Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bári I. A tervezés és a folyamatok újraszabályozása.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bári I. A tervezés és a folyamatok újraszabályozása."— Előadás másolata:

1

2 Bári I. A tervezés és a folyamatok újraszabályozása

3 Már csak az utakon röpködnek az emberi húsok  Észak-Amerikában és Európában közel halálos baleset történik évente  EU-s cél is a balesetek számának csökkentése.  Közlekedési kultúra nem választható el az általános kultúrától

4 A stratégiai tervezés fontosságáról  Aki nem tervez a sikertelenséget tervezi meg  Autósiskolák  Érdekképviseletek  Hatóság  Szerepzavarok, hatalmi játszmák  Jövőkép küldetés függetlenül a politikai változóktól

5 A reengineering fontosságáról  Folyamatokat újra kell fogalmazni  Marketing folyamatokat, célt  Oktatásmódszertant  Ügyfél- tanuló kezelést  Közös szakmai szótár kialakítása  Marketing nem a termékek, hanem az érzetek csatája

6  Projekt tervek elkészítése  Autósiskolánként, autóiskola menedzserek képzése  Érdekképviseletek céljai, projekt terv  Hatósági célok  Kompetenciák megfogalmazása Szakmai célok megfogalmazása

7 Tanuló szervezeteké a jövő  Komoly a technikain kívül szociális kultúrával és intelligenciával rendelkező közlekedőkre van szükség.  Önismeret, jármű ismerete  Nemcsak oktatni, tanulni is az oktatást  Szakoktatók kreditpontrendszerét működtetni

8 Teendők  A technika fejlődik, egy BMW egy jobb teherautó árának fele már hardver szoftver, ezt kezelni tudni kell. Intelligens járművek.  Az oktatás érje utol a technikai fejlődést  Ezt projekt tervekben megtervezni  Mesterképzés

9 Marketing háborút kell indítani a kulturált közlekedésért  Európának a világnak komoly eredményei előnyei származnak a közlekedés fejlettségéből, de komoly gondja is lesz a közlekedés.  Műszaki haladás megelőzte az átlagos szürke állományt.  Az EGGYÜTTMŰKÖDÉST mint a túlélés, tovább élés lehetőségét oktatni, és pozícionálni az emberi fejekben a közlekedési szakmák oktatása során

10 Elébe menni a jövő követelményinek  Kompetenciákat két éven belül meghatározni a kategóriás képzésben bevezetni.  Célok, stratégiai célok kellenek a közlekedési szakemberképzésnek  Fontos a proaktív gondolkodás, a vezetettség

11 Képzések  Hatóságnak  Felsőfokú képzésének  Szakoktató, autósiskola menedzser  Autósiskolai képzésnek kredithez kötöttek  Kreditpontos képzések.  Kategóriás képzés  Kompetenciák meghatározása  Szakmai identitás, nem a hátrányos helyzetűek szakmája  Munkáltatók, pályázatot kiírók igényei szerin

12 Vizsgáztatás  Vizsgáztatás „M” „A”, „B”maximum 4 órában  Tanára, szülője engedje ki az utakra  C D E 4 órában logisztikus, rendőr szállítmányozó, aki „olyat nem fog kiengedni az utakra”.

13 Szaktanfolyami képzések  Szaktanfolyami képzésnek.  ADR GKI TIR  Vizsga: 4 órában kamara bevonásával kompetenciák felmérése

14 Utánképzés  Utánképzés. Művelőit Felsőfokon kell képezni, minimum egy éves terapeuta képzés keretében.

15 Taktikai rövidtávú teendők  Hobby és úrvezető képzés tréningjelleggel, öt évente magatartás formálás pályázható pénzekből. Csúszós tréning. Biztosítóknál jutalom pont.  Magas kategóriák szakmai tanfolyamok hivatásos sofőrök középfokú végzettséggel, vagy képzéssel. Középiskolában kettő év, szakképzésben 600 óra.  Szakoktató képzés - felsőfokú. Kettő év.  Autósiskola menedzser felsőfokú min. egy év.  Után képzési foglakozás vezetők felsőfokú terapeuták.  Gyalogos kerékpáros gyermek évente egy közlekedésbiztonsági nap a formális oktatásban  Kerékpárosnak igazolvány amit az iskolaigazgató és a szülő ír alá, rendőr, hatóság ellenőriz.  Kreditpontrendszer a szakoktatónak, amit az autósiskolák szerveznek.  NKH, OBB, Kamara, Autósiskolák, ISO Akkreditáció Stratégiai tervezés formálisan is bevezetni, oktatni. tv. erejével.


Letölteni ppt "Bári I. A tervezés és a folyamatok újraszabályozása."

Hasonló előadás


Google Hirdetések