Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

INVITEL INNOMAX DÍJ 2010. I. KATEGÓRIA 5-19 fős vállalkozások.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "INVITEL INNOMAX DÍJ 2010. I. KATEGÓRIA 5-19 fős vállalkozások."— Előadás másolata:

1 INVITEL INNOMAX DÍJ 2010

2 I. KATEGÓRIA 5-19 fős vállalkozások

3 Fejlesztés: Egészségügyi informatika, radiológiai adatok korszerű és költséghatékony tárolása Leírás: A keletkező egészségügyi adatok közül a legnagyobb állományok a radiológiai tevékenység során termelődnek. Megoldatlan ezen adatok (image file-ok és egyéb adatok) tárolása, távoli monitorozása. A piac csak drága megoldásokat kínál. Jelentős hardver vásárlásba kényszerítik az egészségügyi szolgáltatókat, akik egy állandóan szűkülő költségkeret-környezetben kénytelenek helytállni. Eredmények: A középtávú trendek egyértelműen a költségmegtakarításra és optimalizálásra mutatnak. A legkisebbek számára is hozzáférhető, korszerű filozófiájú rendszert hoztunk létre. A fejlesztés egy architekturálisan, funkcionálisan és erőforrás kapacitását illetően jelentősen új koncepció mentén zajlott: "cloud computing" filozófia és gyakorlat létrehozása az IT szolgáltatások evolúciójának legkezdetlegesebb szintjén álló egészségügyben. Agama Medical Kft.

4 Fejlesztés: belső információs rendszer – ADSL VPN Leírás: A vízkár-elhárítási információk adatbázisai, informatikai háttere sokat fejlődött az elmúlt években. Ma már rendelkezésre állnak új interaktív felületek, térképek. A korábbi adatokat térinformatikai felületen és intraneten szerettük volna használni. Eredmények: A korábbi adatokat fejlesztésünknek köszönhetően térinformatikai felületen és intraneten is tudjuk használni. Továbbá a korábbi elavult vpn-t váltottuk le, egy költséghatékony biztonságos megoldásra. A beruházás növeli a védelmi biztonságot is. ATIKÖVIZIG

5 Fejlesztés: Automatizált Virtuális Szerver Hosting rendszer Leírás: A fejlesztés motivációjának alapja, hogy növeljük az ügyfeleink számát, javítsunk az ügyfelek által igényelt szolgáltatás hozzáférési idején. Emiatt fejlesztettük ki az Automatizált Virtuális Szerver Hosting rendszerünket, amely segítségével ügyfeleink percek alatt hozzájuthatnak a www.bix2.hu webes felületen keresztül az általuk kiválasztott VPS szolgáltatáshoz. Eredmények: Piackutatásunk alapján számtalan potenciális ügyfél létezik, akinek megbízható virtuális szerverre van szüksége. A szolgáltatást – megrendelés esetén – azonnal használatba kívánják venni, nem tudnak órákat, napokat várni, hogy hozzájussanak a kiválasztott virtuális géphez, előre telepített operációs rendszerrel. A fejlesztésnek köszönhetően dinamikusan fejlődik a virtuális szerver bérbeadás üzletágunk, egyre több ügyfél talál ránk és használják a weboldalon keresztüli megrendelést, online számlakiegyenlítés funkciót.www.bix2.hu BITNET.HU Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.

6 Fejlesztés: Internetszolgáltatás vidéken Leírás: Szolgáltatási területünkön nem volt olyan internetszolgáltató, aki a lakossághoz, szinte bárhová eljuttatta volna az internetet. Eredmények: Több településén WIFI rendszer kiépítésével bárhova eljuttatjuk az internetet. Három éve kezdtünk a szolgáltatásba és jelenleg közel 1000 ügyféllel rendelkezünk. COM2 Számítástechnikai Bt.

7 Fejlesztés: Dedikált bérelt vonali internetet minden bérlőnek Leírás: A megnövekedett vevői igényeknek megfelelően az ingatlan bérbeadási piacon szükség volt olyan irodai csomagra, amellyel képesek vagyunk komplex szolgáltatást nyújtani ügyfeleink részére. Eredmények: A Cooper ügyfelei egy gyorsan aktiválható kész távközlési szolgáltatást kapnak, amely a 21. századi követelményeknek messzemenően megfelel. Dedikáltan limitált szimmetrikus sávszélességet biztosítunk a bérlői igényeknek megfelelően. Cooper Building Kft.

