Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási,"— Előadás másolata:

1 TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási, nyomon követési munkacsoport

2 P ÁLYAVÁLASZTÁS, PÁLYAORIENTÁCIÓ KIÁLLÍTÁSOK ISKOLAI SZAKMAISMERTETŐK PÓLÓK NYÍLT NAPOK SZERVEZÉSE BEMUTATÓK MÁS ISKOLÁKBAN N EMZETI P ÁLYAORIENTÁCIÓS P ORTÁL HTTP :// ELETPALYA. MUNKA. HU / WEB / NPP HTTP :// ELETPALYA. MUNKA. HU / WEB / NPP Pályakövetési rendszer

3 C ÉLJA : ADAT - ÉS INFORMÁCIÓGYŰJTÉS A VÉGZETTEK VÉLEMÉNYE ALAPJÁN A SZAKKÉPZÉS EREDMÉNYESSÉGÉNEK, HATÉKONYSÁGÁNAK ÉRTÉKELÉSÉHEZ A mérési rendszer vizsgálati területei: A végzett tanulók munkaerő-piaci helyzete a tanulók szempontjából A tanulói elégedettség vizsgálata A pályakövetés egész problematikája az alábbi alapkérdésekre fűzhető fel: 1) Miért? 2) Mit mérjünk? 3) Mikor? 4) Hogyan?

4 1.T ÁJÉKOZTATÓ A VÉGZŐS OSZTÁLYFŐNÖK RÉSZÉRE, A PÁLYAKÖVETÉSI FELADATOK ELLÁTÁSÁHOZ M IÉRT FONTOS A NYOMON - KÖVETÉS AZ INTÉZMÉNYEK SZÁMÁRA ? M IÉRT FONTOS A TANULÓ SZÁMÁRA A NYOMON - KÖVETÉS ? K ULCSFONTOSSÁGÚ SZEREPE VAN A VÉGZŐS OSZTÁLYOK OSZTÁLYFŐNÖKEINEK

5 1.P ÁLYAKÖVETÉSI RENDSZERBE BELÉPŐ NYILATKOZAT 2.T ISZTELT V ÉGZŐSÖK ! A FOLYAMATOS KAPCSOLATTARTÁS ÉS VISSZAJELZÉS AZ Ö N SZÁMÁRA ÉS SZÁMUNKRA IS FONTOS. 3. T ANULÓI KÉRDŐÍV 4.Összegzés a beérkezett kérdőívek alapján

6 NYOMONKÖVETÉS - 2009-2010. Marcali Szakképző Iskola ADY ENDRE GIMNÁZI UM ÉS SZAKKÖZ ÉP – ISKOLA Nagyatád Széchenyi Zsigmond Szakközép és Szakiskola Szőcsényp uszta BNI Széchenyi Ferenc Gimnáziu m és Szakképző Iskola Barcs Jálics Ernő Integrált Közoktatás i Intézmény kadarkút lányfiúlányfiúlányfiúlányfiúlányfiú Végzett tanulók1333284012862880911 Nyomonkövetéshez hozzájárult925 2840128630911 Nyomonkövetéshez visszajelzést adott 9 18 24371286111812 Továbbtanult saját intézményben 0 5016340111502 Továbbtanult más intézményben 0 1117041010 Továbbtanult: más szakma 1 165033102 Továbbtanult: érettségi0 0 xx2551411 Továbbtanult: diploma 11 52131000 Elhelyezkedett saját szakterületen 21 03182124 Elhelyezkedett más szakterületen 0 06521132 Elhelyezkedett itthon 41 682202156 Elhelyezkedett külföldön2 0 0000001

