Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az online marketing trend: ACEBOOK Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az online marketing trend: ACEBOOK Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’"— Előadás másolata:

1 Az online marketing trend: ACEBOOK Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’

2 „Építsd be a marketingedbe!”  Ez a mondat nem azt jelenti, hogy minden eddigi eszközt dobj ki az ablakon  A meglévők mellé  Segítsék egymást  A közösségi média => weboldalt (általában)

3 Mire jó a Facebook?  Tömegeket megtalálni, megszólítani  Márkát építeni  Eladni  Kapcsolatokat találni  Listát építeni  Direkt hirdetni  PR felület

4 Kinek való a Facebook?  B2B  Ha mikrovállalkozások az ügyfeleid  B2C  korlátlan mennyiségben

5 Facebook oldal  Találó név!  Izgalmas és/vagy kifejező kép  Figyelemfelkeltő leírás  Érkező oldal  Tartalom

6 Találó név  Redőnyös  Redőny, reluxa tippek és trükkök igényeseknek  Fiataloknak balatoni nyaralás  Cool Balaton  Családosoknak balatoni nyaralás  Együtt a család – irány a Balaton  Kedvezménykártya  Spórolni jó, de nyerni még jobb

7 Találó név  PC Bolt  Egy számítógép naplója  Befektetési tanácsadó  A bank ellopta a pénzed!  Egészségügyi termék  Gyógyulni akarók klubja  DVD olcsón.hu  DVD olcsón

8 Izgalmas kép

9 Kifejező kép

10 Figyelemfelkeltő leírás  2 mondat  Mottó, lényeg, egyszerű  A facebook megjelenésedről szóljon  Anti példa: Magyar tulajdonban levő cég vagyunk, 20 éve a szerszámipar ékes gyémántja vagyunk, már fúrófejet adtunk el fennálásunk óta!  Jó példa: Ha kopik a fúród, ez a Te klubod! Gyere, lájkolj és figyelj: ilyen izgalmas fúrós oldalt még nem láttál!

11 Érkező oldal  Egyszerű kép  Tetszik gombra mutató nyíl  Rövid, lényegre törő szöveg  +20%-al növeli a lájkolók számát!  Néhány példa:

12

13

14

15

16 Tartalom = kommunikáció  Kezdj el kommunikálni – akkor is ha még üres a klub  Tölts fel képeket (termékekről, magadról)  Ha vannak videóid, töltsd fel őket ide is (ne csak a Youtube-on legyenek)  2-3 naponta kommunikálj, naponta figyeld hozzászóltak-e!

17 Kommunikáció  Miről kommunikáljak?  Hogyan kezdjek bele?  Kinek kommunikáljak?  Kit érdekel?  Hogyan fog látszani?

18 Első lépések  Vissza az alapokhoz!  Indulj ki a célcsoportodból!  Írj olyat, ami érdekli!  Írj olyat, ami nem fog tetszeni neki!  Írj olyat, amiről (csak) tőled hall (először)!

19 Visszacsatolás  Törekedj reakcióra (tetszik, hozzászólás, RT)  Törekedj terjedésre  Figyelem nem könnyű  Törekedj a látogatók önálló gondolataira és reagálj rá!

20 Trendivé válás művészete  Figyeld meg, miről kommunikálnak a legtöbben a környezetedben.  Ha kevés az ismerősöd:  Használd ki, mint ők: BKV pótló;  VAGY használd ki naponta: Elhunyt XY színész(nő); megszületett Angelina Jolie kisfia; jön George Michael; ünnep van...

21 Ki látja az állapotfrissítésed?  Aki nem rég lett rajongó/ismerős  Aki hozzázólt az utolsó 5 állapotfrissítéshez, vagy lájkolta azt  Aki megosztja, amit írsz

22 Nyereményjáték  Tagtoborzó: 600 főnél sorsolunk (garantált ajándékot adunk mindenkinek)  Tagtoborzó és lájkgyűjtő(lájkolják sokan a képet)  Lájkgyűjtő: lájkold ezt és nyerhetsz azt

23 Hirdetés  Hozz létre klubot, várd meg, míg lesz legalább tagja!  Nézd meg kik azok  szűrj rájuk!  Állítsd be, hogy azok lássák a hirdetést, akinek az ismerőse már klubtag!  Jó címsor (vigyázz: klubnál a klubod neve lesz az)  Jó szöveg  80*120-as méretben jól kivehető kép

24 Hirdetés  Lifetime budget, rövid időszakokra (vagy legalább napi 40 eurós keret)  20 euró = 150 kattintás = 90 klubtag  40 euró = 350 kattintás = 260 klubtag  Érkező oldal legyen, javítja a konverziót!

