Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés."— Előadás másolata:

1 Molnar Ilonka

2 A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés

3 A marketing kutatas funkcioi  adat osszegyujtese es atdolgozasa  az adat pontossaga

4 A marketing kutatasanak hasznossaga  megtudjuk, hogy az emberek mit szeretnenek  mire van szukseguk

5 Kinek van szuksege marketing kutatasra?!  mindegyik megszervezesnel Legyen szo: -utazasi irodarol -turoperatorrol Nem biztos siker, de csokkentjuk a kockazatot.

6 Az adott informaciok szuksegesek  ki a konkurencia  hogyan hatnak a reszvenyek a piacon Alltalanos kerdesek: -Ki vasarol? -Mikor? -Hol? -Miert?

7 Alap lepesek vegrehajtasa 1 Problema megfogalmazasa  tudnunk kell, hogy milyen problemarol van szo Pl.: elegedetlensegrol

8 Alap lepesek vegrehajtasa 2 Problema megfogalmaza Az adatok forrasa Ellenorzese A kutatas vegeredmenyenek a bemutatasa Adatok osszegyujtese

9 Az eredmenyek feldolgozasa es elemzese  az adatok elemzese  a negativumok kimutatasa  a pozitivumok kimutatasa

10 Mikor es ki vegzi a marketing kutatast?!  folyamatos kutatas Kutatasi projektbe tartoznak:  a problema definialasa  az informaciok azonositasa  a kutatas terve  a modszertan valasztasa

11 Koszonom a figyelmet!


Letölteni ppt "Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés."

Hasonló előadás


Google Hirdetések