Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Direkt értékesítés mint üzleti modell a hálózatépítésben! Robert Paušić karrier 5.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Direkt értékesítés mint üzleti modell a hálózatépítésben! Robert Paušić karrier 5."— Előadás másolata:

1 Direkt értékesítés mint üzleti modell a hálózatépítésben! Robert Paušić karrier 5.

2 Mindenki azt hallja, ami neki tetszik! Mai célok - témák: –Megmutatni a klasszikus network marketing, és a direkt értékesítés közti különbségeket. –Ötleteket adni, hogyan kell alkalmazni a direkt értékesítest a hálózatépitésben. –Kijavítani a hibákat, amiket látunk. –90 napos terv – 3. karrier!

3 Született ügynök mítosza Mr. BEAN!

4 Network marketing alappillérei Mindenki bent van, Vásárlói közösség A saját szükségleteiből indul mindenki Nem az üzleti részt adják mint imperatívot Ingyenes belépes, vagy kis befizetések – könnyű a döntés!

5 Network marketing – Tények Kis forgalom, kicsi a jövedelem Minden munkatársat ki kell képezni! Rendszerünk: marketing terv, alap üzleti lépések, fogalmak, bemutatás. Kicsi a befektetés, sok átlagos ember azt gondolja, hogy kevés munkával sok pénzt fog keresni... Nagy szórodás – elpazarolt idő!

6 Network marketing – negatív tényezők Nem csinálják profi módon az üzletet... Nincs szigorú képzés, nincs válalkozói szemlélet, aztán azt mondjak: Ez nekik nem műkődik! Nehezen értik meg az emberek, hogy a passzív jővedelemnek mi az ereje – 100 euro havonta olyan mint ha egy euros lakást veszel és kiadod! Nincs elég pénz amiből utazásokat, bemutatókat, szemináriumokat le lehet fedni!

7 Direktértékesítésben – meghatározó tényezők Nagyértékű termékeket forgalmazunk (1.000 euro, euro) Egy sikeres értékesítés jutaléka 15-30%. Egy eladás, megfelel egy átlagos havi fizetésnek. Komoly bemutató, profin megtanult üzleti lezárás, marketing technikák, amik segítik a gyors dőntést!

8 Direktértékesítésben – további pozitív tényezők Jó üzletkötő rögtön tud, az első honaptól, keresni 5 vagy akar 10 átlagos fizetést is! Nincs passzív jövedelem – ha nem dolgozol, nincs pénzed! Nagyon sokan azért is utasítanak el, mert a nagyobb érték miatt nincs pénzük arra amit kínálunk.

9 Direktértékesítésben – negatív tényezők Kevés ember szeret eladni (csak 5%) Nehezen lehet bemutatókat szervezni, mert a piacon az utolsó 20 évben sok termék van jelen. Hosszú és nehéz képzés Minden negatív hatás a társadalomba le tudja teljesen állítani az üzletet (háborúk, katasztrófák, válság)

10 Direktértékesítés a network marketingbe BINGO! Kijavítja a hiányságokat, mind a kettő üzleti ágban! Hálózatépítők akik ezt akarják alkalmazni PONTOSAN be kell tartsák a direktértékesítési szabályokat! Aki direktértékesítéssel foglalkozott, könnyebben alkalmazza a szabályokat, ha csak hálozatépitők nem adnak rossz irányvonalat!

11 Direktértékesítésben és a hálózatépítésben a csapdák Direktértékesítésben nem lehet a mélységben elbújni! Ha dolgozol, van pénzed, ha nem dolgozol nincs pénzed. A felelőség 100% a tiéd. Nincs kifogás és nincs mentség!

12 Direktértékesítés a hálozat építésben – FONTOS! Professzionalizmus: –Begyakorolt meghívás es időtervezés, –Begyakorolt bemutató, –Begyakorolt lezárás, –Végig vinni az üzletet – befizetésig! Önfegyelem –Nem lehetsz jótékonysági egyesület! Legjobban megfizetet nehéz munka, vagy legrosszabban megfizetett könnyű munka – Hopkins az eladásról!

13 Mit tegyünk azokkal akik már beléptek kicsi modellel? Senkit nem hagyunk bajban, hanem mindenki javára csináljuk a nagy modelt! Ha valakinek nincs pénze, akkor aprózzon amíg nem keres eleget a BC33 modellre!!! Edzéseket kell szervezni hetente kétszer, háromszor. Itt csoportosan dolgozunk mindenkivel. Valamikor itt hozzák meg a döntést hogy BC33-at csináljanak!

14 Ajánlatok kérése a direktértékesítéshez Direktértékesítést ajánlatokkal vagy nélküle lehet csinálni… Én ajánlatokkal javaslom, helyesebbnek tartom. Ajánlatokal veszünk azoktól, akiket nem sikerül behozni az üzletbe. Muszáj valamit adni az ajánlatokér. Ha BC33- at csinálunk, akkor ,-Ft áll a rendelkezésünkre – 10%-ot lehet adni… Ha siettek, akkor 20%-ot is!

15 Telemarketing Megbeszélések szervezése Ma telefonálok azért hogy a következő 3 napot berögzitsem, így a legjobb… Ma szervezni mára, nagyon nehéz, és ha messzebre szervezünk mint 3 nap, akkor erősíteni kell mégegyszer... Telefonálási tehnikákat kell megtanulni

16 Jegyzetelés és tervezés Az ajánlatokat úgy kell kezelni, mint a saját vagyonunkat! “X” Akta az emberekről akiket az ajánlásokból ismertünk meg... Ajánlói listákat csinalni... Készüljetek fel az ajánlatokra, tudjatok meg minél többet róluk és minősítsétek!

17 Befizetés végrehajtása! Emberek nem szeretik a papirmunkat Nem szeretnek sorba alni Nem szeretnek pénzt költeni Amit nem szeretnek, azt halasztgatjak! Azért csinaljátok végig az emberekkel azt, amit nem szeretnek - Monitoring: menadzsment fontos része!

18 Hit a rendszerben 1.Cél, dátummal 2.Ismerettségi lista 3.Meghívás 4.Üzlet bemutatása 5.Üzlet lezárása 6.Új üzlet indítása, tv-k részére 7.Személyes és csoport továbbképzése

19

20 Forduló pontok Siker törvenyek – mint fizikai törvenyek Technikák nem működnek RÖGTON! Vállaljunk felelősséget az életünkert Új és erősebb döntéseket hozunk..

21 Miert nem fogadják álltalában BC33 modellt? Előre gondoljuk hogy az embereknek nincs pénzük – ami igaz, de tudnak szerezni ha gondolják hogy megeri! Gondoljuk, hogy nehezen lehet elkölteni akkora foglalókat, és ezért piramis játékozunk. De ez nem igaz! Számoljatok! Egy átlagos család költ Ft-ot havonta, 3 év alatt, el tudja kolteni!!

22 Köszönöm a figyelmüket és sok sikert kívánok! Budapest, Robert Paušić: Direkt értékesítés mint üzleti modell a hálózatépítésben!


Letölteni ppt "Direkt értékesítés mint üzleti modell a hálózatépítésben! Robert Paušić karrier 5."

Hasonló előadás


Google Hirdetések