Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PORSCHE HUNGARIA2013.04.23 Motormechanika VSQ/TT 1 Hengerblokk 03.2013 -A motor tömegének csökkentése 7,8 kg-mal -A motor belső súrlódásának csökkentése.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PORSCHE HUNGARIA2013.04.23 Motormechanika VSQ/TT 1 Hengerblokk 03.2013 -A motor tömegének csökkentése 7,8 kg-mal -A motor belső súrlódásának csökkentése."— Előadás másolata:

1 PORSCHE HUNGARIA Motormechanika VSQ/TT 1 Hengerblokk A motor tömegének csökkentése 7,8 kg-mal -A motor belső súrlódásának csökkentése -Műanyag olajteknő és leeresztőcsavar -Kisebb főtengelycsapágy-átmérő és csak 4 ellensúly -Nagyobb dugattyúhézag -Nincs a dugattyúban csapszegpersely

2 PORSCHE HUNGARIA VSQ/TT 2 Motormechanika Lánchajtás A lánc hossza vezetett hibakeresésben számítható - Mindkét vezérműtengely állítható - a kipufogó-vezérműtengely állítási tartománya 40 o forgattyútengelyszög

3 PORSCHE HUNGARIA VSQ/TT 3 Rezgéskiegyenlítő-tengelyek Motormechanika Tűgörgős csapágyak - Csökkentett tömeg

4 PORSCHE HUNGARIA VSQ/TT 4 Hengerfej szeleplöket-átkapcsolással a kipufogó-oldalon Motormechanika Nincs kipufogógáz-visszaáramlás a 180 o -kal eltoltan járó másik hengertől kis motorfordulatszámnál a későbbi kipufogószelep-nyitás miatt, jobb a henger öblítése, kevesebb maradékgáz, jobb reakció, több nyomaték, több töltőnyomás, nincs turbólyuk

5 PORSCHE HUNGARIA VSQ/TT 5 Integrált kipufogó-gyűjtőcső Motormenedzsment Csökkentett kipufogógáz-hőmérséklet -Csökkentett teljesterhelés-dúsítás a turbó védelmében -Gyorsabb hűtőfolyadék-felmelegedés -A kipufogógázoknak nincs hatásuk a másik hengerre -A lambda-szonda gyorsabban felmelegszik üzemi hőfokra

6 PORSCHE HUNGARIA VSQ/TT 6 Turbotöltő Motormenedzsment lambda-szonda G39 2.Elektromos töltőnyomás-állító V465 helyzet-jeladóval G581 3.Megkerülőlevegő- szelep N249 pulzáció- csillapítóval Előnyök: Nagy záróerő - nagy nyomaték kis fordulaton, gyors reakció, gyors KAT- felfűtés, akusztikajavítás A turbinakerék max. hőmérséklete 980 o C

7 PORSCHE HUNGARIA VSQ/TT 7 Olajkör Motormenedzsment F 378 olajnyomás-kapcsoló 0,5 – 0,8 bar - F 22 olajnyomás-kapcsoló 2,3 – 3 bar - szabályozott dugattyúhűtés - az olaj kiszívható vagy leereszthető

8 PORSCHE HUNGARIA Motormenedzsment VSQ/TT 8 Hajtóanyag-rendszer Benzinszűrő 2.Nyomásszabályozó 3.Nagynyomású szivattyú 4.Nagynyomású befecskendező szelepek 5.Nyomás-adó (nagy nyomás) 6.Kisnyomású befecskendező szelepek 7.Nyomás-adó (kis nyomás) 8.Vezérlőelektronika Kettős befecskendezés SRE - TSI

9 PORSCHE HUNGARIA VSQ/TT 9 Kettős befecskendezés Motormenedzsment A rendszernyomás: max. 200 bar - emissziócsökkentés - fogyasztáscsökkentés részterhelésnél - Motorindítás mindig hármas befecskendezéssel a sűrítési ütemben - katalizátorfűtés kétszeres közvetlen befecskendezéssel a szívó- és a sűrítési ütemben - 45 o C motorhőfok felett és részterhelésnél szívócső-befecskendezés - Ekkor kokszolódás ellen rövid közvetlen befecskendezés van - Az egyik rendszer kiesése esetén a másik működik, hibajelzés a vezetőnek

10 PORSCHE HUNGARIA VSQ/TT A töltőlevegő útja Túlnyomásszelep-csappantyú turbófeltöltő levegőkeringtető szelep nyomás és hőmérséklet jeladó nyomás és hőmérséklet jeladó Töltőnyomás-korlátozó mágnesszelep 405_013 A töltőnyomás max 1,8 bar (abszolút) A rendszer térfogata fele sincs a másiknak A turbó max. ford. sz /min

11 PORSCHE HUNGARIA Golf GTD - kipufogóberendezés VSQ/TT 11 Passzív széria-kipufogó Aktív Sound-kipufogó Motorhang-keltő

12 PORSCHE HUNGARIA Az NOx-szenzor vezérlőegysége J583 Oxidációs katalizátor Dízelrészecske-szűrő SCR-Katalizátor (Selective Catalytic Reduktion) Motorvezérlő J623 Aktivtank NOx szenzor (G687) vezérlőegysége (J881) Redukálóanyag-befecskendező szelep N474 Lambdaszonda G39 1. Kipufogógáz-hőmérséklet jeladó G235 AGR hőmérséklet-jeladó G98 NOx-szenzor G kipufogógáz-hőmérséklet adó G448 (csak BIN5) 1. hőmérséklet-érzékelő G20 (csak BIN5) 3. kipufogógáz-hőmérséklet adó G kipufogógáz-hőmérséklet adó G648 Kipufogógáz-utókezelő rendszer „AdBlue ®” redukálóanyaggal (Q7)

13 PORSCHE HUNGARIA Motormechanika (Biturbo) Dugattyú hűtött gyűrűhoronnyal Dugattyúk

14 PORSCHE HUNGARIA mm 152 mm Motor / váltó TDI / 0A3 (Audi A4 (8E) A peremes tengely helyzete az Audi A5-ben A peremes tengely helyzete az Audi A4 (8E)-ben Az új hajtómű-beépítés az Audikban


Letölteni ppt "PORSCHE HUNGARIA2013.04.23 Motormechanika VSQ/TT 1 Hengerblokk 03.2013 -A motor tömegének csökkentése 7,8 kg-mal -A motor belső súrlódásának csökkentése."

Hasonló előadás


Google Hirdetések