8 Fejlesztés: WebEsMarketing.hu - adserver és adserving szolgáltatások Leírás: Célunk az volt, hogy egy olyan egyedi adserver ötlettel és kapcsolódó üzleti modellel jelenjünk meg a magyar online piacon, amilyen még nincs. Az általunk megteremteni kívánt piacon, mindezen szolgáltatásokat, nem egy külső adserver szolgáltató weboldalán veszik igénybe a cégek, hanem a saját weboldalukba tudják integrálni. Eredmények: Adserver szolgáltatásunk kimondottan a kkv szektornak szól és új piacot nyit meg számunkra. Másik fő célunk egy teljesen új piac megteremtése, az adserving szolgáltatással, amely eddig nem működött a hazai piacon. Mindkét cél versenyképességünket növeli és új értékesítési lehetőségeket nyújt. eCapital.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

9 Fejlesztés: Új típusú kisközösségi internetszolgáltatás referenciahálózat Leírás: Egy új Internet szolgáltatási modellt valósítottunk meg, ahol a szolgáltatás igénybevételét ad-hoc módon, a felhasználó számára legkisebb kötöttségekkel (nomaditás, prepaid), a szolgáltató számára pedig a hozzáférés biztosítását kevesebb költséggel és a fizetési morálból adódó kockázattól mentesen teszi lehetővé. A pályázat előzményeként, az Invitel alapinfrastruktúrájának felhasználásával létrejött egy ilyen referencia hálózat egy lakópark keretein belül. Eredmények: A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy felhasználók maguk is a szolgáltatói lánc részeseivé váljanak, ebből profitálhatnak és cserébe leveszik a szolgáltató válláról a hozzáférési hálózat kezelésének egy részét. A megoldás értéknövelt szolgáltatások terén is használható, megkönnyítve azok bevezetését, illetve lehetőséget biztosítva a távközlési szolgáltatói szegmens aggregátor típusú megjelenését ezen a területen. ePoint Rendszerek Informatikai Szolgáltató Kft.

10 Fejlesztés: GISearch térkép-alapú keresőmotor Leírás: A személyre szabott reklám jelenleg ismert leghatékonyabb módszere az internetes keresőmotorok alkalmazása. A GISearch technológia a keresőmotorokat kiterjeszti a térbeli vetülettel. A keresések nem relevancia, hanem földrajzi közelség alapján kerülnek rangsorolásra, így a mobileszközökön tipikus, helyzetalapú keresések végrehajthatóvá válnak. Eredmények: A keresőmotor nem csupán végfelhasználói szolgáltatásra lesz alkalmas, hanem automatizált POI adatbázis- szolgáltatások nyújtására is. GISDATA Kft.

11 Fejlesztés: IT fejlesztés Leírás: Cégünk csarnokok, irodák bérbeadásával foglalkozik. Mindig arra törekedtünk, hogy ne csak üres falakat adjunk bérbe, hanem azonnal költözhető, modern helységeket. Ennek szellemében ingatlanainkon klímával, strukturált hálózattal, bútorral berendezett irodákat alakítottunk ki. Továbbá telefonközpontot, szintenként teakonyhát, szociális helyiségeket üzemeltetünk és az ADSL internetet mindenhol elérhetővé tettük. Eredmények: Bérlőink ipari- és telemarketing tevékenységet folytatnak. Célul tűztük ki, hogy cégünk versenyképességét az Invitel bérelt vonali hang- és internet szolgáltatással erősítjük. Ennek köszönhetően Online áruházakat, webes hozzáférési pontokat tudunk bérlőinknek szolgáltatni. Invest-Bau 2006 Kft.