25 Három alapstratégia 1. „Robogó vonat” kommunikáció 2. Tömegpusztító fegyver 3. Célzott csomagok

26 „Robogó vonat” kommunikáció  Olcsó  Sokat kell vele dolgozni Recept:  Napi 1-3 alkalommal kommunikálj  Sok kérdés, sok lájkra buzdítás  Sok egyéb infó megosztás  Sok átlinkelés a weblapodra Hosszútávon sikeres!

27 Tömegpusztító fegyver  Drága  Kevesebb munka Recept:  Tervezz meg egy alkalmazást, amit továbbküldenek, meghívnak ismerősöket...  Programoztasd le  Állítsd be a klubod nyitólapjára! Rövid távon sikeres!

28 Célzott csomagok  Olcsó  Nagyon munkás  Csak, ha több piacnak dolgozol! Recept:  Hozz létre 2-10 klubot, különböző célcsoportnak  Kommunikálj a saját nyelvükön! Pl: álleteledel bolt  kutyásoknak, macskásoknak, aranyhörcsgösöknek... Stb Hosszútávon sikeres!

29 Facebook hátrányai  Lassú, nem lehet kapkodni  Sokaknak TÚL gyors!  Sokak szerint nem biztonságos.

30 Facebook előnyei  Most még „szűz” terület, sokan csinálják, de rosszul!  Dinamikusan fejlődik  Magába szívja a netet  Facebook  Költséghatékony  Felhasználó barát

31 45 percem volt...

32 6x45 perc alatt...  5 előadás és 1 workshop  MINDEN Facebook tudásom átadom  Interaktív előadások – nem mész haza Facebook klub nélkül  Megmutatok számos ingyenes eszközt  Megmutatom a legjobb hazai és külföldi példákat

33 Rövid témavázlat  “Kelj fel és járj!” – Az első lépések  Az “5000 forint = 150 követő” módszertan  “A gumibogyószörp receptje” – követőszerzés mesterfogásai  “A trendivé válás művészete” – hogyan használd ki a trendeket  “A Facebook marketing magas szintje” – egyedi megoldások, ingyenes eszközök  Workshop

34 MOST 2 ajándékkal  Ha MA megveszed és kifizeted Ajándékba kapod a Közösségi Marketing Stratégia Tervezés Tananyagot  értéke teljes áron forint, ma kedvezményesen forint 2. Ajándékba kapod az SHP Akadémán előadott: 4 az egyben marketing eszköz hangfelvételét és diáját (értéke forint) – NEM MEGVÁSÁROLHATÓ!

35 Belépő a Facebook Marketing Napra bruttó Forint forint értékű ajándékokkal!  Közösségi Marketing Stratégia Tervezés tananyag  Négy az egyben marketing eszköz – előadás felvétel

36 Miért ilyen olcsó?  Az én piacom Kisvállalkozók, akik ezt az összeget meg tudják fizetni!  Nem adok kevesebb tudást, mintha et kérnék érte!  Ha nem vagy elégedett, a helyszínen szólsz és visszaadom a forintot, ráadásul a bónuszokat megtarthatod!

37 Mikor és hol? Június 3. Tahitian Noni Aréna (MOM park)

38 Rossz hír Összesen 15 helyet tudok ma adni! Csak az első 15 megrendelő és befizető kapja meg ezt a lehetőséget! CSAK MA kerül ennyibe!

39 Mit kell tenned?  Kitöltöd a jelentkezési lapot  Odaadod Nekem, és kifizeted a vételárat  Megkapod a tananyagot ITT még ma!  en kapod meg az előadás letöltési linkjét!  Eljössz a konferenciára, ahol belépéskor veheted át az ÁFÁ-s számlát!

40 Köszönöm a figyelmet! Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’


Letölteni ppt "Az online marketing trend: ACEBOOK Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’"

Hasonló előadás


Google Hirdetések