Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 TDI működési elv  PDTDI Motorok  COMMON RAIL befecskendező rendszer.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " TDI működési elv  PDTDI Motorok  COMMON RAIL befecskendező rendszer."— Előadás másolata:

1

2  TDI működési elv  PDTDI Motorok  COMMON RAIL befecskendező rendszer

3 FelépítésSoros, négyhengeres turbódízel-közvetlen befecskendezéses motor Összlökettérfogat1896 cm 3 Sűrítési viszony19,5:1 Névleges teljesítmény66 kW(90 LE) /perc mellett Maximális forgatónyomaték202 Nm /perc mellett Kipufogógáz kezelésKipufogógáz visszavezetés és oxidációs katalizátor közvetlenül az égéstérbe fecskendezi a befecskendező fúvóka 2.5 literes, soros, öthengeres 1.9 literes négyhengeres

4  A befecskendezés működése  Szívócsatorna  Dugattyúkamra  5 lyukas porlasztó  A kipufogógázok kezelése

5  Érzékelők  Tűlöket jeladó, Fordulatszám- és felsőholtpont- jeladó, Levegő tömegmérő, Magasság jeladó, Hűtővízhőfok-jeladó, Beszívott levegőhőmérséklet-jeladó, Kuplung pedálkapcsoló, Féklámpa kapcsoló, Fékpedál kapcsoló, Gázpedálállás-jeladó, Üzemanyaghőmérséklet-jeladó, Mennyiségszabályzó-jeladó, Kiegészítő jelek

6  Beavatkozó szervek  Izzítás visszajelző és –hibalámpa, Kipufogógáz visszavezetés mágnesszelepe, Töltőnyomás szabályzás mágnesszelepe, Mennyiségszabályzó, Üzemanyaglekapcsoló-szelep, Befecskendezéskezdet-szelep, Kiegészítő jelek

7 A kipufogógázok kezelése

8  Pumpe Düse Einlage Turbo Direct Injection  Adagolófúvóka egységes közvetlen befecskendezéses turbó dízel motor.  lényegesen nagyobb befecskendezési nyomás érhető el, amely a gázolaj kisebb szemcsékre való porlasztását teszi lehetővé  ugyanakkora teljesítmény leadásához kisebb fogyasztás párosul

9  Elő befecskendezés (a jobb égés érdekében)  Fő befecskendezés

10  nagynyomású befecskendező rendszer a közvetlen befecskendezésű dízelmotorokhoz  nyomáslétrehozásnak a befecskendezéstől való teljes leválasztás  összes mágnesszelep-vezérelt befecskendezőfejet nagy nyomás alatt üzemanyaggal ellátja

11  injektor-mágnesszelep mágneszára nincs mechanikusan összekötve a fúvókatűvel  CR-fúvóka éles befecskendezővéggel rendelkezik  magas nyomás szabályozása és a befecskendezés-kezdet és a befecskendezés- tartam vezérlése egymástól teljesen függetlenül

12  alacsony fordulatszámon elérhető nagy forgatónyomaték  kiemelkedően gazdaságos üzemelés  3. generációs rendszerek bar maximális befecskendezési nyomás  4. generációs rendszerek bar maximális befecskendezési nyomás  Káros anyagok kisebb mértékű képződése


Letölteni ppt " TDI működési elv  PDTDI Motorok  COMMON RAIL befecskendező rendszer."

Hasonló előadás


Google Hirdetések