12 Fejlesztés: Nyelvvizsgáztatási rendszer fejlesztése Leírás: 2010-ig a KIT Kft. Nyelvvizsgaközpontja egy saját fejlesztésű DOS-os rendszerrel szolgálta ki a Nyelvvizsga Akkreditációs Központ (NYAK) rendszerét. Az elmúlt egy évben egy olyan felület bevezetésén dolgoztunk, ahol a vizsgázók és a vizsgáztatók online nyomon követhetik a vizsgával kapcsolatos, valamennyi őket érintő információt. Így 2010 augusztusában be tudtuk vezetni a LEO programot, amit saját elvárásainkhoz szabtunk. Eredmények: Mivel a LEO-rendszer internet-alapú, a vizsgázók gyorsabban és pontosabban kapják meg a rájuk vonatkozó információkat, így mind a személyes kapcsolattartás mind az adatok véletlen pontatlansága kiküszöbölhető. Ez kimondottan fontos a vidéki helyszínek esetében. A LEO bevezetésével a vizsgadíj befizetésének lehetőségei bővültek: bankkártyás fizetés, átutalás, csekkes fizetés. Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző Kft.

13 Fejlesztés: Kertépítés online támogatással Leírás: Manapság elengedhetetlen az internet, az e-mail és a weboldalak használata. A vállalkozás előrelendítésében nagyon sokat segített a levelezőrendszer használata és a weboldal fejlesztése, online szakmai tanácsadás bevezetése. Eredmények: Közvetlen és gyors elérés, azonnali reagálási lehetőség, írásbeliség. Ezzel az újítással vállalkozásunk az egész ország területéről elérhetővé vált. Weboldalunkon lehetőség van a vizuális megjelenítésre, ami nagyon előnyös ezen a területen. Mg Park

14 Fejlesztés: ERP; Pénzügyi outsource Leírás: Cégünk ERP (Navision, Axapta) bevezetéssel foglalkozik. Sok ügyfelünknél jelentkezett olyan igény, hogy: 1. Ne kelljen megvennie a hardvert. 2. Ne kelljen megvennie a nagyon drága ERP rendszert. 3. Pénzügyi tevékenységét ki szeretné szervezni. Ekkor jött az ötletünk, hogy mi ezeket a szolgáltatásokat csomagban nyújtsuk az ügyfeleinknek. Ehhez megfelelő szerver bérleti lehetőségre volt szükségünk. Eredmények: A szolgáltatás-csomagokat úgy alkottuk meg, hogy az ügyfeleink mindig, mindenhonnan el tudják érni az ERP rendszerüket, ami főleg a BI lekérdezések esetében létfontosságú. Ezzel cégünk igen nagy versenyelőnyre tudott szert tenni. Navision Support Online Kft.

15 Fejlesztés: szolgáltatás bővítés - OSHU Leírás: Telefon és internet szolgáltatás bővítés vált szükségessé cégünknél, melyhez optikai végpont kiépítésére volt szükség. Mindehhez az Invitel szolgáltatásait vettük igénybe. Eredmények: Árcsökkentést tudtunk realizálni és az optikai csatlakozás üzembiztonsága fontos számunkra. Oki Systems Magyarország Kft.

16 Fejlesztés: Távfelügyelet szélessávon Leírás: Biztonságtechnikai szolgáltatásban a hagyományos megoldásokat költséghatékony és magas rendelkezésre állású távfelügyeleti megoldásra helyeztük át. Több eltérő megoldás létezik a piacon, azonban ezek technikai, minőségi színvonala megkérdőjelezhető. Választásunk olyan rendszerre esett, melyet kizárólag professzionális felhasználásra szántak fejlesztői. Ezt a rendszert sikerült átültetni úgy, hogy ügyfeleinknek tényleg minimális befektetéssel és alacsony üzemeltetési költséggel a világon elérhető legjobb minőséget biztosítsuk a távfelügyeletben. Eredmények: A szolgáltatás bevezetésével javult meglévő és új ügyfeleink felé szolgáltatásunk minősége - hatásfoka pedig össze sem hasonlítható az általánosan elfogadott normákkal. Üzleti versenyképességünk jelentősen javult, hiszen ügyfeleink alacsonyabb áron magasabb színvonalú szolgáltatáshoz juthatnak. SPECTO-Net Kft.

