Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek 2011. jan. 31.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek 2011. jan. 31."— Előadás másolata:

1 Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek 2011. jan. 31.

2 Modern hallgatói és intézményi szolgáltatás - versenyképes főiskola TÁMOP 4.1.1-08 - Vezetői információs rendszer kiépítése (VIR) -Diplomás pályakövetési rendszer kiépítése (DPR) -Öregdiákokkal való kapcsolattartás kiépítése (ALUMNI) -Hallgatói humán szolgáltatások kiépítése

3 DPR Jelenleg folyik: – 1623 végzett hallgató online felmérése • 243 válaszolt (emailes, telefonos és postai megkeresés) – 4250 aktív hallgató online felmérése • 1248 válaszolt – 400 aktív hallgató személyes lekérdezése (Kiértékelés alatt)

4 TÁMOP – 4.1.2 – 08/1/B-2009-0005 MENTOR(h)ÁLÓ PROGRAM (Kántor Judit, Dr. Hegedűs Gábor) •A pályázati konstrukció célja: –Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása •A Projekt fő feladatai: –1. Pedagógusképzési központ létrehozása, amely a későbbiekben egy országos hálózat tagjaként működhet. –2. Mérőeszköz kidolgozása a Projekt keretén belül megfogalmazott kompetencia - profilokhoz –3. Kompetencia-profilok kidolgozása a pedagógusképzésben –4. Módszertani fejlesztések, képzések

5 Természettudományos ismeretek integrált és komplex elsajátításának új formái (TÁMOP-4.2.3- Konzorcium, a Kar a főpályázó) •Másképp Tudomány Interaktív Kiállítás •Interaktív foglalkozások Békés és Bács-Kiskun megye egyes kistérségeiben. •OTDK szervezésének támogatása. •Továbbképzések pedagógusoknak.

6 •Projektpedagógiai konferencia finanszírozása. •TDK tevékenység bővítése és a középiskolás szekció meghirdetése. •Hallgatók bevonása a barkácskuckóba és más projekttevékenységbe, ami szakmai ismereteiket és tapasztalataikat bővíti. Ádám Ferencné, Dr. Hegedűs Gábor, Rigó Róbert

7 ”Olvasás, érték, korszerűség” – informális és nem formális készségek fejlesztése az élethosszig tartó tanulás érdekében a Kecskeméti Főiskolán és Kecskemét egyes közoktatási intézményeiben TÁMOP-3.2.4-08/1-2009-0050 Résztvevők: könyvtárosok, oktatók, hallgatók A három kar szakkönyvtárai, könyvtárosai Karunkról: Fehér Éva, Rigó Róbert, Dr. Steklács János, Dr.Szinger Veronika

8 • Olvasásnépszerűsítő programok kidolgozása az óvodás, az általános iskolás és a hallgatói célcsoportokra • A hallgatók számára „Olvass, hogy értelmiségivé válj!” Program indítása februártól. Kortárs irodalomolvasás, beszélgetés, alkotás az egyes témakörökkel kapcsolatosan. • Hódítsd meg a könyvek birodalmát! 8-14 éves korosztály • Egyéb fejlesztések a könyvtárakban

9 Komplex szervezetfejlesztés és a nemzetközi alkalmazkodóképesség növelése a Kecskeméti Főiskolán (Hallgatói-oktatói szolgáltatások komplex fejlesztése TÁMOP-4.1.1/A-10.)

10 • A bejövő hallgatók kompetenciáinak felmérése és erre alapozva fejlesztő kurzusok indítása az elsőéveseknek. A tanulás tanulása(Dr. Hercz Mária). • Tehetséggondozás: intézetenként terv kidolgozása, egy fő és egy hallgató bére, továbbá előadók meghívására is van pénz. Intézetenként szakmai műhelyeknek kellene kialakulnia (Dr. Kelemen Rita, Kovács Hajnalka, Dr. Steklács János, Dr. Szabó Ildikó) • Pszichológiai és életmód tanácsadás a hallgatók számára.

11

12 Felnőttképzési portál kialakítása • Az alprojekt célja, hogy egy weboldal alapú portálrendszer átfogóan bemutassa a Kecskeméti Főiskola mindhárom karának, ill. a Felnőttképzési Koordináló Központ felnőttképzési programjait. • A portál lehetőséget fog adni az online jelentkezésre, hírlevél küldő rendszerének köszönhetően a feliratkozók naprakész információkat fognak kapni az aktuális felnőttképzési programokról. (Tóth József)

13 „ Tudáshasznosulást, tudástranszfert szolgáló eszköz- és feltételrendszer kialakítása, fejlesztése a Szegedi Tudományegyetemen és a Dél-alföldi Régióban” TÁMOP-4.2.1-08/1-2008-0002 pályázat

14 Célja: A főiskola tudásvagyonának értékesítése. Projektek, fejlesztések ismertetésére, szakmai kapcsolat kiépítése és tapasztalatcsere külső partnerekkel. Résztvevők a karról: Ovárdics Andrea, Dr. Kelemen Rita

15 Korai természettudományos képzés az EU-ban. A projekt címe : Naturbild • Témája: Barkácsolás és kísérletezés a kisgyermekkori természettudományos képzésben a levegő és víz témakörben. • Résztvevő országok: Németország, Ausztria, Szlovákia, Románia, Bulgária, Magyarország • Dr. Sági Norberta, Dr. Hegedűs Gábor

16 Az ifjúságsegítő képzés interprofesszionális fejlesztése Támop 5.4.4-09 Dr. Horváth Ágnes

17 •A hazai és nemzetközi képzési gyakorlat áttekintése. •30-60 órás programokra épülő tanterv kidolgozása. •A tantervekhez kapcsolódó tananyagok kidolgozása. •Képzők képzése a tantervek, tananyagok alkalmazására. •Szakmai gyakorlatok vezetőinek képzése •Regionális szakmai fórumok szervezése •Szakmai műhely működtetése a képző intézmények szakemberei számára •Konferenciák szervezése


Letölteni ppt "Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek 2011. jan. 31."

Hasonló előadás


Google Hirdetések