Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Levendovszky János TÁMOP - 4.2.2.B-10/1--2010-0009 Új tehetséggondozó programok és kutatások a Műegyetem tudományos műhelyeiben Szakmai Megvalósítási Terv.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Levendovszky János TÁMOP - 4.2.2.B-10/1--2010-0009 Új tehetséggondozó programok és kutatások a Műegyetem tudományos műhelyeiben Szakmai Megvalósítási Terv."— Előadás másolata:

1 Levendovszky János TÁMOP B-10/ Új tehetséggondozó programok és kutatások a Műegyetem tudományos műhelyeiben Szakmai Megvalósítási Terv

2 Alapvetések A projekt a tehetséggondozást a beadott pályázat szerinti szakmai tevékenységek kereteinek megfelelően végzi. Ezért ez nem automatikusan járó pénzforrás, hanem az indikátorokban mért szakmai tevékenységben való részvétel. Ezért a szerződésekben, megrendelő lapokon szakmai feladatokat kell feltüntetni, amelyeket ellenőrizhető módon el kell végezni. A kutatási tervben szereplő indikátorok (pl. K+F projektek száma) csak nagyobb egyenlő lehet a vállaltnál.

3 A szakmai- és megvalósítási terv szerepe és tartalma SZMTerv A tehetséggondozás formái a projektben Szakkoll. tevék.TDKDI kutatások PEJ Kifizetések szakmai tart.ellenőrzése A tehetséggondozás folyamatának megvalósulása Disszemináció

4 Szakmai- és Megvalósítási Terv megírása A tehetséggondozás formái (LJ.) A projekt általános céljainak megvalósítása a tevékenységek tükrében (LJ) DI Kutatási Tervek (DI-k és kari alprojektevezetők) TDK szakmai terv (TDK alprojektvezető) Szakkollégiumok szakmai terv (Szakkoll. alprojektvezető) Indikátorok kigyűjtése, hallgatói közreműködés kigyűjtése, megvalósult tehetséggondozásra vonatkozó számok (LJ)

5 Fontos paraméterek A bevont diákok száma >= indikátorokban vállalt A kutatni kívánt K+F projektek száma >= indikátorokban vállalt A felhasznált költségvetés = a névlegesen az adott egységre jutó költségvetés

6 Szakmai Megvalósítási Terv template – DI-k A kutatások célja (max. egy oldal célonként) Rövid tartalmi leírás és technikai megközelítés (a kutatás módszerei, milyen eszközökkel jut a végeredményhez, ebben a klaszter alapú szuperszámítógépnek mi a szerepe) A várt eredmények összefoglalása (eredményenként max. egy oldal) Az elérni kívánt eredmények jelentősége és alkalmazásai (eredményenként max. egy oldal) A kutatások összhangja a projekt céljaival - a tehetséggondozás formája a kutatások során (milyen szakmai fázisban történik diákok bevonása, a bevonni kívánt diákok száma, a bevonni kívánt diákok szakmai tevékenységnek leírása) Az indikátorok teljesítési módja és igazolása (BME PA alapján, kinyomtatott publikációk alapján, kifizetések igazolása alapján, kutatási jelentések alapján) Költségvetési megvalósítás és hozzárendelés: A szakmai tartalom megvalósításában részvevők neveinek hozzárendelése a költségvetés adott tételéhez.

7 Doktori iskolák kutatási terveinek jelenlegi állása – a „fekete lista” Nem érkezett módosított kutatási terv : Oláh György Doktori Iskola (VBK) Matematika- és Számítástudományi DI (TTK) Vásárhelyi Pál Doktori Iskola (ÉPK)

8 DI-k kutatási tervei (folyt.) - vállalások ??5 1? ??

9 VIK Inf OK

10 VIK Vill DI OK

11 Gazd – és Szervezéstudományi DI OK

12 Tud Filozófiai DI OK

13 Pattantyús Gép. Tud. DI OK

14 Építőművészeti Doktori Iskola OK, kis átrendezéssel

15 Csonka Pál DI OK

16 Közlekedésmérnöki kar DI-jei DI-nként csak egy-egy téma kifejtése szerepel, holott együtt 4 db kutatási projektet vállaltak, azaz még két téma kell !!!

17 Fizikai Tudományok Doktori Iskola A célok és a várható eredmények után továbbra sincsenek projektekre szétbontva a dolgok.