17 II. KATEGÓRIA 20-69 fős vállalkozások

18 Fejlesztés: Innovatív, szolgáltatásalapú termékfejlesztés kis – és középvállalkozások számára Magyarországon és Európában Leírás: A DBH Group által kifejlesztett, egyedi „DBH Üzleti Modell” működésének eredményeként jött létre a céghálózat, amely Rotterdam mellett Budapesten, Debrecenben, Felsőzsolcán, Kassán, San Diego-ban és Bukarestben működtet leányvállalatokat. A modell egyrészt fizikai infrastruktúrát ad (szolgáltatott irodák és ipari létesítmények), emellett üzleti (teljes projekt-, pénzügyi és számviteli menedzsment) szolgáltatásokat és kockázati tőkebefektetést is biztosít a vállalat. Így három ágon segíti a magyar kkv-k fejlődését, választ adva három fontos kérdésre: hol, hogyan, miből? Eredmények: Ennek az egyedi üzleti modellnek az innovativitása abban rejlik, hogy a gazdasági válság hatását ellensúlyozó, komplex és személyre szabott megoldásokat nyújt a magyarországi kkv-k számára, így azok költséghatékonyan, megfelelő háttértudással és beruházási képességekkel felvértezve új piacokat szerezhetnek. DBH Group

19 Fejlesztés: Internet alapú üzleti kommunikáció Leírás: Cégünknél nagy figyelmet fordítunk arra, hogy mind az ügyfelekkel történő kommunikáció során, mind a cég belső kommunikációja során a lehető leghatékonyabb és a legmegbízhatóbb eszközöket használjuk. Fontos, hogy az ügyfeleinkkel történő kommunikáció mindig folyamatosan és hibamentesen történjen, hiszen egy elveszett email vagy egy nem megfelelően rögzített hibabejelentés komoly gondokat okozhat. A cégen belüli kommunikációnak gyorsnak és visszakereshetőnek kell lennie, hiszen a lassú és követhetetlen információ áramlás az általunk kivitelezett projektek során hátráltató tényező lenne. Erre fejlesztettünk saját kommunikációs rendszert. Eredmények: A rendszerek bevezetése óta hatékonyabban és gyorsabban tudjuk kezelni az ügyfelektől érkező visszajelzéseket, valamint a belső kommunikációnk is felgyorsult. További pozitívum, hogy lényegesen csökkent az adminisztrációk során a felesleges papírfelhasználás. Factory Creative Studio

20 Fejlesztés: Flora Informatikai fejlesztése Leírás: Irodai informatikai rendszerünk 5 éves lett. Üzleti informatikai rendszerünk is fejlesztésre szorult. Ennek keretében lecseréltük az összes irodai felhasználó gépét, laptopokat, a kiszolgáló szervert, az operációs rendszert továbbá az optikai csatolókat és tűzfalat is. Egységesen a bérelt vonali kiszolgálásra tértünk át a korszerűtlen ADSL-ről. Eredmények: Az elavult rendszerekkel már nem lehet kiszolgálni az új igényeket. Az IT fejlesztésre szükség van, mert aki nem fejleszt, az elveszti versenyképességét. Flora Hungaria Kft.

21 Fejlesztés: iPONT 3D TV Boksz sztereoszkópikus (szemüveges) 3D tartalom valós idejű konvertálása és megjelenítése autosztereoszkópikus (szemüveg nélküli) 3D formátumban Leírás: A ma kapható 3D televíziók penetrációjának egyik legnagyobb akadálya a kötelezően viselendő szemüveg. Elvárás, hogy minden sztereoszkópikus (szemüveggel nézhető) 3D tartalom lejátszható legyen autosztereoszkópikus (szemüveg nélküli) képernyőkön is. Továbbá fontos, hogy a TV készülék rendelkezzen internet kapcsolattal. Eredmények: A fent megnevezett igények kielégítéséhez szükség van egy olyan speciális szoftveres algoritmusra, amely képes ezt a valós idejű sztereo – autosztereo (multiview) tartalomkonverziót professzionális szinten végrehajtani, mind internet streaming, Blu-ray és 3D TV csatornák esetében. A megoldás innovativitásának mértékét fémjelzi, hogy a cég január eleji, Las Vegas-i szereplése a CES (Consumer Electronics Show) kiállításon nagyfokú érdeklődésre tartott számot mind a világsajtó, mind az iparági szereplők, gyártók, befektetők részéről. iPONT International Kft.

