Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DELTA FEST PREZENTÁCIÓ- 2008 Projekt: BalaTONE FESZTIVÁL „nyaralás megzenésítve”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DELTA FEST PREZENTÁCIÓ- 2008 Projekt: BalaTONE FESZTIVÁL „nyaralás megzenésítve”"— Előadás másolata:

1 DELTA FEST PREZENTÁCIÓ Projekt: BalaTONE FESZTIVÁL „nyaralás megzenésítve”

2 HÁTTÉR 1. •A Balatoni turisztikai régió feljövőben van (újra célpontja az ifjúsági turizmusnak) „trendi” hely lehet •Sikeres fesztiválrendezések a régióban •Könnyű megközelíthetőség (vasút, közút, stb.) •Több Balaton melléki helyszín közül mérlegelve ZÁNKA a megfelelő fesztiválhelyszín •A fesztiválpiac koncentrálódása várható (a kis fesztiválok megszűnnek/átalakulnak két három éven belül) •A turisztikai attrakciót is kínáló fesztiválok „élnek túl” •Versenytársak „A”: SZIGET, VOLT, EFOTT, BALATON SOUND? HEGYALJA •Versenytársak „B”: Beach House, Kapolcs, strandok ált., szórakozóhelyek ált., „déli part” stb.

3 HÁTTÉR 2. •ZÁNKAI GYERMEK és IFJÚSÁGI CENTRUM Megközelíthetőség: közúton: 71 es főúton szgk.-val; busszal (saját buszpályaudvar!) vasúton: Déli pu ról közvetlen járatok (saját vasútállomás!) hajóval: Tihany, Zamárdi és Badacsony felől (saját kikötő!) repülőgéppel: Sármelléki nemzetközi reptér 43 km-re

4 HÁTTÉR 3 •ZÁNKAI GYERMEK és IFJÚSÁGI CENTRUM •209 hektár teljes terület (8%os beépítettség a többi erdő) ebből fesztiválterület első évben 6-9 hektár (folyamatosan bővíthetően) •összközművesített, elkerített, őrzött, kertészetileg gondozott, kommunálisan önellátó (költséghatékonyság!) •Max 3000 férőhelyes épített szálláskapacitás (faháztól - *** hotelig) plusz a fesztiválterület sátras táboroztatása •2400 fő kapacitású catering (dolgozói, közreműködői ellátásra) •Megfelelő elektromos-, víz-, és szennyvíz kiépítettség •Saját takarító-, és karbantartó személyzet

5 HELYSZÍNRAJZ

6 CÉLCSOPORT •Elsődleges korcsoportok: 18 és 25 év közötti nyitott, aktív, társasági-, zene-, sport-, turisztika-, stb. érdeklődésű fiatal. •Másodlagos korcsoportok: év, illetve 25+ •Összetétel: „Hegyalja szerkezetű”: sok bérletes, (vonzó nyaralási célpont) kevesebb napijegyes (nincs nagyváros) Forrás Hegyalja és BalaTONE fesztiválok felmérései

7 KÖZÖNSÉG (területi eloszlás)

8 KÖZÖNSÉG (nézőszám)

9 CÉLKITŰZÉSEK •Rövid távon: sikeres rendezvény létrehozása 2007-ben: kb látogató (kb sátorozó +napijegyesek) •Hosszú távon: Minden paraméterében trendformáló, előremutató minőségi rendezvény megrendezése, Hegyalja méretű növekedés harmadik évre: látogató; hatodik évre: látogató. •Arculat: a régi zánkai „diák-nemzetköziség” modern megfelelője, „közösségi fesztivál” •Zenei kínálat: nemzetközi előadók, world music és modern elektronikus zenék, vezető hazai előadók •Mantra: „NYARALÁS MEGZENÉSÍTVE”

10 PROGRAMOK 2007 •Zenei programok: hazai pop-rock, disco, elektronikus zenei és world music élvonal •Külföldi világsztárok •Környezetvédelmi programok: előadások, beszélgetések, vitafórum, szabadegyetem, ökofalu, filmvetítések, szakértők és ismert médiaszemélyiségek részvétele. •Fesztiválmozi •Sportprogramok: a terület sajátosságainak megfelelően (strandröplabda, vízi foci, ill. extrém sportok). •fesztivál rádió •Kulturális programhelyszínek, nyitás a másodlagos célcsoport felé •Civil programok •Turisztikai programok

11 KOMMUNIKÁCIÓ Felület Április MájusJúniusJúlius 17.hét18.hét19.hét20.hét21.hét22.hét23.hét24.hét25.hét26.hét27.hét28.hét BTL promóció Indoor Ingyenes programmagazin Internet Jegykihelyezés Nyomtatott sajtó Outdoor Rádió Speciális média TV Zenei szaklapok

12 AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS ELŐNYEI •Magas médiaérték. •A legismertebb brandek egyike a fesztivál szakmában. (Hegyalja- második-harmadik) •Országos offline kommunikációs lefedettség, 3 hónapos kampány. •Könnyen definiálható célcsoport, magas promóciós affinitás. •B2C üzenet, közösségformáló hatás. •A magas nézőszámból adódó, hatékony promóciós lehetőségek. •Limitált szponzorszám, alacsony marketing zaj. •„Fesztiválozás = divat, nyaralás, életérzés” (Napi Gazdaság). •ATL-BTL kommunikáció összekapcsolása. •Helyszíni értékesítés, magas volumen. •Földrajzilag jól elkülöníthető közönség (várhatóan 20% körüli átfedés Hegyaljával)

13 PROMÓCIÓS MEGJELENÉSEK

14

15 TV, RÁDIÓ MEGJELENÉSEK

16 EGYÉB MEGJELENÉSEK

17 PARTNEREINK

18 KONTAKT Hricz Károly ügyvezető Tel: +36/ Bukovinszky Béla stratégiai marketing vezető Tel: +36/ Goneth Jácint marketing vezető Tel: +36/

19 KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET


Letölteni ppt "DELTA FEST PREZENTÁCIÓ- 2008 Projekt: BalaTONE FESZTIVÁL „nyaralás megzenésítve”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések