Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái."— Előadás másolata:

1 Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái

2 Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki fiókiroda9 vidéki fiókiroda ISO 9001:2008 minőségbiztosítási tanúsítvány Tagságok: MUISZ – Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők SzövetségeMUISZ – Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége IATA – Nemzetközi Légifuvarozók SzövetségeIATA – Nemzetközi Légifuvarozók Szövetsége AHITA (IRIME) – IATA Repülőjegyértétkesítő Irodák Magyarországi EgyesületeAHITA (IRIME) – IATA Repülőjegyértétkesítő Irodák Magyarországi Egyesülete LCCI – Lufthansa City Center InternationalLCCI – Lufthansa City Center International

3 Az OTP Travel bemutatása Tevékenységek Üzleti utaztatásÜzleti utaztatás Repülőjegy értékesítés (hagyományos és „fapados” légitársaságok) Repülőjegy értékesítés (hagyományos és „fapados” légitársaságok) Online hotelfoglalás (több mint szálloda világszerte) Online hotelfoglalás (több mint szálloda világszerte) Autóbérlés Autóbérlés Vasútjegyek értékesítése Vasútjegyek értékesítése Vízumügyintézés Vízumügyintézés Incentive utazások, programokIncentive utazások, programok Kollégák, ügyfelek ösztönzésére, jutalmazására szolgáló utak, programok Kollégák, ügyfelek ösztönzésére, jutalmazására szolgáló utak, programok Tanulmányutak Tanulmányutak Konferencia és kongresszusi utaztatásKonferencia és kongresszusi utaztatás Bel- és külföldi rendezvények szervezése Bel- és külföldi rendezvények szervezése Kongresszusi utazások, regisztrációk, kísérőprogramok Kongresszusi utazások, regisztrációk, kísérőprogramok

4 Az OTP Travel bemutatása Tevékenységek KiutaztatásKiutaztatás Repülőjegy és szállásfoglalás Repülőjegy és szállásfoglalás Körutazások (autóbusszal és repülőgéppel) Körutazások (autóbusszal és repülőgéppel) Városlátogatások (egyénileg és csoportosan) Városlátogatások (egyénileg és csoportosan) Üdülések Üdülések „Fly & Drive” utak „Fly & Drive” utak Tengeri hajóutak (egyénileg és csoportosan) Tengeri hajóutak (egyénileg és csoportosan) BelföldBelföld Üdülések (hegyvidéki, vízparti, wellness, városi és falusi) Üdülések (hegyvidéki, vízparti, wellness, városi és falusi) Kulturális és szabadidős programok Kulturális és szabadidős programok Csoportos utazások Csoportos utazások BeutaztatásBeutaztatás Külföldi utazási irodák, cégek és egyéni ügyfelek számára Külföldi utazási irodák, cégek és egyéni ügyfelek számára Turisztikai szolgáltatások, rendezvények, konferenciák Turisztikai szolgáltatások, rendezvények, konferenciák

5 Általános magyarországi helyzet Tendenciák Polarizálódó utazási piacPolarizálódó utazási piac Középréteg drasztikus csökkenéseKözépréteg drasztikus csökkenése Irreálisan olcsó, és viszonylag drágább utakIrreálisan olcsó, és viszonylag drágább utak Árérzékenység valamennyi kategóriábanÁrérzékenység valamennyi kategóriában Túlkínálat – kb idegenforgalmi vállalkozásTúlkínálat – kb idegenforgalmi vállalkozás „Last minute” utazások„Last minute” utazások

6 Általános magyarországi helyzet Online vs. offline Az online értékesítési csatornák rohamos térnyeréseAz online értékesítési csatornák rohamos térnyerése Egyre szélesebb célközönséget érintEgyre szélesebb célközönséget érint Online akciók, kupon-ajánlatok = nehéz piaci helyzetOnline akciók, kupon-ajánlatok = nehéz piaci helyzet „Gyanús” piaci szereplők, „fekete” utazásszervezés„Gyanús” piaci szereplők, „fekete” utazásszervezés Utazási irodák közreműködéseUtazási irodák közreműködése Utazási tanácsadás – inkább szervezett, Utazási tanácsadás – inkább szervezett, szaktudás igényes utazásoknál szolgáltatásoknál Biztonság Biztonság

7 Értékesítési stratégiánk Gyors alkalmazkodás Piaci igények gyors felismerésePiaci igények gyors felismerése Kínálati paletta részbeni átalakításaKínálati paletta részbeni átalakítása Különböző úttípusok, különböző igényekhez való alkalmazkodásKülönböző úttípusok, különböző igényekhez való alkalmazkodás Új kommunikációs és értékesítési csatornák bevonásaÚj kommunikációs és értékesítési csatornák bevonása

8 Értékesítési csatornáink Offline Saját hálózat (B2C)Saját hálózat (B2C) 15 saját iroda országszerte 15 saját iroda országszerte Jelentős törzsutaskör Jelentős törzsutaskör Kiterjed üzleti utazói ügyfélkör Kiterjed üzleti utazói ügyfélkör Partnerhálózaton keresztül (B2B)Partnerhálózaton keresztül (B2B) Több mint 400 magyarországi utazásközvetítő partner Több mint 400 magyarországi utazásközvetítő partner Több mint 200 külföldi partner (főként Európából, de más Több mint 200 külföldi partner (főként Európából, de más térségekből is: pl. Egyesült Arab Emirátusok, Irán, Japán) RendezvényekRendezvények Saját rendezvények (ügyfél- és partnertalálkozók) Saját rendezvények (ügyfél- és partnertalálkozók) Kiállításokon, vásárokon való részvétel (bel- és külföldön) Kiállításokon, vásárokon való részvétel (bel- és külföldön) Média megjelenésMédia megjelenés Saját kiadványok Saját kiadványok Banki kiadványok Banki kiadványok Nyomtatott sajtó Nyomtatott sajtó

9 Értékesítési csatornáink Online WeboldalWeboldal Külföldi és belföldi ajánlatok Külföldi és belföldi ajánlatok Katalógus utak online foglalhatósága Katalógus utak online foglalhatósága Online foglalórendszerekOnline foglalórendszerek Repülőjegyek, hotelek és városlátogató csomagok (B2B, B2C) Repülőjegyek, hotelek és városlátogató csomagok (B2B, B2C) FacebookFacebook Online m édia megjelenésOnline m édia megjelenés Online hirdetések Online hirdetések Keresőoptimalizálás Keresőoptimalizálás

10 Köszön öm a figyelmet!


Letölteni ppt "Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái."

Hasonló előadás


Google Hirdetések