22 Fejlesztés: Libra Open integrációs keretrendszer Leírás: A Libra Szoftver Zrt., 2010-ben fejlesztette tovább Oracle alapokra épített nagyvállalati vállalatirányítási rendszerét, a Libra6i-t. Piaci igényként megfogalmazódott egy nyílt, integrálható, csoportmunkát segítő, folyamattámogatást tartalmazó szoftver létrehozása, melynek segítségével a Libra ügyfelek komplex megoldást kapnak az üzleti folyamataik teljes lefedésére, a szigetszerű rendszereik integrálására. Ez az új integrációs keretrendszer a Libra Open. Eredmények: Olyan webes keretrendszer felépítése volt a cél, amely a Libra6i rendszer funkcionalitását kiegészíti valamint magába integrálja az ügyfél által használt sziget rendszereket, és segíti a felügyelt információáramlást, az adott ügyfél szervezetén belül. A vállalatirányítási rendszerek életciklusa folyamatosan rövidül, a korábbi 8-10 év helyett kb. 5-6 évre. Az új, webes integrációs keretrendszerrel a Libra6i vállalatirányítási rendszer életciklusát tudtuk úgy kitolni, mintha egy teljesen új rendszert fejlesztettünk volna. Libra Szoftver Zrt.

23 Fejlesztés: Hiteles Elektronikus Taggyűlés Leírás: A Hiteles Elektronikus Taggyűlés rendszer egyedülálló módon ötvözi a távkonferenciákhoz szükséges telekommunikációs rendszerek, illetve a Public Key Infrastructure előnyeit, funkcióit. Egyszerre biztosítja találkozók, megbeszélések, gyűlések menetének és eredményeinek hiteles rögzítését, a jogszabályi megfelelést, szem előtt tartva a rugalmas és költségkímélő használatot. Eredmények: A piacon létezik többféle megoldás gyűlések elektronikus eszközökön történő megtartására. Azonban egyik sem biztosítja a döntések, felszólalások, nyílt és titkos szavazások teljes bizonyító erejű (azaz valós joghatással bíró), akár közjegyző által is elfogadható hitelességét. NETLOCK Kft.

24 Fejlesztés: Orvosi szolgáltatás Leírás: A melanoma bőrbetegség szűrését kívánjuk professzionális módon, mint szolgáltatást nyújtani. Az összehangolt munka érdekében egy egységes telekommunikációs rendszerre volt szükség, illetve egy egységes előjegyzési rendszerre. Eredmények: A központosított előjegyzési rendszer és callcenter funkciókkal úgy gondoljuk, ennek a piaci területnek az élvonalába kerültünk. Oxivit Egészségügyi Ellátó és Szolgáltató Kft.

25 Fejlesztés: Kommunikáció mindenekfelett Leírás: Cégünk egy nemzetközi informatikai vállalat, amely fejlesztéseket és szolgáltatásokat kínál Európa szerte. A szervezeti egységünkben sok az olyan csapat, amely nemzetközi, így a kollégák sokat utaznak, a belső és külső kommunikáció intenzív és nemzetközi szintű. Így szükségessé vált egy olyan átfogó kommunikációs rendszer bevezetése, amely ezeket az igényeket ki tudja szolgálni. Eredmények: Az Invitel által biztosított SIP és bérelt vonali hálózat lehetővé tette egy olyan komplex kommunikációs megoldás bevezetését, amivel olcsóbb és rugalmasabb a kommunikáció, bárhol is van a kolléga a világon. Ezáltal drasztikusan tudtuk csökkenteni az utazási és telefon költségeket. Továbbá az ügyfeleinkkel sokkal rugalmasabbá és egyszerűbbé vált a kommunikáció, ezáltal gördülékenyebbé és hatékonyabbá vált a kereskedelem és a projektvezetés, mivel könnyen tudunk élő prezentációkat tartani az ügyfeleknek bárhová. Qualysoft Informatikai Zrt.

