Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AZ EGYSÉGES KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIA és a KÖZLEKEDÉSI KUTATÁSOK KAPCSOLATA Dr. Pálfalvi József tudományos igazgató 2008. március 12.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AZ EGYSÉGES KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIA és a KÖZLEKEDÉSI KUTATÁSOK KAPCSOLATA Dr. Pálfalvi József tudományos igazgató 2008. március 12."— Előadás másolata:

1 AZ EGYSÉGES KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIA és a KÖZLEKEDÉSI KUTATÁSOK KAPCSOLATA Dr. Pálfalvi József tudományos igazgató március 12.

2 Globális tényezők a világgazdaságban március 12.

3 A tartós mobilitást biztosító közlekedéspolitika jellemzői Integráltszemlélet Komplexszemlélet Távlati kitekintés Szubszidiaritás Társadalmi, gazdasági, ökológiai Közlekedési rendszer egységes egész március 12.

4 Egységes Közlekedésfejlesztési Stratégia InfrastruktúraInfrastruktúra S z e m é ly k ö z l e k e d é s Á r u sz á l l í t á s Közlekedésbiztonság Környezetvédelem Energiafogyasztás ITS, telematika március 12.

5 Közlekedési munkamegosztás Áruszállítási önköltség Közlekedési munkamegosztás Áruszállítási önköltség Forrás: Kádas Kálmán (1967) március 12.

6 A közlekedési munkamegosztásról (amit nem nagyon érdemes kutatni)  A közlekedési munkamegosztás célja: minden egyes közlekedési mód azt a feladatot lássa el, amelynek a teljesítésére társadalmi és/vagy gazdasági szinten a leghatékonyabban képes. - Kádas Kálmán (1967)  …és a komodalitás  Modal split: Közlekedési munkamegosztás  Modal shift Forgalommegosztás  Közlekedési koordináció: Közlekedési munkamegosztás közlekedéspolitikai irányítása március 12.

7 TERMELÉS PIAC Növekvő termelékenység Csökkenő ráfordítások Növekvő attraktivitás Magasabb bevételek Javuló jövedel- mezőség Forrás- optimalizálás Ellátás optimalizálása Sparmann (1997) március 12.

8 60 km/óra -> 200 km/óra több, mint háromszoros növelés több, mint háromszoros növelés március 12.

9 ARE – Arctic Rail Express Az ötlet felmerülése: 1992 Új típusú együttműködés: NSB és SJ között Új típusú együttműködés: NSB és SJ között Vegyes vállalat (JV) – üzemeltetési és üzleti szempontok Vegyes vállalat (JV) – üzemeltetési és üzleti szempontok 1950 km (1200 mérföld) 1950 km (1200 mérföld) Kereskedelmi sebesség: 74 km/óra Kereskedelmi sebesség: 74 km/óra Szabványos gördülő állomány Szabványos gördülő állomány 8-10 vonat hetenként 8-10 vonat hetenként Rugalmas ügyfélszolgálat Rugalmas ügyfélszolgálat március 12.

10 További hasznos időtöltést! március 12. KÖSZÖNÖM, HOGY MEGHALLGATTAK !


Letölteni ppt "AZ EGYSÉGES KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIA és a KÖZLEKEDÉSI KUTATÁSOK KAPCSOLATA Dr. Pálfalvi József tudományos igazgató 2008. március 12."

Hasonló előadás


Google Hirdetések