18 Pszichológia Doktori Iskola Most csak egy kutatási projekt (négyet vállalt) ? „Az ember mint megismerő lény” Amúgy OK, de 4 projekt kell, akár úgy is, hogy 4 altéma van nevesítve projekt gyanánt

19 Ellenőrzés A bevont diákok száma >= indikátorokban vállalt A kutatni kívánt K+F projektek száma >= indikátorokban vállalt A felhasznált költségvetés = a névlegesen az adott egységre jutó költségvetés

20 Kutatási terv a célok megvalósításáról – TDK Az eddigi TDK tevékenység megújításának cselekvési terve a projekt szempontjai alapján A feladatok ütemezése TDK szemináriumi tevékenységek megrendezése (pl. kari TDK alszekciónak alapján havonta egy szeminárium) Az új webportál leírása Hatások a tehetséggondozásra Az indikátorok teljesítési módjai Költségvetési megvalósítás és hozzárendelés: A szakmai tartalom megvalósításában részvevők neveinek hozzárendelése a költségvetés adott tételéhez.

21 TDK OK

22 Szakkollégiumok - alapvetések Minden tevékenységről (képzés, kirándulás, verseny) kell szakmai leírás A szakmai típusú infrastruktúrán megvalósított tevékenységről kell leírás Az indikátorokat (bevont diákok száma …etc.) „hozni kell”

23 Szakmai Megvalósítási Terv template – Szakkollégiumok A képzések s egyéb szakmai rendezvények (versenyek kirándulások) tartalmának leírása, rendezvényenként max. 1 oldal Az eszközbeszerzések szakmai tartalma Költségvetési megvalósítás és hozzárendelés: A szakmai tartalom megvalósításában részvevők neveinek hozzárendelése a költségvetés adott tételéhez.

24 Liska Tibor Szakkollégium Tartalmas leírás

25 Simonyi Károly Szakkollégium Könyvbeszerzés részletei (milyen területről, hányat, miért minősül ritkának) OK

26 Szentgyörgyi Albert Szakkollégium Célkonferenciák leírása kell, szakmailag miért jók Mi az a kémszámtábor: szakmai tartalom leírása

27 Közlekedésmérnöki Szakkollégium OK

28 Zielinski Richárd Szakkollégium OK

29 Építész Szakkollégium A honlap fejlesztés megvalósulási kritériuma a honlap Építészeti kurzus középiskolások számára ???

30 Menedzsment Szakkollégium OK

31 Vállalt teljesítésekhez kapcsolódó mutatók

32 Részletes 2 éves indikátorok KarVIVETTKGTKGEÉPEÖKODI együttTDKSzakkol. Doktori iskolaVillInfoOGYFizikaMatekPszich.TudományGazdaságPÁGÉpítőCsonka PVPegyütt A konstrukció támogatásával megjelent publikációk száma A konstrukció támogatásával (lefolytatott) elindított képzések száma A konstrukció támogatásával megtartott hazai es nemzetközi konferencia előadások Fejlesztett, felújított, beszerzett eszközök száma A konstrukció keretében támogatott K+F projektek száma A konstrukció megvalósításába bevont kutatok, oktatók száma A konstrukció megvalósításába bevont hallgatók száma

33 Részletes első éves indikátorok KarVIVETTKGTKGEÉPEÖKODI együttTDKSzakkol. Doktori iskolaVillInfoOGYFizikaMatekPszich.TudományGazdaságPÁGÉpítőCsonka PVPegyütt A konstrukció támogatásával megjelent publikációk száma2030? A konstrukció támogatásával (lefolytatott) elindított képzések száma A konstrukció támogatásával megtartott hazai es nemzetközi konferencia előadások Fejlesztett, felújított, beszerzett eszközök száma A konstrukció keretében támogatott K+F projektek száma A konstrukció megvalósításába bevont kutatok, oktatók száma A konstrukció megvalósításába bevont hallgatók száma

34 Fontos tudni Az indikátorok (kifizetések) teljesítésével el kell indulni a TÁMOP tehetséggondozó projektben, de A kutatóegyetemi projekt indikátorai is benne vannak a rendszerben. Minden kar saját felelőssége, hogy a kettőt határidőre teljesítse.

35 Határidők Szakmai megvalósítási tervek iterált változata: november 15. Elküldés: Juhász Ágnes projekt adminisztrátornak

36 Köszönöm a figyelmet !


Letölteni ppt "Levendovszky János TÁMOP - 4.2.2.B-10/1--2010-0009 Új tehetséggondozó programok és kutatások a Műegyetem tudományos műhelyeiben Szakmai Megvalósítási Terv."

Hasonló előadás


Google Hirdetések