26 Fejlesztés: Informatikai eszközpark és szoftverbővítés technológiai fejlesztés céljából Leírás: Takarékszövetkezetünk 2010-ben kényszerű döntés előtt állt, a szervereink (3 db) üzemeltetési ideje lejárt. El kellett döntenünk, hogy a már bevált, jól kitaposott úton megyünk tovább, vagy lépünk egy merészet és a környezetünkben lévő, azonos ügyviteli szoftverszállítói körrel rendelkező takarékszövetkezetek közül elsőként egy teljesen új rendszert üzemelünk be. A rendszer 3 területen egyedülálló, amelyek a következők: szerver virtualizációs megoldás, vékonykliens megoldás, új operációs rendszer. Eredmények:Az üzemeltetés nagymértékben leegyszerűsödött, a sebesség és a biztonság magasabb szintre került, miközben az energia felhasználásunk mintegy 60-70%-al csökkent. A bekerüléskori ár a korábbi technológiai üzemeltetéssel a duplája lett volna a tényleges költségnek. Az üzemeltetési biztonság és rendelkezésre állás kiemelt fontossággal bír, nagyon szigorú követelményeknek kell megfelelni. A rendszer bevezetése óta (2010.06.07) problémamentesen, hatékonyan működünk. Szarvas és Vidéke Körzeti Takarékszövetkezet

27 Fejlesztés: Vital Europe komplex szolgáltatás Leírás: Az innováció fő motivációja a vállalat telefon-, internet-, hoszting szolgáltató váltása, amellyel megbízható szolgáltatást kap a vállalat megfelelő áron. A nemzetközi hívásokkal, amelyek a telefonforgalmunk döntő többségét teszik ki, gyakran fordultak elő visszatérő hálózati hibák. A hibajelenségek kivizsgálása lassú volt, és a szolgáltatónk sem volt a nap 24-órájában elérhető. A Bérelt vonali internet szolgáltatást Optikán kaptuk, mégis gyakran fordult elő szakadás. Az előfizetett szolgáltatás ár/érték aránya magas volt. Komplex szolgáltatást kerestünk, ahol egy szolgáltatói kézben összpontosul a cég minden telekommunikációs kiszervezése. Eredmények: A váltással az alábbi előnyöket élvezzük: - Egységes belső hálózatra helyezhettük szervereinket. - Nagyobb sávszélességet kaptunk jó ár/érték arányban. - Van közvetlen kapcsolattartónk a szolgáltatóval. - Lehetőségünk van a hibákat a nap 24-órájában bejelenteni. Vital Europe Kft.

28 III. KATEGÓRIA 70-250 fős vállalkozások

29 Fejlesztés: Belső információs hálózat fejlesztése Leírás: A végrehajtott fejlesztések eredményeként stabilabbá vált a Békéscsaba-Újfehértó kapcsolat, így a készletprogramunk stabilabban működik. Az osztrák anyacég és a békéscsabai szerver közti IP SEC kapcsolattal, pedig azonnali beavatkozási lehetőséghez jutott a tulajdonosunk, így gyorsabb és biztonságosabb kapcsolat alakult ki. Eredmények: A fejlesztés azonnali elérhetőséget tesz lehetővé az anyacégünk számára, így a központi irányítás 100%-ban azonnal érvényesülni tud. Stabilabbá és biztonságosabbá vált működésünk. Frühwald Kft.

30 Fejlesztés: Lambda innováció - a minőségi szakkereskedelemért Leírás: A LAMBDA SYSTEME KFT. országos hálózatának hatékonyabb és rugalmasabb működtetése érdekében fejlesztettünk. Informatikai struktúránk fejlesztési folyamatában az értékesítést, a számvitelt és a pénzügyet teljes körűen támogató online ügyviteli rendszert vezettünk be, majd ennek működését stabilizálandó, a megnövekedett adatforgalom miatt az INVITEL IP VPN szolgáltatását választottuk a telephelyek közötti kapcsolattartás és kommunikáció javításához. Eredmények: Tekintettel arra, hogy az építőipari nagykereskedelem területén a több telephellyel rendelkező cégek jellemzően nem használnak online ügyviteli rendszert, így vásárlóink kiszolgálásában meggyőződésünk szerint versenyelőnyt jelent a biztonságos adatforgalom és a gyorsabb kiszolgálás. LAMBDA SYSTEME Kereskedelmi Kft.

