Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE 2009. szeptember 26.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE 2009. szeptember 26."— Előadás másolata:

1

2 „HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE szeptember 26.

3 A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA ALAPÍTÁS – MIÉRT HERENDEN VAN HEREND? TÖRTÉNELMI KITEKINTÉS, HEREND HELYE A NEMZETKÖZI PORCELÁN- PIACON FŐBB PIACOK MANUFAKTÚRA ÉS NEM GYÁR

4 MIT JELENT A „MANUFAKTÚRA”? Miért nem gyár ?  Kézi formázás és kézi festés  Saját nyers-és fehérárú gyártás  Saját szakember-és mesterképzés  Széles forma-és dekor választék  Iparművészeti hagyományok ápolása – misszió

5 HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA PRIVATIZÁCIÓ (1993) TULAJDONOSI STRUKTÚRA – HUNGARICUM • Herend, mint az ország imázs része • Herend, mint az MRP mozgalom zászlóshajója • Herend és a nemzetközi gyakorlat • Herend nyereséges gazdasági vállalkozás • Herend PR tevékenysége •

6 VÁSÁRLÓK KÖVETKEZTETÉSE A HEREND MÁRKÁRÓL - KÉZI KÉSZÍTÉS - ÉRTÉK - ÉRTÉKÁLLÓSÁG - SZÉPSÉG - ELEGANCIA - MINŐSÉG - EGYEDISÉG - MAGYARORSZÁG

7 Mitől sikeres Herend világszerte?  Kommunikálható értékek  Értékesítési rendszer  Termékfejlesztés  Egyedi igények kielégítése  Marketing stratégia  Kulturális misszió  Porcelánium Látogatóközpont

8 KOMMUNIKÁLHATÓ ÉRTÉKEK  Tradíció  Kézi munka  Prominens vásárlók  Egyedi termék  Márkavédelem  Herend Minőség  Partnerek

9 HUNGARIKUMOK VÉDELME AKARAT FOGALOM MEGHATÁROZÁSA VÉDELEM

10 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE 2009. szeptember 26."

Hasonló előadás


Google Hirdetések