7 1.A TANULÓ NEME : FÉRFI / NŐ 2.-S ZÜLETÉSI ÉVE :………. 3.L AKHELYE : O RSZÁG : M EGYE 4. M ELYIK ÉVBEN FEJEZTE BE TANULMÁNYAIT 5. M ILYEN KÉPZÉSI ÉVFOLYAMON VÉGZETT ? 6. M ILYEN SZAKON VÉGZETT : 7. M ILYEN EGYÉB VÉGZETTSÉGGEL RENDELKEZIK ? 8. J ELENLEG DOLGOZIK - E ? IGEN / NEM H A IGEN, AKKOR : 8. 1. M AGYARORSZÁGON / KÜLFÖLDÖN 8. 1. 1. L AKÓHELYE SZERINTI MEGYÉBEN ? 8. 1. 2. K ÉPZÉSE HELYE SZERINTI MEGYÉBEN ? 8. 1. 3. M ÁS MEGYÉBEN, AKKOR MELYIKBEN ?. 8.2. S ZAKMÁJÁBAN : 8. 3. H A A SZAKMÁBAN DOLGOZIK, MENNYIRE TÁMASZKODHAT AZ ISKOLÁBAN MEGSZERZETT TUDÁSRA ? 8. 4. H A NEM A SZAKKÉPESÍTÉSÉNEK MEGFELELŐ MUNKAKÖRBEN DOLGOZIK, DE VAN MUNKAHELYE, MENNYIBEN SEGÍTETTÉK ELHELYEZKEDÉSÉT AZ INTÉZMÉNYÜNKBEN MEGSZERZETT KÉPESSÉGEK ? 8. 5. A Z ÉRETTSÉGI, ILLETVE SZAKMAI VIZSGA UTÁN MENNYI IDŐ MÚLVA SIKERÜLT ELHELYEZKEDNI 8. 6. K I SEGÍTETTE AZ ELHELYEZKEDÉSBEN ? I SKOLA /T ANÁRA /M UNKAÜGYI 8. 7. M ILYEN HIÁNYOSSÁGOKAT ÉRZÉKEL A MEGSZERZETT TUDÁSA ÉS A MUNKÁBAN Ö N IRÁNT TÁMASZTOTT ELVÁRÁSOK KAPCSÁN ? 8. 8. E LÉGEDETT - E A MUNKÁJÁVAL ? 8. 9. E LÉGEDETT - E A JÖVEDELMÉVEL ? 8. 10. M UNKA MELLETT TANUL - E ?

8 T ANULÓI KÉRDŐÍV 1. SZEMÉLYI ADATOK Neme: Születési éve: Mikor végzett intézményünkben: Lakcíme: Elérhetősége: e-mail telefonszám 2. VÉGZETTSÉGGEL KAPCSOLATOS ADATOK Melyik iskolatípusban végzett? Jelölje meg! O szakközépiskola O technikus Milyen szakmát tanult? O gépészet O informatika O vendéglátás-idegenforgalom 3. Az iskolában szerzett ismeretei közül az alábbiakban megjelöltekből melyiket és milyen szinten tudta hasznosítani. 4. TOVÁBBTANULÁSSAL KAPCSOLATOS ADATOK Milyen képzési fokon tanul tovább? Jelölje meg! O nem tanulok tovább O középfokú OKJ O felsőfokú OKJ O főiskola O egyetem Szakmájában tanul tovább? Ha nem, miért nem? 5. MUNKAVÁLLALÁSSAL KAPCSOLATOS ADATOK Jelölje meg az Önre vonatkozókat! O szakmámban helyezkedtem el O nem a szakmámban helyezkedtem el Ha nem a szakmájában helyezkedett el, miért nem? O regisztrált munkanélküli vagyok O nem regisztrált munkanélküli vagyok Miért nem tudott munkába állni?

9 P ÁLYAKÖVETÉS ÉS PÁLYAORIENTÁCIÓ AZ INTÉZMÉNYI DOKUMENTUMOKBAN - P EDAGÓGIAI PROGRAM - E SÉLYEGYENLŐSÉGI PROGRAM - NEVELŐI HÁZIREND - IMIP

10 P ÁLYAVÁLASZTÁSI NAPOK Feladataink : - Pályakövetési rendszer véglegesítése - Pályaválasztás, karrier tanácsadás kidolgozása - Nemzerti Pályaorientációs Portál http://eletpalya.munka.hu/web/npp http://eletpalya.munka.hu/web/npp - A programok működtetése

11 K ÖSZÖNÖM FIGYELMÜKET !


Letölteni ppt "TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések