Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaErik Papp Megváltozta több, mint 10 éve
1
A 2013. évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési Minisztérium EMH nemzeti koordinátor 2013. április 17. Veszprém
2
A 2013. évi szlogen… Tiszta levegő átlagosan nyolc hónappal hosszabbítja meg a várható élettartamot. csökkenti a légzőszervi, szív-és érrendszeri problémák kialakulásának valószínűségét. Hiánya a légszennyezés káros hatással van a környezetünkre is, előidézi a savas esők kialakulását, fajok kihalását eredményezve csökkenti a biológiai sokszínűséget, az ózonréteg pusztulását okozhatja és felgyorsítja az éghajlatváltozást. Mozdulj Érte! a közösségi közlekedés használata, kerékpározás, gyaloglás rávezetés az egészséges életmódra. Javítja a város levegőjének minőségét és a polgárok szellemi, lelki, testi életminőségét. Hiánya Kóros betegségek kialakulása- a test mozgásszervi funkcióinak idő előtti „leállása”.
3
Megújulások számokban 2012. évben: 294,3 millió Ft 2013. évben: 1 484,4 millió Ft 2012. évben: 4 533,4 millió Ft 2013. évben: 1 327,5 millió Ft 2012. évben: 2 223,5 millió Ft 2013. évben: 734,2 millió Ft
4
Sikeres EMH kampány Önkéntesek Ismeretek terjesztése Példaállítás -mutatás Közösség bevonása
5
Mi legyen a díj? Köztiszteletben álló személy melletti szereplési lehetőség Helyi termelők élelmiszer felajánlásai Dicsőségtáblák kihelyezése és azon név szerinti megjelenés Következő évben tornacsoportok, kirándulások, rendezvények egyik vezetője Értékes tárgyi ajándékok Cél, hogy magáért a motivációért vegyenek részt a rendezvényen versenyeken
6
Kis Település is adhat nagyot
8
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium koordinációs projekt tervei a 2013. évi kampányhoz Közlekedésbiztonsági és egyéb ajándékok (fényvisszaverő mellény, póló, sapka) Egységes kommunikációs segédanyagok elkészítése, használata (logó, plakátok, molinó, banner) A sajtó folyamatos informálása a települések csatlakozásáról Médiakampány elindítása Megújuló EMH honlap Hírlevélben folyamatos tájékoztatás Személyes találkozók szervezése
10
Kapcsolódó kerékpáros rendezvények, programok Kerékpárosbarát település és kerékpárosbarát munkahely pályázat „Bringázz a munkába!” tavaszi- őszi kampány Liszt Ferenc kerékpártúra
11
2013. évi Karta testületi/bizottsági/közgyűlési döntés polgármester aláírja a Kartát másodpéldány visszaküldése az NFM-be on-line regisztráció a nemzetközi honlapon www.mobilityweek.eu www.mobilityweek.eu Arany fokozatú részvétel a 3 vállalás együtt: – „Közlekedj ÖKOsan!” EMH heti program – állandó intézkedés(ek) elindítása – AMN szervezés lehetőleg szeptember 22-én
13
Köszönöm a figyelmet, sikeres kampányt, hatékony ötletelést kívánok mindenkinek!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.