Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ÚJABB PÉLDA A FELSŐOKTATÁS ÉS A FIZIKA HASONLÓSÁGÁRA TALETOVICS MÁRK DEXTER.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ÚJABB PÉLDA A FELSŐOKTATÁS ÉS A FIZIKA HASONLÓSÁGÁRA TALETOVICS MÁRK DEXTER."— Előadás másolata:

1 ÚJABB PÉLDA A FELSŐOKTATÁS ÉS A FIZIKA HASONLÓSÁGÁRA TALETOVICS MÁRK DEXTER

2 Alapképzés Mesterképzés Alapkutatás Alkalmazott kutatás Ipari együttműködés Felnőttképzés, szakképzés

3 Fontos a felnőttképzés? Képzéseken való részvétel a munkavállalók körében GDP az EU27 átlagához mérve

4 0 - 6,1 6,2- 9,1 9,2- 11,3 11,4- Részvételi arány az iskolarendszeren kívu ̈ li oktatásban

5 > 95 óra 35 óra 24 óra Egy felnőttképzés átlagos hossza

6 Kik vesznek részt a felnőttképzésben?

7 Tervezett Alapos képzési programok, erőforrástervezéshez naprakész információk Mérhető Tudni hogy ki mit nem tud, és hogy amit tanult az hasznos-e Ellenőrizhető A kormányzat és az intézményvezetés adatigényeit és ellenőrzési szándékát teljesíti Egy ideális felnőttképzés…

8

9 KIEMELT CÉLOK Törvényesség és szabályosság Komplex lebonyolítás Szervezeti sokszínűség támogatása Erőforrásgazdálkodás támogatása Pénzügyek, költséghelyek Átláthatóság Riportok, statisztikák

10 Módszertani előkészítés

11 Személyes adatok

12 Tanfolyammenedzsment

13 Dokumentumok és folyamatok

14 Köszönöm a figyelmüket.


Letölteni ppt "ÚJABB PÉLDA A FELSŐOKTATÁS ÉS A FIZIKA HASONLÓSÁGÁRA TALETOVICS MÁRK DEXTER."

Hasonló előadás


Google Hirdetések