővítése További bővítések (területi növekedés, géppark bővítése) További fejlesztések (gyermekmegőrző, gépek cseréje) Médiakapcsolatok erősítése Médiakapcsolatok erősítése

30 Veszélyek Növekvő konkurencia A szolgáltatások iránti kereslet csökkenése illetve stagnálása Minőségi követelmények lassú ütemű fejlődése A szolgáltatásszervezés ütemének kínálathoz viszonyított lemaradása Szponzorok (anyagi háttér) csökkenése Demográfiai csökkenés Demográfiai csökkenés Átfogó marketingtevékenység szükséges mértékű fejlődésének hiányosságai 30

31 31 Vége Készítette: Mikó Barbara (sportszerv., lev., 3.évf.) Elérhetőségek :


Letölteni ppt "1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök Készítette: Mikó Barbara Sportszerv., Lev., III. évf."

Hasonló előadás


Google Hirdetések