Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PALLÓ Felnőttképzési Tájékoztató Szolgálat A Debreceni Művelődési Központ új felnőttképzési szolgáltatása TÁMOP 3.2.3/09/1-2009-0028.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PALLÓ Felnőttképzési Tájékoztató Szolgálat A Debreceni Művelődési Központ új felnőttképzési szolgáltatása TÁMOP 3.2.3/09/1-2009-0028."— Előadás másolata:

1 PALLÓ Felnőttképzési Tájékoztató Szolgálat A Debreceni Művelődési Központ új felnőttképzési szolgáltatása TÁMOP 3.2.3/09/

2 Célunk  A megfelelő információ a megfelelő embereket érje el a megfelelő időben és a megfelelő formában  Híd szerep – az információkat keresők és az érdekükben tevékenykedő intézmények, szervezetek összekapcsolása

3 Mit nyújt a szolgálat?  Tájékoztat:  Továbbtanulási, képzési, átképzési lehetőségek  Képzési támogatások  Felnőttképzéshez, szakképzéshez, felsőoktatáshoz kapcsolódó jogszabályok  Munkaerő-piaci támogatások  Álláskeresés, munkavállalás, vállalkozás kérdésköre

4 Mit nyújt a szolgálat ? II.  Tanácsot ad bonyolultabb, összetettebb kérdésekben  Hírlevélben juttat el friss információkat  Közösségi számítógépeket üzemeltet  Segít eligazodni az interneten  Részt vesz a lakosságnak szóló rendezvényeken, állásbörzéken  Információs kiadvány szerkesztésében vállal szerepet

5 Mit nyújt a szolgálat? III.  Honlapot szerkeszt  Egyetemi hallgatóknak biztosít szakmai gyakorlati helyet

6 Kiknek kíván segíteni?  Tanulni, továbbtanulni szándékozóknak  Álláskeresőknek  Elsősorban: pályakezdőknek, munkanélkülieknek, GYES-en, GYED-en lévőknek, megváltozott munkaképességűeknek, 50 éven felülieknek, nyugdíjasoknak

7 Kik végzik a szolgáltatást?  Konzulensek – információs tanácsadók  Hitelesen tájékozatnak – a döntést az érdeklődő hozza meg  Kompetenciájuk pontosan körülhatárolt  Kompetenciájukat meghaladó kérdésekben továbbirányítanak megfelelő szakemberekhez

8 Milyen formában?  Személyes konzultáció során ( 4024 Debrecen, Kossuth u. 1.)  Telefonon 52/  ben  Honlapon

9 PALLÓ iroda A szolgáltatás ingyenes  2 számítógép az önállóan informálódók számára  Szeparált tér a tanácsadáshoz  Laptop, telefon, kézikönyvek  Szórólapok, plakátok, nyomtatott listák

10 Ügyfélfogadás Személyesen és telefonon:  Kedd 9.00 –  Csütörtök – 17.00

11 Hálózati munka  Saját intézményi hálózat  Együttműködő partnerek  A többi PALLÓ iroda  Budapesti Művelődési Központ PALLÓ irodája

12 Köszönöm a figyelmet! Dallos-Nagy Gabriella konzulens Debreceni Művelődési Központ +36/20/


Letölteni ppt "PALLÓ Felnőttképzési Tájékoztató Szolgálat A Debreceni Művelődési Központ új felnőttképzési szolgáltatása TÁMOP 3.2.3/09/1-2009-0028."

Hasonló előadás


Google Hirdetések