Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási,"— Előadás másolata:

1 TÁMOP / „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási, nyomon követési munkacsoport

2 P ÁLYAVÁLASZTÁS, PÁLYAORIENTÁCIÓ KIÁLLÍTÁSOK ISKOLAI SZAKMAISMERTETŐK PÓLÓK NYÍLT NAPOK SZERVEZÉSE BEMUTATÓK MÁS ISKOLÁKBAN N EMZETI P ÁLYAORIENTÁCIÓS P ORTÁL HTTP :// ELETPALYA. MUNKA. HU / WEB / NPP HTTP :// ELETPALYA. MUNKA. HU / WEB / NPP Pályakövetési rendszer

3 C ÉLJA : ADAT - ÉS INFORMÁCIÓGYŰJTÉS A VÉGZETTEK VÉLEMÉNYE ALAPJÁN A SZAKKÉPZÉS EREDMÉNYESSÉGÉNEK, HATÉKONYSÁGÁNAK ÉRTÉKELÉSÉHEZ A mérési rendszer vizsgálati területei: A végzett tanulók munkaerő-piaci helyzete a tanulók szempontjából A tanulói elégedettség vizsgálata A pályakövetés egész problematikája az alábbi alapkérdésekre fűzhető fel: 1) Miért? 2) Mit mérjünk? 3) Mikor? 4) Hogyan?

4 1.T ÁJÉKOZTATÓ A VÉGZŐS OSZTÁLYFŐNÖK RÉSZÉRE, A PÁLYAKÖVETÉSI FELADATOK ELLÁTÁSÁHOZ M IÉRT FONTOS A NYOMON - KÖVETÉS AZ INTÉZMÉNYEK SZÁMÁRA ? M IÉRT FONTOS A TANULÓ SZÁMÁRA A NYOMON - KÖVETÉS ? K ULCSFONTOSSÁGÚ SZEREPE VAN A VÉGZŐS OSZTÁLYOK OSZTÁLYFŐNÖKEINEK

5 1.P ÁLYAKÖVETÉSI RENDSZERBE BELÉPŐ NYILATKOZAT 2.T ISZTELT V ÉGZŐSÖK ! A FOLYAMATOS KAPCSOLATTARTÁS ÉS VISSZAJELZÉS AZ Ö N SZÁMÁRA ÉS SZÁMUNKRA IS FONTOS. 3. T ANULÓI KÉRDŐÍV 4.Összegzés a beérkezett kérdőívek alapján

6 NYOMONKÖVETÉS Marcali Szakképző Iskola ADY ENDRE GIMNÁZI UM ÉS SZAKKÖZ ÉP – ISKOLA Nagyatád Széchenyi Zsigmond Szakközép és Szakiskola Szőcsényp uszta BNI Széchenyi Ferenc Gimnáziu m és Szakképző Iskola Barcs Jálics Ernő Integrált Közoktatás i Intézmény kadarkút lányfiúlányfiúlányfiúlányfiúlányfiú Végzett tanulók Nyomonkövetéshez hozzájárult Nyomonkövetéshez visszajelzést adott Továbbtanult saját intézményben Továbbtanult más intézményben Továbbtanult: más szakma Továbbtanult: érettségi0 0 xx Továbbtanult: diploma Elhelyezkedett saját szakterületen Elhelyezkedett más szakterületen Elhelyezkedett itthon Elhelyezkedett külföldön

7 1.A TANULÓ NEME : FÉRFI / NŐ 2.-S ZÜLETÉSI ÉVE :………. 3.L AKHELYE : O RSZÁG : M EGYE 4. M ELYIK ÉVBEN FEJEZTE BE TANULMÁNYAIT 5. M ILYEN KÉPZÉSI ÉVFOLYAMON VÉGZETT ? 6. M ILYEN SZAKON VÉGZETT : 7. M ILYEN EGYÉB VÉGZETTSÉGGEL RENDELKEZIK ? 8. J ELENLEG DOLGOZIK - E ? IGEN / NEM H A IGEN, AKKOR : M AGYARORSZÁGON / KÜLFÖLDÖN L AKÓHELYE SZERINTI MEGYÉBEN ? K ÉPZÉSE HELYE SZERINTI MEGYÉBEN ? M ÁS MEGYÉBEN, AKKOR MELYIKBEN ? S ZAKMÁJÁBAN : H A A SZAKMÁBAN DOLGOZIK, MENNYIRE TÁMASZKODHAT AZ ISKOLÁBAN MEGSZERZETT TUDÁSRA ? H A NEM A SZAKKÉPESÍTÉSÉNEK MEGFELELŐ MUNKAKÖRBEN DOLGOZIK, DE VAN MUNKAHELYE, MENNYIBEN SEGÍTETTÉK ELHELYEZKEDÉSÉT AZ INTÉZMÉNYÜNKBEN MEGSZERZETT KÉPESSÉGEK ? A Z ÉRETTSÉGI, ILLETVE SZAKMAI VIZSGA UTÁN MENNYI IDŐ MÚLVA SIKERÜLT ELHELYEZKEDNI K I SEGÍTETTE AZ ELHELYEZKEDÉSBEN ? I SKOLA /T ANÁRA /M UNKAÜGYI M ILYEN HIÁNYOSSÁGOKAT ÉRZÉKEL A MEGSZERZETT TUDÁSA ÉS A MUNKÁBAN Ö N IRÁNT TÁMASZTOTT ELVÁRÁSOK KAPCSÁN ? E LÉGEDETT - E A MUNKÁJÁVAL ? E LÉGEDETT - E A JÖVEDELMÉVEL ? M UNKA MELLETT TANUL - E ?

8 T ANULÓI KÉRDŐÍV 1. SZEMÉLYI ADATOK Neme: Születési éve: Mikor végzett intézményünkben: Lakcíme: Elérhetősége: telefonszám 2. VÉGZETTSÉGGEL KAPCSOLATOS ADATOK Melyik iskolatípusban végzett? Jelölje meg! O szakközépiskola O technikus Milyen szakmát tanult? O gépészet O informatika O vendéglátás-idegenforgalom 3. Az iskolában szerzett ismeretei közül az alábbiakban megjelöltekből melyiket és milyen szinten tudta hasznosítani. 4. TOVÁBBTANULÁSSAL KAPCSOLATOS ADATOK Milyen képzési fokon tanul tovább? Jelölje meg! O nem tanulok tovább O középfokú OKJ O felsőfokú OKJ O főiskola O egyetem Szakmájában tanul tovább? Ha nem, miért nem? 5. MUNKAVÁLLALÁSSAL KAPCSOLATOS ADATOK Jelölje meg az Önre vonatkozókat! O szakmámban helyezkedtem el O nem a szakmámban helyezkedtem el Ha nem a szakmájában helyezkedett el, miért nem? O regisztrált munkanélküli vagyok O nem regisztrált munkanélküli vagyok Miért nem tudott munkába állni?

9 P ÁLYAKÖVETÉS ÉS PÁLYAORIENTÁCIÓ AZ INTÉZMÉNYI DOKUMENTUMOKBAN - P EDAGÓGIAI PROGRAM - E SÉLYEGYENLŐSÉGI PROGRAM - NEVELŐI HÁZIREND - IMIP

10 P ÁLYAVÁLASZTÁSI NAPOK Feladataink : - Pályakövetési rendszer véglegesítése - Pályaválasztás, karrier tanácsadás kidolgozása - Nemzerti Pályaorientációs Portál - A programok működtetése

11 K ÖSZÖNÖM FIGYELMÜKET !


Letölteni ppt "TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések