Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Partneri elégedettség mérésének eredményei 2011/2012. tanév Machánné Tatár Rita.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Partneri elégedettség mérésének eredményei 2011/2012. tanév Machánné Tatár Rita."— Előadás másolata:

1 Partneri elégedettség mérésének eredményei 2011/2012. tanév Machánné Tatár Rita

2 Általános áttekintés:  9. tanév  Kérdőív átdolgozása (2. év) : –Kérdések pontosítása –Részletezés lehetősége  Jól működik!  Évről – évre hasonló eredmények  Nincsenek nagy eltérések  következetesség, kialakult pedagógiai munka

3 Tanulói eredmények – - alsó tagozat  Általános elégedettség: 4.56 (4,74)  Minimum: 4,17 (4,09)  Maximum: 5,00 (4,97)  Nem változott a szóródás!  Határok: 4,46 és 4,72  Fejlesztésre váró terület: Otthon is kell tanulnom, hogy jó eredményeket érjek el. 4,17 (4.09)

4 Tanulói eredmények – alsó tagozat Erősségek: Rendszeresen kapok visszajelzést a munkámról. A tanáraim elvárják, hogy aktív legyek az órákon. Tanáraim felkészülten jönnek az órákra. A tanáraim figyelnek rám A jövőben hasznomra lesznek az iskolában tanultak. A tanáraimat nemcsak a tanulmányi eredményem érdekli. Tanáraim igazságosan osztályoznak. A mi iskolánkban illik jól teljesíteni. Tudom, mit várnak el tőlem a tanáraim. Tanáraim egyre magasabb színvonalú munkára ösztönöznek. A tanáraim mindig megdicsérnek, ha valamit jól csinálok.

5 Képességeimnek megfelelő feladatot kapok. Segítséget kapok, hogy megtaláljam, miben vagyok jó. Minden héten kapok dicséretet, ha megérdemlem. Sokszor szinte magával ragad a tanári előadás. A tanáraim hasznos értékelést adnak a teljesítményemről. Tanáraimnak nincsenek előítéleteik velem szemben. Az előző nap volt sikerélményem. Tanáraim érdekes órákat tartanak. A mi iskolánkban illik jól teljesíteni. Tanórán kívül is van lehetőségem érdeklődésemnek megfelelő elfoglaltságot választani. Tanulói eredmények – alsó tagozat Erősségek:

6 Felmerült elvárások - alsósok 5 perccel hosszabb szünetek, a "WLON" hálózatot ne kódolják be, mindennapos tesi, WC-k tisztasága, finomabb ebéd

7 Részletezések: 2.b Szerintem szükséges lenne még a köv. eszközökre: új TV, több könyv, új padok 2x, új székek Interaktív tábla, kislabda, 3.b Szeretnék még foglalkozni: beszélgetések, kézművesség 2x, varrás, modern tánc, A kíváló tanulással, 5.b Szeretném, ha érdekelné őket, hogy: jól tudok kidobózni, 7.b Szeretném, ha megkérdeznék a véleményem a következőkben 12.b Engem a következő elfoglaltságok érdekelnek: német nyelv 2x, néptánc, dolgozás a Tudorkában, Hip-hop tánc, tollaslabda, modern tánc, kosárlabda, sakk, matematika szakkör

8 Több - kevesebb? Nehezebb - könnyebb? 19.b Az órán rendelkezésre álló idő nekem általában pont elég a feladatok elvégzésére. Több időre lenne szükségem: 30 % Kevesebb idő is elég lenne: 17 % Megfelel: 43 % 25.b Az órákon képességeimnek megfelelő feladatokat kapok. Nehezebbeket is meg tudnék oldani: 26 % Könnyebbeket szeretnék: 8 % Megfelel: 66 %

9 Tanulói eredmények – felső tagozat  Általános elégedettség: 4,13 (4,39)  Minimum: 3,44 (3,66)  Maximum: 4,77 (4,81)  Szóródás kicsit nőtt!  Határok: 3,85 és 4,33  Fejlesztésre váró területek: Otthon gyakran foglalkozom olyan dolgokkal, amelyekkel kapcsolatban az …3,44 (3,66) Szeretek az iskolában lenni. 3,52 (3,82) Sokszor szinte magával ragad a tanári előadás. 3,58 (3,73) Az előző tanítási napon volt siker élményem. 3,73 (4,03) Nőtt, kimaradt: Nálunk a tanulók fontosnak tartják a jó eredmény elérését. 3,97 (3,8)

10 Tanulói eredmények – felső tagozat Erősségek: Tudom, mit várnak el tőlem a tanáraim. Tanáraim felkészülten jönnek az órákra. A tanáraim elvárják, hogy aktív legyek az órákon. Megvannak a jó teljesítmény eléréséhez szükséges eszközök. A jövőben hasznomra lesznek az iskolában tanultak. Rendszeresen kapok visszajelzést. Otthon is kell tanulnom a jó eredmény eléréséhez. Tanáraim egyre magasabb színvonalú munkára ösztönöznek. A mi iskolánkban illik jól teljesíteni. Tanáraim figyelnek rám. Tanórán kívül is van lehetőségem érdeklődésemnek megfelelő elfoglaltságot választani. Igazságosan osztályoznak. Hasznos értékelést adnak a munkámról..

11 Felmerült elvárások - felsősök Menzán rossz a higiénia, kicsik az adagok 2x, rossz az étel, tisztaság a WC-ben 2x Lány WC felújítása 3x, tükör a lány WC-ben 8.b: Felvételi után lehessen pihenni egy kicsit, Lehessen az aulában maradni beszélgetni

12 Megjegyzések - felsősök Sportszerek és több rendezvény kellene, A napköziben hogy érzik magukat a gyerekek? A mosogatás után is koszosak az evőeszközök, tálcák, 8.b: Sok jó iskolai program van, Bármit meg lehet beszélni a tanárokkal, "Mestereim"

13 Részletezések:

14 Több - kevesebb? Nehezebb - könnyebb? 19.b Az órán rendelkezésre álló idő nekem általában pont elég a feladatok elvégzésére. Több időre lenne szükségem: 45 % Kevesebb idő is elég lenne: 37 % Megfelel: 18 % 25.b Az órákon képességeimnek megfelelő feladatokat kapok. Nehezebbeket is meg tudnék oldani: 55 % Könnyebbeket szeretnék: 25 % Megfelel: 20 %

15 Szülői eredmények – alsó tagozat  Általános elégedettség: 4,49 (4,39)  Minimum: 4,16 (4,16)  Maximum: 4,79 (4,76)  Maradt a szóródás!  Határok: 4,37 és 4,58 Fejlesztésre váró területek: Az iskola felszereltsége megfelelő 4,26 (4,16) Elegendő ismeretekkel rendelkezem az iskolában folyó munkáról. 4,16 (4,28)

16 Szülői eredmények – alsó tagozat Erősségek: A pedagógusok tartják velem a kapcsolatot. A jövőben is használható tudást szerez gyermekem. Az iskola segíti gyermekem pályaválasztását. Gyermekem szeret ebbe az iskolába járni. Egyetértek az iskola elvárásaival. Az iskolában jól képzett pedagógusok dolgoznak. Bekapcsolódhatok az iskola életébe. Az iskola tanárai folyamatos készülésre ösztönzik gyermekem. Tudom, mit várnak el gyermekemtől. A képzés színvonala megfelel az általam elvártnak. Ha szükséges, el tudom érni a pedagógusokat. Elegendő tájékoztatást kapok gyermekem fejlődéséről.

17 Felmerült elvárások, megjegyzések – alsós szülők Illemhelyek felújítása Nagyon színvonalasak az iskolai rendezvények, ünnepségek, különösen a Március 15. Köszönet!

18 Részletezések:

19 Nehezebb - könnyebb? Magasabb – alacsonyabb? 13.b A feladatok összeállításánál figyelembe veszik a képességeket. Nehezebbeket is meg tudna oldani: 26 % Könnyebbeket szeretne: 9 % Megfelel: 66 % 19.b A képzés színvonala megfelel. Magasabb színvonalat szeretnék: 15 % Alacsonyabb színvonalat szeretnék: 5 % Megfelel: 80 %

20 Szülői eredmények – felső tagozat  Általános elégedettség: 4,33 (4,32)  Minimum: 3,93 (3,85)  Maximum: 4,69 (4,58)  Nem változott a szóródás!  Határok: 4,18 és 4,44 Fejlesztésre váró területek: A feladatok összeállításánál figyelembe veszik az egyéni képességeket. 3,93 (3,85) A pedagógusok érdekessé teszik az órákat. 4,04 (4,15) Többet foglalkoznak gyermekemmel, ha nem úgy teljesít, ahogy tudna. 4,07 (3,9) Nincsenek előítéleteik 4,07 Elegendő ismeretekkel rendelkezem 4,07

21 Szülői eredmények – felső tagozat Erősségek: Ha szükséges, el tudom érni a pedagógusokat. A pedagógusok tartják velem a kapcsolatot. Bekapcsolódhatok az engem érintő kérdésekbe. Elegendő tájékoztatást kapok gyermekemről. Az iskolai környezet biztonságos. Jól képzett pedagógusok kezében van gyermekem. Az iskolában biztosított a diákok magas szintű képzése. Tudom, mit várnak el gyermekemtől az iskolában. Az iskola tanárai folyamatos készülésre ösztönzik. Az iskola biztosít lehetőséget a tanuláson kívül is. A képzés színvonala megfelel. Azt kaptuk eddig az iskolától, amit vártunk. Egyetértek az iskola elvárásaival.

22 Felmerült elvárások – felsős szülők Több elismerést a sportban elért eredményekért, hiszen ők is az iskolát képviselik. Elégedett vagyok a művészeti oktatással, és büszke vagyok gyermekem fejlődésére. Kapunyitást korábban kezdeni, sok az idegen reggel az iskola előtt.

23 Megjegyzések– felsős szülők Van-e lehetőség 8-ban alapfokú nyelvvizsgára? Udvari játékok labda, ugráló-kötél, hullahopp karika, kréta Szombati munkanapok egyeztetése a szülőkkel, konfliktuskezelés Több szóbeli számonkérés Fogadóórák átszervezése, nem jutnak oda a szülők egyes pedagógusokhoz, mert sokat kell várni. Bőségesebb ebédadagok

24 Részletezések:

25

26 Nehezebb - könnyebb? Magasabb – alacsonyabb? 13.b A feladatok összeállításánál figyelembe veszik a képességeket. Nehezebbeket is meg tudna oldani: 39 % Könnyebbeket szeretne: 25 % Megfelel: 36 % 19.b A képzés színvonala megfelel. Magasabb színvonalat szeretnék: 37 % Alacsonyabb színvonalat szeretnék: 8 % Megfelel: 55 %

27 Feladatunk: - Tervezés a felmerült igények kezeléséről - Magyarázatok az egyes megjegyzésekhez - Tájékoztatás az eredményekről és a tervekről


Letölteni ppt "Partneri elégedettség mérésének eredményei 2011/2012. tanév Machánné Tatár Rita."

Hasonló előadás


Google Hirdetések