Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBalázs Orosz Megváltozta több, mint 10 éve
3
A felügyelet kihívásai A Windows Intune
6
WIKlasszikus Központi frissítés kezelés Malware védelem Hardver, szoftver és licensz leltár Remote Assistance Teljes csoportházirend támogatás Szoftver terítés OS terítés Riasztások és monitorozás * Előnyök Windows Intune vs. klasszikus (vállalati) felügyelet Windows 7 Enterprise * Nem teljes értékű értelemben
7
LAN (ftmg.local) MSO-SRV WS08R2 MSO-CLI2 W7 Internet MSO-CLI3 W7 MSO-CLI4 WXP MSO-RG W7 MSO-NB W7
10
380 riasztási típus, ami konfigurálható, szűrhető illetve az értesítések is működhetnek (pl. email) Gépek állapota csoportokban vagy egyesével – az összes WI összetevő „jelent” Azonnali riasztás is (pl. Easy Assist kérelem)
11
Kicsit módosított Forefront Endpoint Protection 2010 – de a motor ugyanaz (mint pl. az MSE) Csoportonként vagy gépenkénti állapot Ellenőrzés: 8 óránként (vagy kézzel)
12
WSUS és Microsoft Update alapokon működik, ismerős lesz Ugyanúgy tervezhető a rendszer, azaz van termék besorolás, automatikus szabályok, stb. Saját házirend opciókkal rendelkezik, pl. a detektálási ciklus, az azonnali telepítés, stb. konfigurálható
13
Licenszek egyszerű kezelése, illetve ezekkel kapcsolatos jelentések készítése Szoftverlerltár, csoportokban vagy egyesével, hetente 1x frissül Egészen mély hardverleltár gépenként, frissítés: 2 hetente egyszer
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.