31 Fejlesztés: szolgáltatásbővítés, belső fejlesztés Leírás: Cégünk az elmúlt években kinőtte családi voltát és egy nemzetközi nagykonszerné vált. A CEO számára az átláthatóság és biztonság minden tekintetben magas szintet képviselt. Ebben segített az Invitel, egy olyan IPVPN szolgáltatás biztosításával, amit más szolgáltatókkal nem tudtunk volna megvalósítani. Eredmények: A vállalatirányítási rendszer és a telephelyek közössé alakításával egy egységes platformot biztosít a cég a dolgozói számára, valamint központi irányítást biztosít az IT-nak. Gyorsabbá és hatékonyabbá vált a kommunikáció, amire a cég a későbbiekben is több hangsúlyt szeretne fektetni. Leier Holding Kft.

32 Fejlesztés: VOIP alapú telekommunikációs rendszer kialakítása Leírás: A Bank korábban digitális alközpontokat és ISDN-, vagy egyszerű digitális telefonvonalakat használt. Ez több okból is elavulttá vált: nem biztosította a bankfiókok és a központ közötti ingyenes kommunikációt és az összes telefonbeszélgetés digitális rögzítését, valamint igen drága és nehézkes volt a konfiguráció és a karbantartás. Eredmények: A VOIP alapú telefonhálózat bevezetésével csökkenthető volt a telefonköltség, hiszen ennek jelentős részét a telephelyek közötti beszélgetések tették ki. Az egységes szerződésben kedvezőbb és átláthatóbb tarifarendszert kaptunk a szolgáltatótól. Új telephely, vagy változás esetén csak számítógépes hálózat kiépítése szükséges. Lehetővé vált a biztonsági okokból szükséges, ügyfelekkel folytatott beszélgetések rögzítése. MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt.

33 Fejlesztés: Fejlesztések a Naturtex Kft.-nél Leírás: A Naturtex Gyapjú- és Tollfeldolgozó Kft. 2010-ben ünnepelte fennállásának 21. évfordulóját. A piaci igényekhez igazodva szükség volt a cég termelőeszköz-készletének bővítésére, valamint a kor követelményeinek megfelelő belső és külső kommunikációs fejlesztés megvalósítására. Utóbbi keretében modern belső levelezési rendszert alakítottunk ki, fejlesztettük a honlapunkat és a telephelyek között megvalósult a teljes adminisztrációs online kapcsolat. Új csomagoló gépsort állítottunk működésbe és olyan napenergiát hasznosító fejlesztés is történt, amellyel nemcsak gazdaságosabb, de „zöldebb” és környezettudatosabb is lett a termelés. Eredmények: A bemutatott innovációk igen jelentősen növelték a versenyképességünket: a gyártókapacitásunk nőtt - új termékeket, új csomagolásban tudtunk kínálni. Naturtex Gyapjú- és Tollfeldolgozó Kft.

34 Fejlesztés: Költséghatékony komplex humán erőforrás menedzsment és vállalatirányítási megoldás Leírás: Az utóbbi években népszerűvé váltak a SaaS formájában kínált megoldások. A koncepció az elmúlt években leginkább a vállalatirányítási rendszerek (ERP), illetve az emberi erőforrás-kezelés (HRMS) területén terjedt el. A NEXON piacvezető alkalmazásai teljes körű megoldást jelentenek a humánerőforrás menedzsment területén. Eredmények: A megoldás lehetővé teszi, hogy jelentős informatikai üzemeltetési és beruházási költségeket megspórolva, a KKV szektor szereplői is hozzájussanak a legkorszerűbb ERP és HRMS rendszerekhez, felzárkózva ezzel a nagyvállalati szegmensben lévő versenytársaikhoz. NEXON Kft.


Letölteni ppt "INVITEL INNOMAX DÍJ 2010. I. KATEGÓRIA 5-19 fős vállalkozások."

Hasonló előadás


Google Hirdetések