Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Új koncepció hirdetési célcsoportok pontosabb beazonosítására az interneten 2009. | Fejér Péter | Algernon Kutatócsoport Online targeting.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Új koncepció hirdetési célcsoportok pontosabb beazonosítására az interneten 2009. | Fejér Péter | Algernon Kutatócsoport Online targeting."— Előadás másolata:

1 Új koncepció hirdetési célcsoportok pontosabb beazonosítására az interneten 2009. | Fejér Péter | Algernon Kutatócsoport Online targeting

2 Online advertising will grow by 17% in 2009 and a further 12% in 2010. Here’s why: Online advertising can be tracked, measured, adjusted and tightly targeted. (Advertising in a Recession? by Katie McGinty) Ensuring that media is bought effectively and not directed toward the “wrong people” has always been a challenge for marketers. (The Targeting of Advertising by Ganesh Iyer, David Soberman, J. Miguel Villas-Boas) Célzott hirdetések helyzete az interneten

3 A mikromozgás elemzése új távlatokat nyit MakromozgásMikromozgás (finommozgás) Személyiségünk is alakítja. Tudatosan befolyásolhatóNem befolyásolható tudatosan Szemmel is jól követhető, jól látható Csak speciális körülmények között, vagy eszközökkel vizsgálható Kézírás elemzés (grafológia) -> idő- és szakértőigényes Speciális eszközökkel végzett automatizált mérés –> hardverigényes Számítógépes egérmozgás elemzése –> gyors és nem igényel új hardvert Az Algernon Kutatócsoport által 1998-2008 között kidolgozott adatfelvételi és elemzési módszer lehetővé teszi a személyiségre és az aktuális pszichés állapotra jellemző mozgásminták értékelését bármely számítógépen.

4 A pszichológiai profil szerepe a targetálásában Mit hirdessünk: Könyvek, filmek, bútorok, stb. energia Mit hirdessünk: Koncertek, rendezvények, divat, stb. Hogyan hirdessünk: Érzelmek, meglepetés ereje barátságosság Hogyan hirdessünk: Racionális érvelés Hogyan hirdessünk: Közvetlenül az esemény előtt lelkiismeretesség Hogyan hirdessünk: Jóval előre, részletesen Hogyan hirdessünk: Többször, röviden érzelmi stabilitás Hogyan hirdessünk: Részletes tájékoztatás Mit hirdessünk: Törzsvásárlói programok nyitottság Mit hirdessünk: Új termékek, szolgáltatások Ötfaktoros Személyiségmodell

5 Köszönöm a figyelmet! fejer.peter@yahoo.ca Online targeting


Letölteni ppt "Új koncepció hirdetési célcsoportok pontosabb beazonosítására az interneten 2009. | Fejér Péter | Algernon Kutatócsoport Online targeting."

Hasonló előadás


Google Hirdetések